Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukouspyyntö

Vierailija
13.12.2014 |

Mieheni on sairaana, eikä diagnoosista ole vielä varmuutta. Syöpää epäillään. Toivoisin että voisitte otta perheemme rukouksiinne, jotta mues saisu oikean diagnoosin ja oikeanlaista hoitoa sairauteen. Kiitos.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:24"]

Jokaisella meillä on oikeus uskoa mihin tahtoo. Jos ap saa toivoa ja voimia niin miten se on teiltä valittajilta pois? Onko ap missään vaiheessa pyytänyt rukoilemaan Jeesusta tai mitään muutakaan tiettyä Jumalaa? Ei. Jokainen voi pyytää oman uskomuksensa Jumalalta siunausta apn miehelle. Ja jos uskomusta ei ole, voi lämpimät ja kannustavat ajatukset lähettää tätä kautta :)

[/quote]

Ei kannata alkaa kinata tuon yhden kirjoittajan kanssa. Parempi ignoorata. Tuskin ap:kaan haluaa tästä tappeluketjua.

Vierailija
22/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:05"]

Kiitos teille rukouksistanne. Kiitos toivosta ja siitä että edes tämän ketjun verran välitätte. Kiitos että annatte minulle toivoa ja voimaa huomiseenkin päivään. Kiitos. -ap

[/quote]

Ja muista, että rukoukset eivät ole vain sanoja, jotka sanotaan. Elävä Jumala kuulee ne ja Hän on kykenevä parantamaan ihmisiä tänäkin päivänä. Parantumisia tapahtuu, kun sairaiden puolesta rukoillaan.

[/quote]

Jahas, kaikkivoipa ei sitten vaivaudu mitään tekemään, ellei Kälviän Martta käsiään risti?
[/quote]

Ohis mutta itse uskon Jumalan toimivan muiden ihmisten kautta. Esim. Lääkäreiden, hoitajien, katujen hiekoittajien ja auraajien ym. kautta. Rukouksen voima perustuu toivon antamiseen. En osaa selittää tätä loogisesti, sillä uskon että meille kaikille on annettu rajallinen määrä päiviä. Mutta ehkä toivo siitä että joku on "läsnä" myös niinä synkimpinä hetkinä lohduttaa.
En tiedä, mutta ap on rukouksissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte lääkäreiden hoitaa jos kerta hän rukouksilla paranee? Eikö ole Jumalan tahto jos hän kuolee, mitä sitä Hänen suunnitelmiaan pilaamaan?

Vierailija
24/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

God is all-knowing
And God is all-seeing
Just who do you think that you are
to change his mind?

He already knows what you want
And decided that you didn't need it
So don't bother asking for cures or an answer
God is the one who gave you the Cancer!

Aurelio Voltaire

Vierailija
25/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin. Olen itsekin pyytänyt esirukousta läheisteni puolesta. Olen saanut voimaa kestää vaikeuksien keskellä. Sinä ja perheesi olette Jumalalle rakkaita ja teistä pidetään huolta.

Vierailija
26/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:32"]

Rukoilin. Olen itsekin pyytänyt esirukousta läheisteni puolesta. Olen saanut voimaa kestää vaikeuksien keskellä. Sinä ja perheesi olette Jumalalle rakkaita ja teistä pidetään huolta.

[/quote]

Mutta onko sitten kuitenkaan Ap ja hänen perheensä Jumalalle rakkaita?

Olettaen, että puhut Raamatun Jumalasta, joka kuitenkin on aika vihantäytteinen kaveri, jolla on ollut tapana hävittää kokonaisia kansakuntia, ihan vaan koska ei tykännyt.

Toki, jos et puhu Raamatun Jumalasta, niin sitten en voi ottaa kantaa.

