Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies rakentaa taloa perheelleen, niin pitäiskö hänen myös auttaa kotona?

Vierailija
05.09.2006 |

En nyt tarkoita että pitäisi nyt ihan kaikkea tehdä, mutta siis huolehtia siitä, ettei kotona kukaan muu joudu hänen perässään siivoomaan ja siten teettämään lisää hommia vaimolleen joka kotona hoitaa jo muutenkin kaikkia asioita?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko mikään ihme jos mies on niin väsynyt kaiken sen jälkeen ettei jaksa ees vaatteitaan siivota. Saakeli väliaikaista se vaan on!

Vierailija
22/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ajelenkin paskaisella autolla. No se ei nyt ollut tän asian pointti!

Ja sulle, joka sanoit et miksen vois olla raksalla, niin sen takia, että olen viimeisilläni ja ei oikee tuo katolla kiipeily oikee innosta! Ja siellä ei nyt tällä hetkellä ole mulle mitään tekemistä! SEN TAKIA!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa naiset ja jättäkää rakentajamiehenne paremmille naisille. Miten te kehtaatte valittaa jostakin siivoushommista, kun mies tekee työn ohella taloa? Haluaisinpa nähdä miten itse hoitaisitte rakennushommat ja työpäivän. Rakentaa ne naisetkin nimittäin!

Vierailija
24/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakensin, tein kolmivuorotyötä ja olin raskaana. Arvaa kuka hoiti meillä kotityöt? Menikö ne puoliksi, vaikka vietin raksalla ihan yhtä paljon aikaa kuin mies? Mitä luulet...

Haluaisinpa nähdä miten itse hoitaisitte rakennushommat ja työpäivän. Rakentaa ne naisetkin nimittäin!

[/quote]

Vierailija
25/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan ku joku ton veisikin!

Ja kyllähän naisetkin käyvät töissä ja hoitavat lapsia ja kotia ja kaikki miesten hommia! Ja sekös ei ole työtä? Ei ehkä niin fyysistä, mutta henkisesti paaaljon raskaampaa!

Ja nyt kun ei todellakaan ollut kyse siitä että miehen pitäisi kaikkia kotihommia tehdä!!! Lukekaapas tarkemmin!

ap

Vierailija
26/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi loppu oli siis lainattua....31

Vierailija
27/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..mikäs siinä!

Vierailija
28/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raksahommat miehelle mikäli näin on päätetty. meillä myös raketaminen kesken ja se vie miehen ajan ja ajatukset. Meillä onneksi minä saan pestä auton :) vaikka 4 pienen lapsen kanssa sekin on joskus vaikeasti järjestettävissä. Meillä ei myöskään autoa saa viedä pesulaa... Anyway... kyllä aikuisen miehen pitää osata viedä likapyykit koppaan ja omista tavaroistaan huolehtia vaikka rakentaakin. Meillä ekaluokkalainen pystyy siihen vaikka koulu tuntuu raskaalta ja pari rakasta harrastusta vie aikaa.

Vierailija
29/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitää korjata omat jälkensä. Itse en sietäisi tuollaista käytöstä hetkeäkään. Jos ei ukko viedä likavaatteitaan pyykkikoriin tai likaista lautasta tiskikoneeseen, niin mikä ihmeen mies se sellainen on. En käsitä, että jotkut vaimot täällä paapovat ukkoaan kuin pikkulasta " voi voi kun sillä on raskasta ja vaikeaa siellä raksalla" . Lahosta puusta on teidänkin ukkonne veistetty.

Ja tuo autonpesu. Sano äijälle, että jos auto ei ole putsingissa ja lamput vaihdettuna päivään x mennessä, niin paha pikapesu tulee ja tappaa kiiltävän maalipinnan.

Vierailija
30/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nätisti hoitamaan se autojuttu ja vähän korjailemaan jälkiään. Sitten seuraavalla kerralla vähän tiukemmin. Ei se rakennusprojekti voi noin totaalinen olla... Ja varmaan siinä on sullekin aika paljon sitä suunnittelu- ja muuta hommaa.

Äläkä välitä noista ala-arvoisista kommenteista! Oikeasti hirveän monet naiset on ihan lapamatoja ja niiden miehet varsinaisia sovinistisikoja. Mieheltä ei koskaan saisi vaatia mitään kun se elämä on NIIIIN raskasta... Hohhoijaa! Ei se rakennusprojekti sitä voi tarkoittaa, että normaalit käytöstavat saa unohtaa.

Vierailija
31/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella sen verta täytyy säästöjä olla että pystyy ostaan nyt esim auton itselleen tonnilla parilla saa jo ihan hyvän ja toimivan! Eikai kukaan tilinollilla rupee mukuloita tekemään ja rakentamaan... ne kun ei ihan halpoja ole! Ja kai teillä talonrakennuslainaa on? Ota siltä pari tonnia! t:30

Vierailija
32/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että mies on yksin kertainen otus joka oppii helposti liian hyvään ja jos vaimo alkaa rakennushommien valmistuttua vaatimaan mieheltä jotain alkaa helpoti naapurin rouva olla paljon mukavampi. Sopivasti vastuuta miehille raksa-aikanakin!!

Juuri parhaillaan on tästä syystä ystäväni uusi rauhala myynnissä kun miehen mielestä rakennusaikana vaimo oli muuttunut kummalliseksi nipoksi. Mies muutti sitten 25v tytön luo joka on kuulemma paljon kivempi ja tykkää passata.

Vierailija
33/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä maksamaan ties mitä vakuutuksia ja autoveroa!

Vierailija
34/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää jeesata kotitöissä yhtä paljon kun nainen jeesaa häntä talonrakennuksessa = useimmiten ei mitenkään.

On se nyt kumma että jos mies hoitaa yksin perheen elatuksen käymällä ansiotyössä ja tämän päälle vielä rakentaa taloa, niin kotona av:lla mätänevä vaimo jaksaa nurista tiskivuoroista. Vain Suomessa.

Vierailija
35/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonrakennus on iso, siis todella iso, projekti. Olisikohan ap:n mahdollista siksi ajaksi unohtaa pikkuasiat ja olla kiitollinen että mies rakentaa? No ei tietenkään, ei ole ilkeämpää olentoa kuin valittava kotiäiti.

Vierailija
36/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mies ihan oikeasti suostunut tekemään lapsia tuollaisen pirttihirmun kanssa? Toivottavasti kirjoitit juttusi ihan vitsinä.

Vierailija
37/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä autoa voi vaimo pestä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän