Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverimies juttelee eroavansa

Vierailija
06.12.2024 |

Mulla on ollut fiilis jo jonkin aikaa, että yks mun työkaverini tuijottelee mua oudosti. 

Nyt on ottanut enemmän kontaktia, haukkuu lastensa äitiä, kyselee mua lounaalle ja puhuu että ovat vain kavereita ja eroavat varmaan ennen kesää. Haluaisi jonkun kanssa jutella. Flirttailut on.

Onkohan seksin perässä? Mulla ei ole niin väliä, on muuten komea ja miellyttävä, mutta en halua mihinkään sotkuun mukaan. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä kenenkään ihmisen mukaan joka haukkuu toisia jatkuvasti. Negatiivisuus on tarttuva luonnonvara jonka tulisi ehtyä.

Vierailija
2/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vaimo eroaikeista? Epäilen, tuo on klassinen varatun miehen tapa saada vierasta. Voin tietysti olla täysin väärässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu. 

Vierailija
4/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö vaimo eroaikeista? Epäilen, tuo on klassinen varatun miehen tapa saada vierasta. Voin tietysti olla täysin väärässä..

No sanoi, että ovat jo sopineet miten lasten kanssa toimivat. Mutta facessa oli kuitenkin vaimo laittanut sydämiä johonkin päivitykseen mikäli sillä mitään merkitystä. 

Itse olen sinkku, joten en kanna morkkista että vähän kiinnostaakin, mutta en pidä selän takana hääräilystä. En osaa lukea miehestä nyt totuutta. 

Vierailija
5/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tyylillä juurikin päädyt sotkuun. 

Vierailija
6/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä toki myöskään pidä siitä, jos olenkin vaan joku seksilelu hänen silmissään. Teemme töitä yhdessä, joten olemme päivittäin tekemisissä. 

Vierailija
7/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen suoraan suhteesta lennosta toiseen vaihtaja on lähinnä painajainen. Usein myös pettäjä. Ero ei ole selvä ja käyttää toista roskakorinaan, johon dumppaa kaiken. 

Vierailija
8/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoi, että ovat jo sopineet miten lasten kanssa toimivat. Mutta facessa oli kuitenkin vaimo laittanut sydämiä johonkin päivitykseen mikäli sillä mitään merkitystä. 

Itse olen sinkku, joten en kanna morkkista että vähän kiinnostaakin, mutta en pidä selän takana hääräilystä. En osaa lukea miehestä nyt totuutta. 

Varmasti sanoi SINULLE. Täysin eri asia tietääkö vaimo. Sori, en haluaisi olla ilkeä, mutta pidän 99% mahdollisuutena ettei mies ole eroamassa vaan haluaa pillua.

Vierailija
9/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanokaas mitä mun kannattais tehdä nyt? Kieltäytyä lounastreffeistä ja ehdottaa heille pariterapiaa? 

Vierailija
10/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee tilanne, koska kuten sanottu, olemme koko ajan työasioissa tekemisissä. Ehkä mun pitää kertoa tapailevani jotain miestä ja katsoa mitä tapahtuu?

Joskus jostain deitistä kerroin eikä halunnut kuunnella, räpläsi puhelintaan. 

Vierailija
11/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanokaas mitä mun kannattais tehdä nyt? Kieltäytyä lounastreffeistä ja ehdottaa heille pariterapiaa? 

Kai sitä voi lounaalla käydä työkaverin kanssa. Ei siitä tarvitse seurata mitään.

Vierailija
12/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi lounaalla käydä työkaverin kanssa. Ei siitä tarvitse seurata mitään.

No sitähän mä tässä just mietin, että mikä on mun roolini nyt tässä "erossa" tukevana työkaverina, että pitääkö mun nyt häntä kuunnella, jos koko ero onkin vain keksitty juttu.

Melko epäkunnioittavaa käytöstä myös mua kohtaan, jos valehtelee. 

Työasioista voimme toki jutella, mutta hän itse tuo henkilökohtaisia asioita koko ajan keskusteluun. En osaa sanoa, mikä on totta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän