Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, lapsi, avoin suhde - voiko toimia?

Vierailija
13.12.2014 |

Olemme miettineet mieheni kanssa, muutammeko parisuhteemme ns. avoimeksi suhteeksi.

Meilä on 5-vuotias lapsi, joka on meille kummallekin rakas ja tärkeä. Seksiä meillä ei ole ollut moneen vuoteen ja välillä se on aiheuttanut riitatilanteita. Seksiä ei ole ollut koska minä en ole ollut halukas, ja haluttomuuden syntyminen juontaa vaikeaan vaiheeseen suhteessa, jolloin mieheni oli minulle tosi kärttyinen, epäreilu ja epäystävällinen. Minä koin sen tosi "epäseksikkäänä". Seksittömyyden takia emme halua erota, koska haluamme tarjota lapsellemme ehjän kodin. Viihdymme hyvin yhdessä ja meillä on ihan hyvin, paitsi tuo seksipuoli. Nyt olemme siis miettineet avointa suhdetta, johon laatisimme selkeät "pelisäännöt".

Olen 45-vuotias. Tapasin töideni kautta todella komean (nuoren) miehen. Hänen aloitteestaan alkanut tekstailu on johtanut varsin kaksimielisiin tekstareihin. Hän haluaisi minua ja myös minä haluaisin häneltä seksiä.

Onko teillä kokemuksia, voisiko avoin suhde toimia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat samoilla linjoilla niin tottahan toki voi toimia.

Vierailija
2/2 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia. Tosin ihmettelen, miksi et harrasta seksiä miehesi kanssa nyt, kun sinua taas panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla