Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies rakentaa taloa perheelleen, niin pitäiskö hänen myös auttaa kotona?

Vierailija
05.09.2006 |

En nyt tarkoita että pitäisi nyt ihan kaikkea tehdä, mutta siis huolehtia siitä, ettei kotona kukaan muu joudu hänen perässään siivoomaan ja siten teettämään lisää hommia vaimolleen joka kotona hoitaa jo muutenkin kaikkia asioita?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi voit tehdä ruuat jos hän myöhään rakennuksella mutta kyllä mies jaksaa auttaa pöydän siivouksessa.

Vierailija
2/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät oli usein sellasii, että mies aamulla lähti duuniin. duunista meni suoraan raksalle ja yöksi tuli himaan nukkumaan. lasta/lapsia käytin sitten aina välillä siellä raksalla jotta mies saa viettyy lapsen kanssa edes vähän aikaa päivässä, enne kuin laps/lapset alkaa nukkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällaisessa tilanteessa siivousten, kokkaamisten ja lapsenhoidon hoitaminen on kyllä äidin hommia! Sehän on vaan väliaikaista.

Vierailija
4/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

in?

Vierailija
5/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meillä se ei ainakaan ole edes sitä vaan minä en kyllä millään edes kehtaisi vaatia häntä tekemään ruokaa tai siivoamaan, ihan kuin hänellä ei muutenkin olisi raskasta. Meillehän hän sitä kotia tekee ja minusta ei siihen ole. Minä siis teen kaikki ne asiat mitä osaan tai pystyn.

Vierailija
6/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mies ei saa mitään aikaiseksi. Autosta on lamput palaneet, pissapoika loppu, auto ihan paskainen etten uskalla edes kaupan pihassa ovea kunnolla avata, pyyhkimet ihan paskat, auto ihan paskainen yms. Mies ei myöskään noita hommia saa hoidettua. Ja mä en saa mennä auton kanssa pesuun taikka viedä auto huoltoon!!!

Ja sillä talon valmistumisella ei ole mitään määränpäätä koska sen pitäisi olla valmiina. Sovittiin ennen talon rakentamista, että mies auttaa mua kotona ja otetaan ihan rauhalllisesti sen rakentamisen kanssa.

ap

Vierailija
7/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse osaa edes autoa huoltaa?????

Vierailija
8/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen tehtävä on silloin hoitaa koti. Kun minun mieheni rakensi, siivosin sen minkä jaksoin ja jos en jaksanut, niin silloin meillä oli sotkuisempaa. Ei kai se nyt niin vaikeaa ole kotia hoitaa? Ajattele välillä asiaa miehenkin kannalta. Kannattaisi tehdä selkeät pelisäännöt ennen kuin alkaa rakentamaan...

Vierailija
9/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä odota että mies tekis ruokaa taikka imurois ja pyyhkis pölyjä. Vaan sitä, että pitäisi huolen siitä, ettei aiheuta mulle lisää hommia kun muutenkin niitä on täällä ihan tarpeeksi!

ap

Vierailija
10/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun autosta on lamput palaneet, niin se täytyy viedä korjaamolle että siellä vaihdetaan.

Mutta kuten sanoin, MÄ EN VOI VIEDÄ SITÄ AUTOA MIHINKÄÄN!!!!

Arvaa vaan olisiko auto kunnossa kun saisinkin viedä sen huoltoon ja pesuun!?

ap

Vierailija
11/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta, joustaa pitää molempien, voithan sinäkin mennä raksalle mikäs sitä estää? haalarit niskaan vaan ja rappaamaan

ja tämä taitaa olla sama juttu johon viimeksi vastasin että kyttään mielelläni puolivalmista taloa jonka ostan halvalla pois raksaajien avioeron vuoksi :)

koitas nyt olla nainen, hyvä nainen

Vierailija
12/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opetella ajamaan sinne huoltsikalle huollattaan lamput ja pikapesuun, niin en mäkään tommoisen ämmän eteen viittis ees sitä kotia pynätä pystyyn.

Vierailija
13/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että jääkö lautanen ruokailun jälkeen pöytään vai ei. Niin idiootti et voi olla että et käsitä kuinka paljon rakentaminen vaatii myös aivoja ja jatkuvaa suunnittelua, ei siinä pelkkä tekeminen riitä. Jos mies on hajamielinen siisteytensä suhteen, niin koeta nyt hyvä ihminen ymmärtää se. Onneks minun miehellä ei ole noin kiittämätöntä vaimoa.

Vierailija
14/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on meillä. Rakentamishommat mies tekee sellaisessa tahdissa, että ehtii olla perheensä kanssa myös. Ei tällä talolla ole niin kiire, se pysyy tässä, mutta lapset kasvaa eikä sitä aikaa saa koskaan takaisin.

Vierailija
15/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai että jääkö lautanen ruokailun jälkeen pöytään vai ei. Niin idiootti et voi olla että et käsitä kuinka paljon rakentaminen vaatii myös aivoja ja jatkuvaa suunnittelua, ei siinä pelkkä tekeminen riitä. Jos mies on hajamielinen siisteytensä suhteen, niin koeta nyt hyvä ihminen ymmärtää se. Onneks minun miehellä ei ole noin kiittämätöntä vaimoa.

Vierailija
16/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä autoa ei kukaan muu pese ku mies. Ja painepesuri on pahasta autolle ja pikapesu vielä pahempi!!!! Arvaa vaan olisinko sen auton pessyt jo monen monta kertaa jos vaan SAISIN!!!!

En ihan niin saamaton ole! Jos vaan saisin, mutta kun EI!!!

Ja tottakai on ihan eri asia jos ukon kalsarit taikka sukka on jossain lattialla, mutta kun sen koko vaatevarasto on pitkin lattiaa taikka hyllykön päällä olohuoneessa!

Ette voi olla tosissanne, että hyväksyisitte täläisen käytöksen omalta mieheltänne!?

ap

Vierailija
17/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa kuinka ihana vaimo hänellä on. Ap:lle : olet säälittävä ruikuttaja.

Vierailija
18/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en hyväksyisi tollasta käytöstä omalta mieheltäni. Jos auto on pestävä ja mies ei kerkee eikä antais mun pestä, niin varmasti pesisin sen ite tai pesettäisin. En kai mä paskasella autolla viittis ajella. Sanokoon mies sit mitä tahansa, mut oispa puhdas auto perseen alla =)

Vierailija
19/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kunnioittaa minua siitä, että en ole mikään nalkuttava akka joka valittaisi niin vähäpätöisistä asioista kuin kodin siisteydestä silloin jos toinen rakentaa MEILLE taloa. 17

Vierailija
20/37 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä on kaikki rakennus/työvoimakustannukset niin kalliita, että normaalin perheenisän pitää palkkatyönsä ohessa hyöriä raksalla sen sijaan että tilaisi valmiin talopaketin avaimet käteen periaatteella? Juu, suokuokkajajussi-aikaan jokainen hemmo sentään osasi rakentaa, mutta toista se on nykyään, eikä pitäisi olla tarpeenkaan kun luulisi niitä rakennusalan ammattilaisia koulutettavan juuri tähän tarkoitukseen, eli talon rakentamiseen tilaustyönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi