Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syvä inho palstaa kohtaan lapsettomuuden takia

Vierailija
13.12.2014 |

En pysty edes sanoin kuvailemaan miten paljon kuvottaa. Olen 26-vuotias, raskaana ivf-hoidolla nyt rv 20. Tai tarkemmin raskauduin pas:silla. Kyseessä oli meidän eka ivf, sitä ennen inseminaatioita ja lapsen yritystä 3v. Myös adoptiota harkitsemme tulevaisuudessa, jos käy niin että lapsettomuus ei esikoisen syntymän jälkeen parane.

Kuvottaa todella kaikki viestit mitä olen täällä saanut. Pahimmassa tapauksessa käsketään tappamaan itsensä ja tarjoudutaan tulemaan potkimaan. Myös se ivf lapsiin kohdistuva viha järkyttää. Minulla on ihana kummityttö joka on ivf-lapsi ja surettaa hänen puolesta lukea.

Eipä muuta...

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti oli täynnä jotain hämmentävää koodikieltä. Mutta nyt siis olet raskaana? Onneksi olkoon!

Vierailija
42/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä erikseen huutamaan julkisesti TÄÄLLÄ, että on raskautunut hoidoilla? Kun se nyt kuitenkin on ihan selvää, että kaikenlaisia hulluja on olemassa ja heille kaikki vähänkään tavallisuudesta poikkeavat asiat ovat kauhistus ja syy pitää itseään parempana kuin muita ja itseään korostaakseen on poljettava muut maahan. Aiheesta on parempi keskustella yksityisemmissä ryhmissä tai edes palstalla, jolla käsitellään raskaana olemista, aihe vapaa - keskustelujen taso ei ole millään mittarilla mitattuna korkea eikä mistään kovin vakavasti otettavasta kannata tänne kirjoittaa. Se on vähän sama kuin kaivaisi verta nenästään; aina tulee lunta tupaan, oli aihe mikä tahansa.

Onnea raskautumisesta ap, toivottavasti kaikki menee kohdallasi jatkossa hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:17"]Ikinä kuullukaan sanaa lvf-lapsi.
[/quote]

Sitten et varmaan ole kuullut myöskään sanaa koeputkilapsi? Ivf-hoito on koeputkihedelmöitys.

Vierailija
44/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan (yli puberteetti-ikäinen, tervejärkinen) tällä palstalla on koskaan sanonut pahasti lapsesta. Mielestäni olet verrattain nuori äidiksi, en ymmärrä miksette voineet hetkeä odottaa. Mutta mitä merkitystä sillä on kuinka lapsi on hedelmöittynyt, itseäni ei edes kiinnosta. Miks vauhkoat siitä ap. 

Vierailija
45/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap otti nokkiinsa kaikista kommenteista ja häipyi. Tyypillistä lapsetonta.

Vierailija
46/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa raivokas nainen :O enkä kyllä koskaan ole lukenut moisia kommentteja täältä. Onko sulla nyt joku psykoosi?

Vierailija
47/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:05"]

Eiköhän ne kommentoijat ole lapsettomia lapsien vihaajia itse?

[/quote]

Täällä lapseton, joka ei erityisemmin pidä lapsista. Minä en ymmärrä mitään lapsettomuushoidoista enkä osaa tehdä mitään eroa koeputkilasten ja muiden välillä. 

Vierailija
48/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:59"]Mä voin tulla potkaseen :-)
[/quote] Uskomatonta miten joku voi olla näin sairas! Ja yläpeukkujakin vielä.

Vierailija
49/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:53"]Ap otti nokkiinsa kaikista kommenteista ja häipyi. Tyypillistä lapsetonta.
[/quote] Otti nokkiinsa? Oletko tosissasi? Olisin lähtenyt vähemmästäkin jos näin sairaita kommentteja kuten "tapa ittes" ja "voin tulla potkimaan sun mahaa' ilmeniI.

Vierailija
50/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:58"]Syvä inho palstaa kohtaan ap:n kaltaisten tyhmien mahojen takia.
[/quote] Mene hoitoon.

Vierailija
51/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:58"]

Syvä inho palstaa kohtaan ap:n kaltaisten tyhmien mahojen takia.

[/quote]

Ja kuitenkin roikut täällä mieluummin kuin tekisit läksyjä tai olisit kavereidesi kanssa, mikä kuitenkin olisi tosi tärkeää sun iässäsi. Pistä hyvä lapsi joskus netti kiinni ettet kasva aivan kieroon.

Vierailija
52/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ei mitenkään koita karsia. Lapsettomuus voi johtua sairaudesta. Lapsettomuus on ikävä asia.

Vierailija
53/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap missä täällä haukutaan ivf-lapsia??? Oikeasti ootko nyt itse epävarma ettei lapsi ole normaali tai jotain? miten aikuinen ihminen ottaa niin tosissaan typerien ihmisten kommentit, aikuinen osaa jättää ne omaan arvoonsa ja antaa mennä toisesta korvasta ulos. Se sun tuleva lapsi saattaa pari-kolmevuotiaana sanoa sulle että oot tyhmä ja ruma, miten siihen suhtaudut, osaatko suhtautua aikuismaisesti vai otatko marttyyriasenteen ja muistutat siitä lapselle vuosikausia kuten nyt kokemastasi lapsettomien ihmisten syrjinnästä jota aniharva on täällä edes huomannut,. Anna ilkeiden olla ja ota huomioon vain järkevät kommentit! :-)

Vierailija
54/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se luonto karsii jos huonolla tuurilla saa klamydian petturi mieheltä ja klamydia tukkii munanjohtimet ja lapsen saanti käyt todella vaikeaksi, ei se ole luonnon karsintaa vaan huonoa tuuria.

Vierailija
55/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että aletaan mollata ap:n ikää ja ihmetellä, miksi ei voinut odotella vielä vähän lisää. Lapsettomuusasiat eivät iän myötä parane eikä ap:sta edes tule erityisen nuorta äitiä. Tsemppiä ap ja onnittelut vauvasta!

Vierailija
56/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä oikein riivaa? Olen itse kärsinyt lapsettomuudesta ja jotenkin sitä ottaa kaiken itseensä vaikkei ole välttämättä juuri itseen kohdistuvaa. Onnea ap:lle, toivottavasti kaikki menee hyvin!

T. Yhden hoidoilla saadun lapsen äiti

Vierailija
57/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään ei ole koskaan lukenut täältä haukuttavan koeputkilapsia. Sinänsä outo ilmaisukin eritellä koeputkilapset ja muut lapset.

Vierailija
58/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä typerältä mutta mä oon niin taikauskoinen tai jotain... Etten varmaan hoitoihin uskaltaisi mennä jos lasta en luonnollisesti saisi. Tuntuisi että se on sitten tarkoitettu niin eikä sitä auta kuin hyväksyä. Ja huomautuksena että en tällä tarkoita ilkeillä kenellekään. Puhun vain itsestäni.

Vierailija
59/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajunnu koko avauksen pointtia. Ap on siis raskaana ja saanut siitä jotain shittiä niskaan täältä?

Vierailija
60/109 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2