Otin liian pitkät ripsienpidennykset, mitä teen?!
Otin pituudeksi 12mm kun pari vuotta aitten käytin jopa 13mm. Nämä ovt aivan liian pitkät ja naurettavan näköiset.. Saako näitä mitenkään lyhennettyä esi kynsisaksilla vai pitääkö poistattaa ja heittää 100e hukkaan? Auttakaa joku joka asiasta OIKEESTI tietää..
Kommentit (6)
Kakkonen,miten leikkasit niin ettei ripsienpäiatä tullut nimenomaan paksuja ja katkaistuja kuten kolmonen kuvaili? Se minua pelottaakon että mitä teen jos tulee ihan tasaset ja vieläkin kamalamman näköset. Miten pitäisi oikeaoppisesti leikata...
Itse leikkasin kynsisaksilla vastaavassa tilanteessa, hyvä tuli :)
Ei voi leikata (aivan kuin tekoripsinauhojakaan ei voi muokata, katso Tuksun hääkuvista miten siinä käy). Ripsen muoto kun tosiaan kapenee voimakkaasti kärkeen. Odotahan viikko niin kun silmä tottuu niihin taas ja pituus tuntuu sopivalta.
Ensi kerralla menet reilusti K-Rautaan ja ostat ne haravat sieltä. Ei maksa 100e vaan 12e/kpl.
Älä nyt ainakaan leikkaa niitä! Etköhän kuitenkin totu niihin. Minulle laitetaan aina omien ripsieni pituiset, eli pisimmillään sen 13mm. Tuskimpa ne muista naurettavat on kun oikeatkin ripset voivat olla vielä samaa mittaa :)
Leikkaat tai sitten katselet niitä pari päivää ja hups, olet tottunut. Itse en leikkaisi, koska silloin ripsenpäät näyttävät paksuilta ja katkaistuilta.