Työkaverit luulevat että mulla jotain säpinää
Olen aivan tyrmistynyt. Olen nyt kuullut parilta ihmiseltä pientä vihjailua musta ja eräästä työkaverisra. Meillä ei todellakaan ole mitään meneillään. Punastelemme kyllä toistemme seurassa ja tulemme hyvin juttuun. Muttei mitään muuta.
Olen vähän ihastunut tähän mieheen mutten ole millään lailla tuonut sitä julki. Olemme molemmat naimisissa. Noloa. En voi alkaa välttelemäänkään tätä miestä koska teemme yhteisiä projekteja.
Kommentit (4)
Anna kateellisten arvailla. Itse tiedät missä mennään. Työkavereille ie tarvi selittää eikä oikoa väärää käitystä.
Huomaa sen, ikävä kyllä.
Itelke kävi samoin. Miehen vaimo alkoi soittelemaan mulle ja uhkailemaan, vaikkei mitään oikeasti oltu edes tehty. Pari työjuttua hoidettiin yhdessä. Päätin ettei maksa vaivaa, onhan mulla omakin mies jota kuitenkin rakastan yli kaiken.
Päätin siis alkaa välttelemään tuota työkaveria. En siis edes tervehdi ja jos tervehdin niin vain lyhyesti silloin kun on muitakin paikalla. Ikävää tehdä niin mutta en halua sekaantua mihinkään sairaaseen leikkiin.
Oon itseasiassa pitänyt aina tuollaista toimintaa kusipäisenä, ja nyt joudun itse niin tekemään. Jännä juttu. -4
Huomaako siis tuollaisen helposti ulkopuolinen?
Ap