Rukouspyyntö
Mieheni on sairaana, eikä diagnoosista ole vielä varmuutta. Syöpää epäillään. Toivoisin että voisitte otta perheemme rukouksiinne, jotta mues saisu oikean diagnoosin ja oikeanlaista hoitoa sairauteen. Kiitos.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:19"]
Miksi tuon kirjoittajan pitäisi hoitoon mennä? Kyllä mielikuvitus jumaliin uskovien kuuluisi hoitoon päästä. Olisit edes vastannut kirjoittajan kysymyksiin, vaikka ei teiltä mielisairailta "uskovaisilta" voi mitään vastauksia odottaa. Menkää nyt rukoilemaan, niin itse jatkan olemattomien ja lapsellisten jumalien pilkkaamista. Pilkkaan myös joulupukkia, jeesusta ja saunatonttua.
[/quote]
Mitä sinä saat tuosta pilkkaamisesta?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:19"]Miksi tuon kirjoittajan pitäisi hoitoon mennä? Kyllä mielikuvitus jumaliin uskovien kuuluisi hoitoon päästä.
Olisit edes vastannut kirjoittajan kysymyksiin, vaikka ei teiltä mielisairailta "uskovaisilta" voi mitään vastauksia odottaa. Menkää nyt rukoilemaan, niin itse jatkan olemattomien ja lapsellisten jumalien pilkkaamista. Pilkkaan myös joulupukkia, jeesusta ja saunatonttua.
[/quote]
Sä oot sairas.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:33"]
Rukoilen puolestasi. Voimia. Jumalan siunausta
[/quote]
Miksi Jumala antoi tapahtua Konginkankaan bussiturman, missä nuoria kuoli?
JEESUKSEN mä kanssain tahdon, yksin kun en uskalla.
Hänet tahdon luonain pitää, rintahansa nojata.
Silloin mitään pelkää en, JEESUKSEHEN TURVATEN
tahdon käydä, nurkumatta, askeleitaan seuraten!
KUNNIA JUMALALLE, JOKA OLI JA ON JA JOKA AINA ON OLEVA!
Niin alhaalla kenkään ei kulje, ettei siellä Jeesus ois,
ei ketään Hän luotansa sulje, ei karkoita yhtään pois.
Maan alimpiin paikkoihin astuin , kävi tuskien raskas tie,
sinne missä vain syntinen nainen tai röväri yössä lie.
JA KIELTÄJÄN KURJAN KUN KOHTAA, EI VÄLTÄ VAAN LUOKSEEN KÄY
JA RAKKAUS SILMISTÄÄN HOHTAA, EI KOSTOA, VIHAA NÄY.
JA ALEMMA VIELÄKIN TULLA HÄN TAHTOIS JOS SIELLÄ OIS
JOKU TUNNOLLA HAAVOITETULLA, ETTÄ KORJATA KURJAN VOIS!
Huhhuh te kaksi pelleä jotka floodaatte tähän ketjuun, pilaatte ateistien maineen. Antakaa tyyppien uskoa mihin haluavat niin kauan kuin eivät muille tule tyrkyttämään.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:49"]
[/quote]
"Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
Jeesus
Että taisi karkoittaa yhtään kuitenkin...
Miksi me saatananpalvojat pilaisimme ateistien maineen? Teidän uskovaisten ajatuksenjuoksua on kyllä vaikea ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:47"]Miten voi olla noin idiootteja juntteja, jotka tulevat tällaiseen ketjuun jankuttamaan tuota ainaista uskovaisten väheksyntää. Ei toisen usko ole teiltä pois, antakaa uskoa ihan rauhassa vaan. Ei ketään kiinnosta teidän perustelut siitä, miksi uskovainen olisi jotenkin tyhmä. Peace out!
Ja ap, siunausta koko perheelle. Enkeleitä miehesi tielle.
[/quote]
Meinasin juuri tulla kommentoimaan samaa! Uskomattomat "käytöstavat" kyllä joillain ihmisillä...
Totta. Nämä helvetillä kakaroitaan kiristävät ja peloittelevat uskovaiset eivät paljoa muiden tunteista välitä tai käytöstapoja omaa. Tärkeitä on vain oma napa ja oma lahko, koska jesse saapuu takaisin planeetallemme ja ylöstempaisee paratiisiin vain heidät.
Miettikää, että ap on oikea ihminen. Älkää sanoko mitään sellaista, mitä ette todellisessa elämässä sanoisi hänelle. Täällä on monia tosi rumia ja ilkeitä viestejä.
Voimia ap:lle.
Olen pahoillani, että jotkut käyttäytyvät noin huonosti tässä ketjussa.
No, kaikki turhatkin viestit nostavat tämän ketjun aina esiin, joten useampi näkee tämän. Tähän on varmaan tullut enemmän noita lohduttavia viestejä kuin mitä olisi tullut, jos noita turhia ei olisi ollut. Jos ap on yhtään kokenut vauvapalstan lukija, niin hänelle on varmaan jo kehittynyt sellainen suodattava lukutapa ja osaa hyppiä pilkkaviestien ohi ihan vain silmäilemällä.
Ap, rukoilen sinun ja miehesi puolesta. Rauhaa ja jaksamista teille. Jumala näkee teidän nykyhetken ja tulevankin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:49"]
[/quote]
"Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
Jeesus
Että taisi karkoittaa yhtään kuitenkin...
[/quote] Mutta KAIKILLE JOTKA OTTIVAT HÄNET VASTAAN, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi. NIILLE JOTKA USKOIVAT Hänen nimeensä. AAMEN!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:47"]
Mieheni on sairaana, eikä diagnoosista ole vielä varmuutta. Syöpää epäillään. Toivoisin että voisitte otta perheemme rukouksiinne, jotta mues saisu oikean diagnoosin ja oikeanlaista hoitoa sairauteen. Kiitos.
[/quote]
Kiitos rukouksestasi! Valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut teihin! Kunkin päivät ovat etukäteen määrätyt. Kaikkihyvänä ja kaikkivoipana tiedän, mitä tulee tapahtumaan mutten aio kertoa siitä muuta kuin sen, että se on minun tahtoni ja pulinat pois. Rukoilemalla olet jo hyväksynyt käyttöehdot (yes we do use cookies), joiden perusteella on jo kymmenen bullet pointin kautta infottu, että on vanhurskasta ja ylpeää ihmisen yrittää muuttaa sitä, minkä minä olen säätänyt. T: Jumala
Voimia perheellenne! Toivottavasti miehesi saa jatkossakin apua lääketieteeltä eli diagnoosin ja oikeanlaista eli todistetusti parantavinta mahdollista hoitoa! T: Ateisti
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:17"]Missäpäin maailmankaikkeuttamme tämä "elävä jumalanne" asuu? Viereisessä galaxissamme? Vai jopa läheisessä aurinkokunnassa? Luulin että olemme apinoiden sukua ja kehittyneet luonnossa evoluution kautta. Mutta ilmeisesti juuri raamatun jumala loi tämän kaikkeutemme 6 päivässä. Ja nooa seilasi puuveneellään jossa oli jokaisen eläinlajin naaras ja uros mukana. Työtön pummi puuseppänne (Jeesus) joka syntyi marian naitua naapurin miestä on kuninkaasi? Vittu että voi joku olla sekaisin vielä 2000-luvulla.
[/quote]
Mee hoitoon.