Rukouspyyntö
Mieheni on sairaana, eikä diagnoosista ole vielä varmuutta. Syöpää epäillään. Toivoisin että voisitte otta perheemme rukouksiinne, jotta mues saisu oikean diagnoosin ja oikeanlaista hoitoa sairauteen. Kiitos.
Kommentit (74)
No mä en rukoile näin ateistina, mutta toivoa pidän yllä, että toipuu sairaudestaan ja kaikki menee hyvin.
Kiitos teille rukouksistanne. Kiitos toivosta ja siitä että edes tämän ketjun verran välitätte. Kiitos että annatte minulle toivoa ja voimaa huomiseenkin päivään. Kiitos.
-ap
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ RAAMATUN TAI KORAANIN VASTAISIA LÄÄKÄREITÄ! ANTAKAA JUMALAN ANTAA SYÖPÄ JOS NÄKEE MIEHESI NIIN SYNTISEKSI!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:05"]
Kiitos teille rukouksistanne. Kiitos toivosta ja siitä että edes tämän ketjun verran välitätte. Kiitos että annatte minulle toivoa ja voimaa huomiseenkin päivään. Kiitos. -ap
[/quote]
Ja muista, että rukoukset eivät ole vain sanoja, jotka sanotaan. Elävä Jumala kuulee ne ja Hän on kykenevä parantamaan ihmisiä tänäkin päivänä. Parantumisia tapahtuu, kun sairaiden puolesta rukoillaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:12"]
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ RAAMATUN TAI KORAANIN VASTAISIA LÄÄKÄREITÄ! ANTAKAA JUMALAN ANTAA SYÖPÄ JOS NÄKEE MIEHESI NIIN SYNTISEKSI!
[/quote]
Tämä ei ole oikea ketju tulla provoilemaan.
En rukoile koska en usko mihinkään kenelle rukoilla, mutta toivotan silti omasta puolestani kaikkea parasta ja jaksamista miehellesi, perheellesi sekä sinulle.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:08"]Minkä uskonnon jumalaa haluat että ?rukoilen?/anelen? Hindujen vai pastafarien?
Lopeta turha ja olematon rukoilu ja panosta sekin aika länsimaisen lääketieteen tukemiseen, niin saa miehesi ehkä joskus parempaa tukea. Tuollaisien turhien mielikuvitusolentojen palvomiset eivät auta yhtikäs mitään. Olet hullu.
[/quote]
Jokainen voi pyytää oman jumalansa siunausta apn miehelle sekä aplle(+heidän perheelleen). Ei väärää uskoa ole olemassakaan! Edes se ei ole väärin ettei usko mihinkään.
Henkimaailma on monelle lohtu tilanteissa joihin itse ei voi tehdä mitään. Varmasti ap luottaa lääkäreihin ja tukeehan hän sairaalahoitoa maksujen muodossa. Ei tässä olla väheksymässä länsimaista lääketiedettä, vaan antamassa aplle toivoa paremmasta huomisesta.
Vaikken itse mitään uskoa edusta niin voimia, tsemppiä ja rakkautta aplle ja hänen miehelleen. Toivon sydämeni pohjasta että kaikki järjestyy parhain päin.
Missäpäin maailmankaikkeuttamme tämä "elävä jumalanne" asuu? Viereisessä galaxissamme? Vai jopa läheisessä aurinkokunnassa? Luulin että olemme apinoiden sukua ja kehittyneet luonnossa evoluution kautta. Mutta ilmeisesti juuri raamatun jumala loi tämän kaikkeutemme 6 päivässä. Ja nooa seilasi puuveneellään jossa oli jokaisen eläinlajin naaras ja uros mukana. Työtön pummi puuseppänne (Jeesus) joka syntyi marian naitua naapurin miestä on kuninkaasi? Vittu että voi joku olla sekaisin vielä 2000-luvulla.
Kristinusko tarkoittaa laajalle levinnyttä uskomusta, jonka mukaan epäkuollut juutalaiszombi, joka oli oma isänsä, tekee sinut onnelliseksi ja ikuisesti eläväksi, jos et ole itseesi tyytyväinen vaan kadut monia tekojasi, syöt symbolisesti kosmisen juutalaiszombin lihaa ja juot tämän verta sekä telepaattisesti kerrot hänelle, että hän on sinun herrasi ja mestarisi ja että olet hänen orjansa. Kristinuskon mukaan näin toimimalla sielusi pelastuu synnistä, joka on olemassa siksi että kylkiluunainen vakuuttui valheista, jotka puhuva käärme kertoi taikapuusta. Pelastus tapahtuu vain, koska Jumala uhrasi julmasti ja verisesti poikansa joka oli Hän itse, jotta voisi muuttaa tilannetta jonka oli itse säätänyt ja korjata rikoksen, jonka kohteena Hän oli itse. Kristinusko sai alkunsa yrityksenä reformoida edes hiukan takapajuisuudestaan, täydellisestä epäloogisuudestaan, tiukkapipoisuudestaan, fanaattisuudestaan, ahdasmielisyydestään ja julmuudestaan tunnettua juutalaisuutta ja saada siihen edes jotain tolkkua, mutta siitä kehkeytyikin aivan oma uskontonsa.
