Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvä inho palstaa kohtaan lapsettomuuden takia

Vierailija
13.12.2014 |

En pysty edes sanoin kuvailemaan miten paljon kuvottaa. Olen 26-vuotias, raskaana ivf-hoidolla nyt rv 20. Tai tarkemmin raskauduin pas:silla. Kyseessä oli meidän eka ivf, sitä ennen inseminaatioita ja lapsen yritystä 3v. Myös adoptiota harkitsemme tulevaisuudessa, jos käy niin että lapsettomuus ei esikoisen syntymän jälkeen parane.

Kuvottaa todella kaikki viestit mitä olen täällä saanut. Pahimmassa tapauksessa käsketään tappamaan itsensä ja tarjoudutaan tulemaan potkimaan. Myös se ivf lapsiin kohdistuva viha järkyttää. Minulla on ihana kummityttö joka on ivf-lapsi ja surettaa hänen puolesta lukea.

Eipä muuta...

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:22"]

Sarah Jessica Parker ja Nicole Kidman ovat tehneet lapset noin, ja varsinkin sen Sarah Jessican lapset on vääristyneen näköisiä, epäsuhtaiset piirteet. Ei ihminen tekniikalla samaan kuin luonnollisesti niin, että lapsella olisi vanhempien paras yhdistelmä. 

[/quote]

Kyllä kuule suomalaisen tavan talliaisen lapset ovat kasvoiltaan huomattavasti "vääristyneempiä". Mikä sinua oikein vaivaa? Olet menettänyt suhteellisuudentajusi ja/tai kosketuksen tosielämään noin pahasti?

Vierailija
22/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju on jo aivan liian sairas! lopettakaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:22"]

Sarah Jessica Parker ja Nicole Kidman ovat tehneet lapset noin, ja varsinkin sen Sarah Jessican lapset on vääristyneen näköisiä, epäsuhtaiset piirteet. Ei ihminen tekniikalla samaan kuin luonnollisesti niin, että lapsella olisi vanhempien paras yhdistelmä. 

[/quote]

Kyllä kuule suomalaisen tavan talliaisen lapset ovat kasvoiltaan huomattavasti "vääristyneempiä". Mikä sinua oikein vaivaa? Olet menettänyt suhteellisuudentajusi ja/tai kosketuksen tosielämään noin pahasti?

[/quote]

Kumppanin valinta vaikuttaa tietysti, mutta keinotekoisesti tehdyt lapset on aina vähän oudon näköisiä.

http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2012/10/sarah-jessica-parker-school-walk-with-james-marion-tabitha.jpg

Vierailija
24/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos en olisi saanut lasta luonnollisesti, olisin tyytynyt siihen. Ei joku keinotekoisesti tehty mahdollisesti epäsuhtaisen ja oudon näköinen lapsi olisi minua sen onnellisemmaksi tehnyt. Elämässä on muutakin kuin lapset, mielekkyyttä voi löytää muistakin asioista. Minä en tule tälle planeetalle uudesti syntymään ja minulla on vain tämä yksi elämä, eikä sitä muuta lapsi suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
25/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ap ja tämä "sulla on huonot geenit"-kirjoittaja on yksi ja sama henkilö, joka kiihkeästi yrittää keittää soppaansa. En vain voi uskoa, että oikeasti olisi olemassa noin paljon ilkeitä äitejä.

Vierailija
26/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sinänsä ottanut kenenkään geeneihin kantaa, koska kyllä huonogeenisetkin lisääntyy ja paljon. Ei se oo niin yksiselitteistä, mika on lapsettomuutta. Tärkein syy on varmaan se, että meitä ei ylipäänsä kuulu olla maailmassa hirveän paljon. Ihmiskunta voi paremmin, kun ei ole liikaa ihmisiä kuluttamassa taloudellisia ja luonnon resursseja. 

Vierailija
27/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:22"]Sarah Jessica Parker ja Nicole Kidman ovat tehneet lapset noin, ja varsinkin sen Sarah Jessican lapset on vääristyneen näköisiä, epäsuhtaiset piirteet. Ei ihminen tekniikalla samaan kuin luonnollisesti niin, että lapsella olisi vanhempien paras yhdistelmä. 
[/quote]

Samat geenit ne on, eli ei ne lapset olisi luomusti sen kauniimpia. Niin ja kaikille se lapsen ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Kamalaa jos sinulle on tärkein miten lapsi perii piirteesi. Entäs adoptiolapset, heillä ei ole niiden vanhempiensa piirteitä yhtään mutta silti ovat rakkaita.

Vierailija
28/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei hyvin mene jos olet aloittanut lapsen tekemisen 23-vuotiaana. 26v - 3 on 23..

Mikähän kiire? Se hedelmöttömyys vai?

Vierailija
29/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:27"]

Ihmiskunta voi paremmin, kun ei ole liikaa ihmisiä kuluttamassa taloudellisia ja luonnon resursseja. 

[/quote]

Pitäiskö sun hakkeroitua jonkun lapsettomuusklinikan sivuille ja lisätä tuo sloganiksi?

-93

Vierailija
30/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla potkaseen :-)

Vierailija
31/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:22"]

Minusta tuntuu, että ap ja tämä "sulla on huonot geenit"-kirjoittaja on yksi ja sama henkilö, joka kiihkeästi yrittää keittää soppaansa. En vain voi uskoa, että oikeasti olisi olemassa noin paljon ilkeitä äitejä.

[/quote] oletko ihan uusi palstailija? yllätys yllätys! kyllä av.lla vaan on noin paljon ilkeitä äitejä. se on todistettu moneen kertaan. 

ps. en ole mies, se on kuitenkin teidän seuraava vetonne.

Vierailija
32/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:04"]

Itse jos en olisi saanut lasta luonnollisesti, olisin tyytynyt siihen. Ei joku keinotekoisesti tehty mahdollisesti epäsuhtaisen ja oudon näköinen lapsi olisi minua sen onnellisemmaksi tehnyt. Elämässä on muutakin kuin lapset, mielekkyyttä voi löytää muistakin asioista. Minä en tule tälle planeetalle uudesti syntymään ja minulla on vain tämä yksi elämä, eikä sitä muuta lapsi suuntaan tai toiseen. 

[/quote]Itse asiassa sun pitää syntyä uudesti, ylhäältä.

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".- Joh. 3:3

Vierailija
33/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:27"]

Ihmiskunta voi paremmin, kun ei ole liikaa ihmisiä kuluttamassa taloudellisia ja luonnon resursseja. 

[/quote]

Pitäiskö sun hakkeroitua jonkun lapsettomuusklinikan sivuille ja lisätä tuo sloganiksi?

-93
[/quote]

Mitä se auttaa, kun suurin osa ei käy klinikalla vaan yliopistollisissa sairaaloissa.

Vierailija
34/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kommentoijat ole lapsettomia lapsien vihaajia itse?

Vierailija
35/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ??? Ekaa kertaa törmään tähän ilmiöön palstalla. Mikä vika keinohedelmöityksessä tarkalleen on? Ja aivan uskomattoman törkeitä kommentteja olet saanut, ap... :( Tsemppiä sinulle ja onnea vauvan johdosta:)

Vierailija
36/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä todellakaan näy olevan järkevää sanottavaa. Ehkä se raivostuttaakin että olen onnellisesti raskaana, minulla on tulevaisuudessa hyvä ennuste lapsettomuuden suhteen ja paljon läheisiä jotka hyväksyvät minut :) Ja omistan sitä empatiakykyä mikä teiltä puuttuu kokonaan. Taidan häipyä kun saitte taas mahdollisuuden, eikä teillä ollut kun samanlaista sanottavaa. Ap.

Vierailija
37/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ulkopuoliset edes tietää kuka on ivf-lapsi ja kuka ei? Ei mistään. Ja heistähän ainakin tiedetään että ovat kovasti toivottuja olleet, toisin kuin jotkut kännipanovahingot.

Vierailija
38/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nämä "mikä kiire"-vastaukset on?

Ap halusi äidiksi nuorena, ja jos ei vuoden yrittämisen jälkeen tule raskaaksi, suositellaan tutkimuksiin hakutumista. Selväsi oli syytä kun 3 vuotta yrittivät ja hoitoihin päätyivät.

Hienoa, että nyt olet raskaana, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
39/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullukaan sanaa lvf-lapsi.

Vierailija
40/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:51"]Kyllä kuule suomalaisen tavan talliaisen lapset ovat kasvoiltaan huomattavasti "vääristyneempiä". Mikä sinua oikein vaivaa? Olet menettänyt suhteellisuudentajusi ja/tai kosketuksen tosielämään noin pahasti?

[/quote]

Kumppanin valinta vaikuttaa tietysti, mutta keinotekoisesti tehdyt lapset on aina vähän oudon näköisiä.

http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2012/10/sarah-jessica-parker-school-walk-with-james-marion-tabitha.jpg

[/quote]

Edelleenkin, 80% Suomen kaduilla vastaan kävelevistä lapsista on oudomman näköisiä kuin nuo. Tuskin ovat kaikki koeputkessa aikaansaatuja, meillä nyt vain on sellaiset geenit ettei lapsistamme saa mitään maailmanluokan kaunottaria. Itse en ymmärrä, miten ulkonäkö liittyy ihmisen kelpoisuuteen, mutta ilmeisesti sinun mielestäsi suomalaisista siis vain kaunein 20% saisi lisääntyä. Oletko aivan varma että edes itse kuulut ko. joukkoon? Entä jos pään sisällön terveyttä arvioitaisiin lisäksi? Saisit todennäköisesti lisääntymiskiellon ensimmäisten joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi