olin miehen kanssa joka ei ollut saanut vuoteen!
Ollut parisuhteessa yli vuoden ja seksi loppunut heti jos sitä on ollutkaan, ei kuulosta normaalilta kun parikymppisiäkin..
Annoin sit miehelle kunnon kyydin!
Kommentit (11)
Ei oikeestaa, hyvin kesti ja viel 3 kertaa :p ap
Kuka pystyy olemaan noin kauan selibaatissa? Kysympähän vaan..
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:26"]
[/quote]
Ei ole ihan pieni joukko jolla on vielä vanhanakin poikuus tallella. Eihän vuosi siihen nähden ole mitään.
Voi raukkaa! Ei saa pihtailla mammat!
Onhan niillä useimmilla kaksi tervettä kättä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:26"]
[/quote]
Kauan? Ei tuo ole pitkä aika. Niille joille tuo tekee tiukkaa on huono oman kehon tuntemus. Lapsena kielletty masturboimasta, joka heijastuu aikuisena irtosuhteuden hakuun. Muuten kun ei osaa helpotusta hakea.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:20"]Ei oikeestaa, hyvin kesti ja viel 3 kertaa :p ap
[/quote]
Johtui siitä, että valehteli sinulle ettei ole saanut vuoteen, jotta sinä antaisit edes säälistä :D
Selibaatti tarkoittaa, että pidättäytyy kokonaan seksistä. Ei sitä, ettei ole yhdyntää tms. vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa. Eli harvapa näkypäivänä elää selibaatissa.
Eipä ole seksiä tullut ikinä vastaan ei. Kolmekymppinen mies olen ja nettitreffeillä sun muissa olen ruvennut sanomaan naisille, että viimeisestä suhteesta on parisen vuotta. Täysin ei kehtaa valehdella, mutta ei myöskään olla liian rehellinen naisten oudoista kriteereistä johtuen.
Mä myös harrastin seksiä pari kuukautta sitten miehen kanssa joka ei ollut saanut yli vuoteen. Oli eronnut vähän aikaa sitten tyttöystävästään joka oli pihdannut ja pettänyt. Oli varmaan parasta seksiä ikinä, mies oli kunnon peto sängyssä ja jaksoi useampaan kertaan (ja kesti kauemmin kuin minuutin).
Veikkaan et kaveril lens lasti alle minuutissa