Loogisuutensa vuoksi kristinusko on maailman laajimmalle levinnyt uskonto. Sen rauhan ja rakkauden sanomaa, jonka symbolina on antiikkinen kidutusväline, kannatetaan miltei kaikkialla maailmassa.
Kiitos teille kaikille! Niin rukouksista kuin muistakin lämpimistä ajatuksistanne. Ne merkitsevät minulle paljon. Kiitos.
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:05"]
Kiitos teille rukouksistanne. Kiitos toivosta ja siitä että edes tämän ketjun verran välitätte. Kiitos että annatte minulle toivoa ja voimaa huomiseenkin päivään. Kiitos. -ap
[/quote]
Ja muista, että rukoukset eivät ole vain sanoja, jotka sanotaan. Elävä Jumala kuulee ne ja Hän on kykenevä parantamaan ihmisiä tänäkin päivänä. Parantumisia tapahtuu, kun sairaiden puolesta rukoillaan.
[/quote]
Jahas, kaikkivoipa ei sitten vaivaudu mitään tekemään, ellei Kälviän Martta käsiään risti?
Jokaisella meillä on oikeus uskoa mihin tahtoo. Jos ap saa toivoa ja voimia niin miten se on teiltä valittajilta pois?
Onko ap missään vaiheessa pyytänyt rukoilemaan Jeesusta tai mitään muutakaan tiettyä Jumalaa? Ei.
Jokainen voi pyytää oman uskomuksensa Jumalalta siunausta apn miehelle. Ja jos uskomusta ei ole, voi lämpimät ja kannustavat ajatukset lähettää tätä kautta :)
Albert Einstein kuvailee uskontoa lapselliseksi taikauskoksi ja haukkuu Raamatun kokoelmaksi alkukantaisia legendoja. Einstein myös kieltää juutalaisten aseman valittuna kansana. Hän kirjoittaa: ”Heillä [juutalaisilla] ei ole mitään erityisominaisuuksia muihin ihmisiin nähden. Minulle juutalainen uskonto on kuten kaikki muutkin: lapsellisten taikauskojen ruumiillistuma.” "Minulle sana "jumala" ei ole muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote. Raamattu on kokoelma kunniallisia mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia. Edes hienostuneet tulkinnat eivät voi tätä asiaa muuttaa" Einstein toteaa kirjeessään.[51]
Lähde: Wikipedia
Yhdysvaltalaisia suurmiehiä:
Majakat ovat hyödyllisempiä kuin kirkot
- Benjamin Franklin
Tämä olisi kaikkein hienoin maa jos uskontoa ei olisi!
-John Adams, Yhdysvaltain toinen presidentti vuosina 1797–1801.
Kristinusko on perverssein ihmisen tuntema järjestelmä.
-Thomas Jefferson, Yhdysvaltain kolmas presidentti ja yksi Yhdysvaltain itsenäisyysjulistuksen allekirjoittajista.
Lähde: Uskomatonta, elokuva (mm.netflix)
Raamattu kirjanne on kirjoitettu vasta 2000 vuotta sitten. Joutuiko kaikki sitä edeltävät ihmiset mielestänne sinne mielikuvituspaikka helvettiinne, koska eivät tietäneet mitään aavikkokansan kirjoittamasta raamatusta? Olisi teidän kannattanut hivenen vielä jatkaa kouluja että olisitte jotain ymmärtäneet ympäröivästä todellisuudesta.
Kummatkin maailmansodat, ristitetket, noitavainot, inkvisiittio, orjuus, apartheid ja holokausti ovat kristittyjen tekemiä.
Kristinuskolla on 250miljoonaa uhria ja viimeisen vuosikymmenen sodatkin ovat uskovaisten aloittamia.
Kertoisiko joku minulle missä päin maailmaa ateistit sotivat tällähetkellä? Israelissa?
Tiedätkö että kristinusko tuotiin suomenkin metsiin uhkailemalla ja tappamalla? Muinaiset suomalaiset uskoivat mm. järvien ja metsien henkiin. Sitten tuli kristityt "käännyttämään" suomalaiset.
Maailmassa on yli 10 000 uskontoa. Muistakaa sitten liittyä kaikkiin varmuuden vuoksi. Kyllä meinaan vituttaa jos osuttekin väärään.
Lakiin pitäisi saada pykälä että alle 18-vuotiaita ei saisi liittää mihinkään uskontoihin. Vaan vasta täysi-ikäisenä saisi itse valita (kuten muunkin haitallisen, tupakka, viina jne) Jos vielä täysi-ikäisenä uskoisi nooan arkkeihin ja aateimeihin ja eevoihin, niin voisi aivan vapaasti alkaa maksamaan veroja omalle uskonnolleen. Epäilen ettei sen jälkeen paljoa uskovaisia enää olisi. Tämä suomen lapsikaste on sairasta ja oksettavaa.
Rukoilin puolestanne :)