Syvä inho palstaa kohtaan lapsettomuuden takia
En pysty edes sanoin kuvailemaan miten paljon kuvottaa. Olen 26-vuotias, raskaana ivf-hoidolla nyt rv 20. Tai tarkemmin raskauduin pas:silla. Kyseessä oli meidän eka ivf, sitä ennen inseminaatioita ja lapsen yritystä 3v. Myös adoptiota harkitsemme tulevaisuudessa, jos käy niin että lapsettomuus ei esikoisen syntymän jälkeen parane.
Kuvottaa todella kaikki viestit mitä olen täällä saanut. Pahimmassa tapauksessa käsketään tappamaan itsensä ja tarjoudutaan tulemaan potkimaan. Myös se ivf lapsiin kohdistuva viha järkyttää. Minulla on ihana kummityttö joka on ivf-lapsi ja surettaa hänen puolesta lukea.
Eipä muuta...
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:55"]
En pysty edes sanoin kuvailemaan miten paljon kuvottaa. Olen 26-vuotias, raskaana ivf-hoidolla nyt rv 20. Tai tarkemmin raskauduin pas:silla. Kyseessä oli meidän eka ivf, sitä ennen inseminaatioita ja lapsen yritystä 3v. Myös adoptiota harkitsemme tulevaisuudessa, jos käy niin että lapsettomuus ei esikoisen syntymän jälkeen parane. Kuvottaa todella kaikki viestit mitä olen täällä saanut. Pahimmassa tapauksessa käsketään tappamaan itsensä ja tarjoudutaan tulemaan potkimaan. Myös se ivf lapsiin kohdistuva viha järkyttää. Minulla on ihana kummityttö joka on ivf-lapsi ja surettaa hänen puolesta lukea. Eipä muuta...
[/quote]
Ivf... Never hörd... joten en ole enkä ala haukkumaan. Miksi maalaat itse piruja ja provoja seinille? Haluatko keskustella lapsettomuudesta?
Ap on pentumainen tollo, jonka ei tod pitäisi tulla äidiksi, ei hedelmöityshoidoilla, luomusti eikä adoptiolla.
Lapsi voi muuten esim. murrosiässä tulla kyseenalaistamaan kaiken ja haukkua ap:n mennen tullen.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:43"]En ymmärrä: harkitsette adoptiota jos "lapsettomuus tilanne ei tästä parane". Sulla on lapsi mahassa jo, tilanne on jo parantunut. Kun hän syntyy ette ole enää lapsettomia.
[/quote]
Niin mutta eihän vvälttämättä voi saada toista lasta? Joskus lapsettomuus paranee ja toinen lapsi tulee luomusti, joskus taas ei.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:38"]Tämä palsta on hulluja täynnä. Eikä niitä kannata kuunnella.
Ihanaa ap, että saat toivotun ja odotetun lapsen. Olet varmasti hyvä äiti ja lapsesi saa hyvän alun, kun häntä rakastetaan.
[/quote]
MITEN ihmeessä ap on sinusta HYVÄ äiti? Eiköhän koko ulosanti kerro ihan päinvastaista.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:43"]En ymmärrä: harkitsette adoptiota jos "lapsettomuus tilanne ei tästä parane". Sulla on lapsi mahassa jo, tilanne on jo parantunut. Kun hän syntyy ette ole enää lapsettomia.
[/quote]
Niin mutta eihän vvälttämättä voi saada toista lasta? Joskus lapsettomuus paranee ja toinen lapsi tulee luomusti, joskus taas ei.
[/quote]
Lapsettomuus loppuu siihen ensimmäiseen lapseen!!!!! Voi jumalauta sentään nyt ne laput pois silmistä joka ikinen katkera lapseton ja olkaa kiitollisia siitä yhdestä jo! Voi lapsiparka se, joka jää ainoaksi noin ajatteleville ihmisille.
Kaikkien ei kuulu saada lapsia, jos näin olisi jokainen tulisi raskaaksi. Huonot yksilöt karsitaan niinkuin jo joku sanokin. Jos lapsia ei kuulu miksi uhmata sitä hoidoilla. Hullun hommaa
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:43"]En ymmärrä: harkitsette adoptiota jos "lapsettomuus tilanne ei tästä parane". Sulla on lapsi mahassa jo, tilanne on jo parantunut. Kun hän syntyy ette ole enää lapsettomia.
[/quote]
[/quote]
Lapsettomuus loppuu siihen ensimmäiseen lapseen!!!!! Voi jumalauta sentään nyt ne laput pois silmistä joka ikinen katkera lapseton ja olkaa kiitollisia siitä yhdestä jo! Voi lapsiparka se, joka jää ainoaksi noin ajatteleville ihmisille.
[/quote]
"Joka ikinen katkera lapseton ja olkaa kiitollisia siitä yhdestä jo" Eli itsehän tässä väität että jos on yksi lapsi on lapseton.
Miksi lapsettomuudesta kärsivä ei saisi koskaan ikinä haluta toista tai kolmatta lasta? Jos adoptoi niin sehän on hyvä vaan, orpoja lapsia on paljon.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:07"]Kaikkien ei kuulu saada lapsia, jos näin olisi jokainen tulisi raskaaksi. Huonot yksilöt karsitaan niinkuin jo joku sanokin. Jos lapsia ei kuulu miksi uhmata sitä hoidoilla. Hullun hommaa
[/quote]
Niimpä. Ap on vielä poikkeuksellisen huono ja mätä myös ajatusmaailmaltaan. En ymmärrä miksi tuollaiselle hoitoja tai adoptiota annetaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:54"]
Oho, onpa raivokas nainen :O enkä kyllä koskaan ole lukenut moisia kommentteja täältä. Onko sulla nyt joku psykoosi?
[/quote]
No se on nyt hormoneissaan, ja silloin naaraan on opittava puolustamaan jälkeläistään, jos aiemmin on ollut liian nössö sellaiseen. Mutta kyllähän tuo aika huteralta vaikuttaa. Jos jokaisen ihmisen voi olla myötämielinen ennen kuin itse saa rauhan, niin ei saa sitä ikinä. Lapsi tarvitsee rentoutumistaitoisen ja suhteellisuudentajuisen äidin myöhemmin, vaikka aluksi pitääkin lähinnä olla suojelutaitoinen.
Jokuhan niissä lapsettomuudesta kärsineissä palstalaisia kuitenkin ärsyttää?
Taas on lapseton avannut suunsa ja ketju pysyy vaan pinnalla kun kaikki haluaa tulla sanomaan että ap on huono äiti sun muuta.
Ls-ilmoitus tehty ap:sta. Luulenpa tietäväni ihmisen. Ikä, raskausviikot, hoitotausta ja kummityttö täsmää. Täysi sekopää.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:25"]
Ls-ilmoitus tehty ap:sta. Luulenpa tietäväni ihmisen. Ikä, raskausviikot, hoitotausta ja kummityttö täsmää. Täysi sekopää.
[/quote] sinähän tässä sekopää olet! ei ap. ls-ilmoitus! voi tsiisus ! toivottavasti et ole tosissasi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:25"]
[/quote] sinähän tässä sekopää olet! ei ap. ls-ilmoitus! voi tsiisus ! toivottavasti et ole tosissasi.
[/quote]
Kyllä olen ja minulle kuitenkin syntyvän lapsen etu on edellä. Ei hyvä jos ttuollainen äiti kasvattaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:43"]En ymmärrä: harkitsette adoptiota jos "lapsettomuus tilanne ei tästä parane". Sulla on lapsi mahassa jo, tilanne on jo parantunut. Kun hän syntyy ette ole enää lapsettomia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Joka ikinen katkera lapseton ja olkaa kiitollisia siitä yhdestä jo" Eli itsehän tässä väität että jos on yksi lapsi on lapseton.
Miksi lapsettomuudesta kärsivä ei saisi koskaan ikinä haluta toista tai kolmatta lasta? Jos adoptoi niin sehän on hyvä vaan, orpoja lapsia on paljon.
[/quote]
Saa haluta, mutta jos on jo yksi lapsi ei enää ole lapseton.
2