Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tapahtuuko rahoitusalalla mitään laitonta Suomessa?
04.12.2014 |
Vai pitääkö muuttaa Lontooseen tai Jenkkeihin jos haluaa oikeasti takoa rahaa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rahoitusala on kuitenkin aika pieni Suomessa, joten jos jotain laittomia aktiviteetteja harjoitettaisiin, ne varmasti huomattaisiin heti. Esimerkiksi USA:ssa on paljon vaikeampi jäädä kiinni. Lisäksi pankkiirit eivät melkein koskaan saa tuomioita. Toisin sanoen muuta USA:han ja hanki pesti jostain "bulge bracket" pankista, jos haluat takoa rahaa. Toki Singapore ja Dubai ovat vaihtoehtoja myös. En tiedä Lontoon City:stä paljon mitään.