Sivut

Kommentit (237)

Vierailija
En mahda sille mitään. Mua on oikeasti joskus seurattu ja stalkattu niin käyn herkemmällä kaikkeen "epänormaaliin". Ap

No on se sun ukkoa melkoinen pissapää jos tietää historiasi ja pelkosi,eikä silti suostu odottamaan sua saunassa.
Jos se onkin miehes joka menee HÖÖkimään sinne toiseen pukkariin?

• ylös 50
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kylläpä onkin jännittävää!

Emme me epäile, että et kuulisi ääniä tai että ei voisi olla joku oikeasti elävä ihminen niiden aiheuttaja. Jos ja kun saunatiloissa pääsee kuitenkin sinne toiselle puolellekin - jos ei siis ole haka kiinni  - niin miksi ihmeessä ette käy katsomassa kuka-mikä-höh siellä hönkii? Omalla kohdalla uteliaisuuteni ylittäisi pelon.

Nää on niitä jotka kauhuelokuvissa aina tapetaan... jos kuuluu jotain pelottavaa, niin sitähän pitää mennä katsomaan, sama juttu tsunamissa, meri lähtee jonnekin kauas, niin kyllähän sitä pitää seurata... järkevät ihmiset tajusivat että tässä on jotain outoa ja lähtivät vuorille.

• ylös 39
  • alas 1

Asuuko sen saunan yläpuolella joku? Meillä on joskus kuulunut ilmastoinnin kautta tai katon/lattian läpi esim vinku-yskäisyjä ja talon rakenteet vähän muokkaa ääniä niin lopputulos voi olla melko jännittävä : D

t. karjuntaa seinän takaa (luultavasti tyyliin selvistää kurkkuaan : D)

• ylös 25
  • alas 0

Kysyin omalta mieheltäni että ärsyyntyisikö hän jos pyytäisin jonkun hänen mielestä hassun pelkoni takia häntä odottamaan mua esim saunassa. Hän oli aivan ihmeissään että pitääkö tota edes kysyä ettei todellakaan ärsyyntyis vaan ilman muuta jäisi turvaksi. Joten aika oudolta tuntuu toi sun miehesi ärsyyntyminen siitä että sua oikeasti pelottaa, samoin outoa on se kiire ettei voi sitä viittä minuuttia suoda sun turvana olemiselle. 

• ylös 66
  • alas 0

Asia selvitetty. Löysin ilmastointikanavasta anoppini, hän oli jäänyt ikävästi alushameesta kiinni naulaan ja viimeisillä voimillaan sai sanotuksi vain "HÖÖ". Jätin sen muuten sinne, ihan vain siksi, kun saimme mieheni kanssa viime juhannuksena taas sen mökin huonoimman makkarin, vaikka siivosin koko mökin edellisenä viikkona norppien ja emättimien kanssa.

• ylös 27
  • alas 6

Ei se ole höö, se on PÖÖ! Ei mitään pelättävää!

Lippos-Pate, Freudental-ritari, EU-pressa, jaloa saksalaisverta suonissaan...Pate se siellä on leipomassa moloansa.

Anna poijan hoitaa, ei siitä enää ole tosimiesten touhuihin...

Kyllä siellä pirulainen oli se kummitusjunasta karannu runkkupeikko, kun höhötteli!

Tuli muuten mieleen, kun pentunahan sitä tekee kaikenlaista. Niin jos olisin nyt naapurinrouvaa saunassa säikyttelevä koltiainen, niin nykyaikaa olisi että seuraisin tilanteesta käytävää keskustelua somessa ja av:lla, höhöhöö! ;*)

Eli siellä on joko peikko tai jonne, valitkaa mielenne mukaan!

M 41

Vierailija
Vierailija

Äänet alkaa, kun ukkos lähtee pois? Ettei vaan olis miehes pelottelemassa siellä? Mun perheenjäsenellä on, no hmm... mielenkiintoinen huumorintaju ja saattais tehdä just jotain tollasta.

Mä ajattelin sen HÖÖ kauhun jälkeen just tuota samaa että varmaan pilailee mun kustannuksella mutta sitten kun tulin asuntoon niin mies oli ehtiny jo majottua asuntoon... Tosiaan viimeks kun viimeks alko kuulua ääniä se seuraavalle saunavuorolle menijä oli menossa saunaan. Pistän sen saunan oven säppiin tästedes että jos siellä joku HÖÖ-hullu pyörii niin jäis nyt oikeesti kiinni. Ap

Majoittua asuntoon? XD Onko teillä tapana majoittua kotiin?

• ylös 11
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.