Vierailija
27/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin idiootteja juntteja, jotka tulevat tällaiseen ketjuun jankuttamaan tuota ainaista uskovaisten väheksyntää. Ei toisen usko ole teiltä pois, antakaa uskoa ihan rauhassa vaan. Ei ketään kiinnosta teidän perustelut siitä, miksi uskovainen olisi jotenkin tyhmä. Peace out!

Ja ap, siunausta koko perheelle. Enkeleitä miehesi tielle.

Vierailija
28/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot ovat todella haitallisia monien mielenterveydelle ja oikeuksille. Eri uskontojen kiistat ovat tappaneet eniten ihmisiä maapallolla. Uskonnon ongelma ei ole ainoastaan se fanaattinen ja tuomitseva ääripää. Ihan tavalliset, suvaitsevaiset ja mukavat tapauskovaisetkin usein ajattelevat, ettei siitä seuraa mitään vahinkoa jos kertoo lapselle taivaasta, enkeleistä, jumalasta joka kuulee kaiken ja joka on aina oikeassa, vaikka mitä kauheuksia tapahtuisi. Ovathan ne jutut psyykkeelle tarpeellinen tapa käsitellä omaa ja rakkaiden kuolemaa ja siihen liittyvää pelkoa, mutta se johtaa tutkitusti myös peruskriittisen ajattelukyvyn vaarantumiseen aikuisiällä. Uskonnollisesti kasvatetuilla ihmisillä on selkeästi enemmän vaikeuksia tunnistaa vedätyksiä, huijauksia, höpötarinoita ja huuhaata informaation seasta. Uskonnollinen kasvatus helposti johtaa siihen vinoutumaan, ettei kohdista kritiikkiä tasapuolisesti: sitä voi olla ihan fiksu, lukenut ja sivistynyt ihminen, mutta silti uskoa puhuvaan käärmeeseen ja kokea juovansa jumalolennon verta kirkossa. Monet modernit uskovaiset toki myös tiedostavat, että Raamattua ei voi ottaa kirjaimellisesti, se kun on täynnään rautakautista kansantarua... mutta miksi sitten ylipäätään uskoa olentoon jota tuo vertauskuvallinen eepos väittää todeksi? Miksei voi olla uskomatta siihenkin, kuten tuhansiin muihin ihmiskulttuurin jumalselityksiin, ja rakastaa lähimmäistä ihan siksi että niin on helpompi itselläkin olla osana tätä maailmaa?

Vierailija
29/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ajatuksissa ja rukouksissa. Voimia teille, rukoilen että asiat kääntyvät parhain päin. Ja jätä nuo pilkkaajat huomiotta, he eivät ymmärrä mitä tekevät. Meitä on paljon jotka rukoilemme puolestanne ja toivomme teille hyvää.

Vierailija
30/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:42"]

Jaahas, sieltä paljastui normaali luterilainen muiden syyttelijä ja tuomitsija, joka haukkuu saatanan palvojia SAIRAIKSI ja apua tarvitseviksi. Aivan yhtä todellinen saatana on kuin teidän olematon jumalanne. Uskonnonvapaus sallii saatanan palvojille omat rituaalit. Itsekin tein saatanalle sairauden lisäys pyynnön että ketjun aloittajan perhe saisi lisää pahoja sairauksia. SAATANALLINEN AAMEN.

[/quote]

Olen Ateisti... nr. 30

Vierailija
31/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:47"]

Miten voi olla noin idiootteja juntteja, jotka tulevat tällaiseen ketjuun jankuttamaan tuota ainaista uskovaisten väheksyntää. Ei toisen usko ole teiltä pois, antakaa uskoa ihan rauhassa vaan. Ei ketään kiinnosta teidän perustelut siitä, miksi uskovainen olisi jotenkin tyhmä. Peace out! Ja ap, siunausta koko perheelle. Enkeleitä miehesi tielle.

[/quote]

Itseasiassa toisten usko on ollut minulta pois mm. kun KD jarrutti väkisin mahdollisimman pitkään tasa-arvoista avioliittolakia jo hallitusneuvotteluissa. Toki, heillä on ollut tähän täysi oikeus, sitä en kiistä, mutta se oli minulta pois.

Ja tuolla lähi-idän suunnalla taitaa olla paljon porukkaa, joilta toisten usko ottaa paljon pois...

Vierailija
32/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet ateisti niin minä paskon työkseni raakatimantteja perseestäni. Yhtä uskottavaa.

Vierailija
33/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpään on kehitetty lääke: rukous?

Vierailija
34/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:17"]Missäpäin maailmankaikkeuttamme tämä "elävä jumalanne" asuu? Viereisessä galaxissamme? Vai jopa läheisessä aurinkokunnassa? Luulin että olemme apinoiden sukua ja kehittyneet luonnossa evoluution kautta. Mutta ilmeisesti juuri raamatun jumala loi tämän kaikkeutemme 6 päivässä. Ja nooa seilasi puuveneellään jossa oli jokaisen eläinlajin naaras ja uros mukana. Työtön pummi puuseppänne (Jeesus) joka syntyi marian naitua naapurin miestä on kuninkaasi? Vittu että voi joku olla sekaisin vielä 2000-luvulla.
[/quote]

Sanopa se. Sama tuli mieleen kun luin tekstiäsi. Kuinka sekaisin voi olla.

Vierailija
35/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:56"]

Jos sinä olet ateisti niin minä paskon työkseni raakatimantteja perseestäni. Yhtä uskottavaa.

[/quote]

No hienoa, että sulla on sitten noin tuottava työ. Ateisti olen, mutta sitähän en nyt pysty millään täällä todistamaan ja eipä mun tarvitsekaan. Sairaita te pilkkaajat ja luokattomien viestien kirjoittelijat silti olette. Pyytäkää vaikka apua mielisairauteenne siltä saatanalta.

Vierailija
36/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pyytäisin esirukousta koska minulla on kilpirauhasen syöpä ja siitä paljon ongelmia. Eli te jotka uskotte Jeesukseen Kristukseen niin rukoilettehan myös minun puolestani. KIITOS!

Niille jotka haluavat rukoilla Saatanaa tai jotakin epäjumalaa, niin voin sanoa, että ne teidän epäjumalanne eikä edes Saatana voi mitään kun vastassa on JEESUS KRISTUS!

Ja Ap, muistan miehesi asiaa!

Vierailija
37/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Maailmankaikkeus

Joo tiede ja evoluutio on aivan vitun SICK!11 T. 14-vee uskovainen jenna

Vierailija
38/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:03"]

Minäkin pyytäisin esirukousta koska minulla on kilpirauhasen syöpä ja siitä paljon ongelmia. Eli te jotka uskotte Jeesukseen Kristukseen niin rukoilettehan myös minun puolestani. KIITOS!

Niille jotka haluavat rukoilla Saatanaa tai jotakin epäjumalaa, niin voin sanoa, että ne teidän epäjumalanne eikä edes Saatana voi mitään kun vastassa on JEESUS KRISTUS!

[/quote]

Rukoilen, että Herramme Jeesus Kristus parantaa sinun sairautesi. Ole siunattu.

Vierailija
39/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:03"]

[/quote]

Rukoilen, että Herramme Jeesus Kristus parantaa sinun sairautesi. Ole siunattu.

[/quote]  KIITOS koko sydämestäni!

Vierailija
40/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:10"]

Siis onko täällä oikeasi noin jälkeenjääneitä uskontoihin uskovia jotka eivät usko todistettuihin faktoihin. mm. http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkur%C3%A4j%C3%A4hdys http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio Ps. jEESUS kRISTUS OLI HINTTI, JA jumala ITSE HOMOJEN HOMO. Tervetuloa suomen homo kirkkoon btw<3

[/quote]

Voimia ja mielenrauhaa sinulle.