Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (237)

Vierailija

On se kumma että sun miehes kehtaa olla noin paska vaikka se tietää että sä pelkäät siellä pesulla yksinäsi.Eikö sauna just puolison kanssa on yhteinen nautinto ja toinen voi pestä selän. Noin     yleensä naiset lapsineen pelkäävät olla yksin      öitä kun mies on vaikka matkoilla.  Ainoa syy on sun paska miehes joka tekee tota ihan tahallaan. Se pelko on joku  takauma  aikasemmasta  varalliseta jutusta. Kummaa itsekäs puoliso ei välitä suojella sua. Työnnä se pakkasella parvekkeelle ja pidä ovea kiinni vähän aikaa. Mies taitaa pomotta sua kun et tiedä mistään mitään. Jotenkin  vaikutat  niin     lapselliselta.

• ylös 33
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä käyn aina mun miehen kanssa kahdestaan saunassa kerrostalon omalla saunavuorolla. Kun me ollaan pukkarissa lähdössä jo pois, ja sauna jo tyhjä, niin niin toiseen pukkariin tai saunaan saa tulla jo seuraava, ja sitä kautta pääsisi suoraan meidän pukkaariin, jos vain haluaa, ei ole mitään lukkoa ovessa. Sanon sille aina, et odottaa mua, kun en halua jäädä yksin niihin tiloihin. Ja mies odottaa. Mitään ei ole koskaan sattunut, eikä kuulunut mitään outoja ääniä, mutta en jää sinne yksin ihan vain varulta. 

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä käyn aina mun miehen kanssa kahdestaan saunassa kerrostalon omalla saunavuorolla. Kun me ollaan pukkarissa lähdössä jo pois, ja sauna jo tyhjä, niin niin toiseen pukkariin tai saunaan saa tulla jo seuraava, ja sitä kautta pääsisi suoraan meidän pukkaariin, jos vain haluaa, ei ole mitään lukkoa ovessa. Sanon sille aina, et odottaa mua, kun en halua jäädä yksin niihin tiloihin. Ja mies odottaa. Mitään ei ole koskaan sattunut, eikä kuulunut mitään outoja ääniä, mutta en jää sinne yksin ihan vain varulta. 

Ja jos mies ei pääse saunaan, niin mäkään en mene.

Vierailija

Totta on kirjoitti:
Yhtään et kuvittele . Siellä liikkuu ulkomaalaisia virosta idästä jne . Kyllä oikein tulevat joskus toisten vuorolle myös siivoojat . On ollut meidänkin vuorolla moppien kanssa kun mentiin mutta siivooja nukkui lauteilla mies . Toisen kerran istui vessassa latasi kännyä reppu kaulassa ,mies Afrikasta . Ei osaa suomea yhtään. Kerran tuli virolainen nainen hakkasi ovea ei mitään tajua miksi ei osannut suomea . Kerran oli joku pesulla suihkussa meidän vuorolla . Mustia karvoja lattiakaivossa vaikka meillä on eka vuoro . Tätä on . Kerran juomassa viinaa myös miesjoukko eteisessä jne. Niin kova meno oli että taloyhtiö laittoi oviin sisäpuolelle metalliset haat . Ne pitää sulkea ennenkuin saunoo molemmista pukuhuoneesta ja vielä lukita terassiovet . Joku noita käy ruskealla hennalla merkkaamassa seiniä ovia niin sitä oli jo terveysaseman ovissakin. Noituus on paholaisesta. Pitää ripustaa ristejä . Meillä on ollut sein ollut hiippailijoita muista maista myös rannoilla ja vinteillä kellareissa polttaa siellä huumeita kynttilöitä varastaa .

Täh?

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Kuka hullu menee talonyhtiön yhteissaunaan kun korona rehottaa? Siellä edellisen saunojan höö-hönkäilyt viruksineen odottelee pesuhuoneen höyryssä ja löylyssä.

• ylös 12
  • alas 32
Vierailija

Mä laitan aina pukuhuoneen ja myös saunan suihkuhuoneen ovet sisäpuolelta lukkoon kun menen taloyhtiön saunaan. Luulin että kaikki tekee niin...silloin ei ainakaan kukaan pääse sinne tiloihin kun olen siellä.

Eli kaikki lukot ja hakaset, mitä siellä onkin, niin kiinni kun olet saunomassa. Silloin ei tarvi miettiä tollasia.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Rikospoliisista tervehdys!

Tämä asia on ollut selvityksessä jo pidempään. Kolme etsivää on hommissa. Asianosaisia on kuultu ja kuulusteltu. Ääninäytteitä otettu ja vertailtu. Epäiltyjä on ollut useampi vuosien saatossa.

Nyt on asia nytkähtänyt eteenpäin, pidätettynä on sarjasaunojaksi paljastunut henkilö, 42, jolta on takavarikoitu vihta. Tutkinnallisista syistä miehen sukupuolta tai ikää ei poliisi kerro.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Parasta lukita ne ovet kunnolla, ettei käy niin kuin yhdelle tutulle. Hänen löylyttelynsä keskeytyi ikävästi kun saunaan putkahti kiinteistövälittäjä pari asunnon katsojaa mukanaan.

• ylös 28
  • alas 0
wefwefweffew

Meidän saunan pukkarissa kuuluu monesti PRÖÖÖT ja joku kelmeä pullukkaposki niitä näyttää päästelevän. On kuulemma myös kiertolaisia - vatsankiertolaisia.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähtee samaan aikaan mutta ku se ei jaksa odottaa sen vertaa että työnnän päähän shampoon ja sit vielä hoitoaineen. Oikeasti pelottaa välillä jäädä sinne suihkuun/pukkariin yksin. Ap

No mä en kyllä sinne yksin jäisi! Mä menisin pesee hiukset oman suihkuun:/ Laita ukko pesulle toiselle puolelle (kulkemaan sen kautta) ja sinä pesulle sille puolelle josta tulitte. Tarkastaa samalla ettei siellä ole kulkureita.

Vierailija

Tutulla on taloyhtiön pukkarin käytävänovessa aikalukko. Ei tule hööt sisälle, jos et ole yli oman vuorosi.

Sivut