Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lesbo, avioliitossa miehen kanssa

Vierailija
12.12.2014 |

Olen tiennyt tämän asian jo teini-iästä lähtien. En vain uskalka enää tulla ulos kaapista. Tunnen paljonkin lesboja tuttavapiiristäni ja jos tulisin ulos kaapista, minä oliain teeskentelijä ja "bi-curious". En mitään muuta. Tiedän tämän, koska olen keskustellut näiden naisten kanssa aiheesta "Jos naimisissa oleva nainen sanoo olevansa lesbo".

En siis tulisi koskaan olemaan hyväksytty lesbopiireissä, joten parempi jäädä kulissiliittoon ja kaappiin. Harmittaa, mutta minkäs teet. Ämmät juoruaa ja piiri pieni pyörii.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi bi-nainen,olisi pieni mahdollisuus kolmen kimppaan.

Vierailija
22/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miehellesi píllua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tiennyt tämän asian jo teini-iästä lähtien. En vain uskalka enää tulla ulos kaapista. Tunnen paljonkin lesboja tuttavapiiristäni ja jos tulisin ulos kaapista, minä oliain teeskentelijä ja "bi-curious". En mitään muuta. Tiedän tämän, koska olen keskustellut näiden naisten kanssa aiheesta "Jos naimisissa oleva nainen sanoo olevansa lesbo".

En siis tulisi koskaan olemaan hyväksytty lesbopiireissä, joten parempi jäädä kulissiliittoon ja kaappiin. Harmittaa, mutta minkäs teet. Ämmät juoruaa ja piiri pieni pyörii.

Ymmärrän sinua, sillä olen ollut samassa tilanteessa ja myöskin sisimmässäni tiesin olevani lesbo jo teini-ikäisestä lähtien. Ei silti kannata miettiä mitään "lesbopiirejä". Itse rakastuin reilusti aikuisena vasta naiseen, minkä myötä tajusin viimeistäänkin sen, missä valheessa olen elänyt koko elämäni.

Itse en tunne mitään lesbopiirejä, kohtasin vain ihanan naisen. Kyse on rakkaudesta, ei mistään laajemmasta sosiaalisesta verkottumisesta juurikaan. Tosin se sosiaalinen puoli sukulaisten ja tuttavien osalta on oma juttunsa. Olen tavallaan virallisesti nimittäin edelleenkin kaapissa. :/ Mutta olen valmis kertomaan heille kyllä.

Vierailija
24/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko miehellesi píllua?

Se on vaimon velvollisuus.

Vierailija
25/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:00"]En ymmärrä miksi lesbot ovat niin ahdasmielistä sakkia? Mutta kai voit etsiä itsellesi jonkun kaltaisesi naisen? Mitä sinä muiden mielipiteistä välität. Kyllä sun kannattaa lopettaa tuo valheessa eläminen, onnettomana loppuelämä ei kuulosta elämältä.

Miten löytäisin kaltaiseni naisen? Lesboskene on tietääkseni melko pieni ja jos johonkin ihastuisin ja hänelle sen kertoisin, joku "juoruaisi" hänelle, että olen vain bi-curious hetero ja homma jää siihen. AP

Vai että oikein lesboskene. Melkoiset ennakkoluulot sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä