Ahdistaa käydä saunassa koska...
Meillä on taloyhtiössä kiinteä asuntokohtainen saunavuoro. En tiedä miten yleensä tuo tilaratkaisu on mutta tässä saunassa on kaksi ovea kummallakin puolella, jotka johtaa kylpyhuoneisiin. Meidän vuoro sattuu olemaan siten ettei siellä saunassa tai toisella puolella pitäisi olla ketään.
Joskus saunotaan täyspitkä aika ja peseydytään, jolloin sillonkin ehditään aika reippaasti ennen seuraavaa saunojaa pois. Joskus saunotaan 10-15 min ja siihen peseytyminen päälle niin ei meinaa toisellekaan puolelle ehtiä saunoja tulla kun sen vuoro alkaa. Poikkeuksetta olen se joka jää peseytymään pitemmäksi aikaa. Me lähdetään kuitenkin aika reippaasti ennen seuravaa saunojaa omalla puolellamme. Mies menee edeltä asuntoon mutta sen jälkeen on kuulunu toiselta puolelta jotain. Eihän siellä pitäisi olla mutta kun olen kuullu muutaman kerran kolahduksia ja ääntä.
Yhden kerran ajattelin paukuttaa vähän kovempaa ovia kun rupesin kuulemaan sieltä toiselta puolelta askelia ja ovien paukkumista niin sitten kun tulin pukuhuoneen ovelle sieltä puolelta kuulu todella matalalla äänellä jotain ihme kummaa "HÖÖ"-ääntä. Ovi oli raollaan ja pukuhuone säkkipimeänä. En jääny ottamaan selvää että kuka siellä oli vaan lähdin oikeasti aika hemmetin nopeasti pois. Toisella puolella on siis ollu pääsääntöisesti pimeää kun näitä juttuja on tapahtunu. Ehkä kerran siellä on ollut valot tai sitten meidän jälkeinen saunoja tuli vähän aikaisemmin paikalle.
Nyt viime kerralla kun sieltä toiselta puolelta kuulu jotain niin törmäsin sitten seuraavaan vuoroon tulevaan käytävässä. Tämä oli ihan järkevän oloinen naisihminen mutta ääni ei todellakaan ollu mikään matala. Mutta just ennen kuin tää meni niin olin kuullu sieltä toiselta puolelta ääntä ja se oli pimeänä ja tuli kiire lähteä pois. Tää joka tulee meidän jälkeen laittaa pukkarin eteiseen valot ja se ovi on ollu yleensä kiinni ja ne äänetkin joita se pitää on erilaisia kuin ne mitä olen kuullu kun huone on pimeänä.
Olen sanonu miehelle noista äänistä mutta se suhtautuu aika välinpitämättömästi asiaan ja sanoo että varmaan kuvittelen asian. Eipä ole ite ollu kuulemassa kuin jokusen kerran kun siellä toisen pukkarin pesuhuoneessa joku tais tömistellä vähän väliovia. Yleensä äänet alkaa sen jälkeen kun mies lähtee eikä niitäkään ole joka kerta. Joskus saa olla ihan rauhassa vaikka parikin saunavuoroa peräjälkeen.
Saunassa on sisä- ja ulkopuolella sellaset pienet metallihaat eikä ole tullu käytettyä niitä. Nyt mietin että pitäskö seuraavalla kerralla pistää haalla kiinni se saunan ja pesuhuoneen välinen ovi. Että jos en kuvittele tätä oman pääni sisällä ja JOS kyseessä oikeasti on joku ihme hyypiö ja se menee sitten vaikka saunan kautta toiselle puolelle kun uusi saunoja tulee. Jäis ainaki kiinni jos tulee kykkimään puolelta toiselle saadakseen siitä kiksejä.
Sain kuulla yhdeltä asukkaalta että rakennuksen tiloista on välillä löydetty kiertolaisia joita on sitten häädetty pois että ihan jo sen puolesta rupesin miettimään tosissani jos siellä pukkarissa joku majailee.
Onko kellään mitään vastaavaa käyny?
Kommentit (326)
Tää on hauskin keskustelu pitkää aikaa. Oliko se semmonen hölmistyny HÖÖ, ihaileva HÖÖ, aivastustulee HÖÖ, hassutteleva HÖÖ, tarkotuksella pelotteleva HÖÖ..? :D Millasee sävyy se höö tuli?
En osaa sanoa millä tyylillä se HÖÖ oli, kun se ei ollu oikein mikään noista. Vähän ehkä sellanen kohtuu tasanen ja humalainen/vähä-älynen HÖÖ joka oli alussa vähän kovaäänisempi/nopeempi. Mä nyt marmatin ukolle aiheesta aamulla ja sanoin etten haluais jäädä yksin alas että voisko se oikeesti lähtee sieltä saunasta vaikka myöhempään niin oon ehtiny peseytyä. "No oisit sanonu." Joo en ookkaan sanonu tästä kuin pari kolme kertaa aikasemmin... Toivottavasti muistas nyt illalla ite eikä tartteis rankuttaa että pliis älä mee ja jätä HÖÖ-tontun armoille. Meillä on nimittäin tänään sauna. Se vitsaili iteki että tonttu siellä varmaan hööhöttää. Ap
Ottakaa varalta kättäpitempää saunaan mukaan. Esittäkää, että mies lähtee niinku ennenkin. Sitten jos sieltä kuuluu ääniä, niin yllätys "hyökkäys", että näätte onko siellä joku. Mies turvana tietysti.
T. Kotitonttu
Mies ei "osaa"/tahdo moista teatterileikkiä. Mä jätän ne valot laittamatta päälle jos se ei uskalla tulla jos se kuvittelee että toisessa pukkarissa on joku. Mutta jos tiiän jatkossa että jään yksin niin pistän ne valot päälle. Ap
Ootkohan samassa taloyhtiöstä kuin mä, tää on kyllä hekan taloja mut täällä tismalleen samanlainen sauna ja sitte sellainen "hullu-ukko" yhdessä rapussa joka just tollanen höö -tyyppi etten ihmettelis yhtään jos se siellä hiippailis.. Sit pelottais oikeasti, mut mä en talon saunavuoroille halua, epäsiistit ja inhottaa se kun seuraava vuoro limittäin niin kuulee kun seuraavat jo tulee ja sais olla kello lauteilla mukana että ehtii pois...
Mistä sinne saunatiloihin mitään kiertolaisia pääsee? Eikö ovet käytävään ole muka lukossa? Et kai ole nolannut itseäsi ja ukkoasi laittamalla ilmoitustaululle lappusia, joissa kyselet, ketkä siellä toisessa pesuhuoneessa höökivät? Vainoharhaisuutta tää on!
Voin sen verran helpottaa sun oloa ettei oo hekan taloja. Talossa olis tosin putkiremppa paikallaan vähän joka paikassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:52"]Mistä sinne saunatiloihin mitään kiertolaisia pääsee? Eikö ovet käytävään ole muka lukossa? Et kai ole nolannut itseäsi ja ukkoasi laittamalla ilmoitustaululle lappusia, joissa kyselet, ketkä siellä toisessa pesuhuoneessa höökivät? Vainoharhaisuutta tää on!
[/quote]
No en tod. oo mutta kun pesuhuoneessakin oli jumalaton kusen ja viinanhaju ja yks asukas kerto että oli irtolaisia löydetty vintiltä. Eikä ollu vain kerran. Kaikkiin noihin paikkoihin tartteis avaimen. Talon sisällekään ei pääse ilman avainta mutta jotenki oli noiki päässy sisään. Ap
No hyi. Kaveri asui joskus kerrostalossa, jonka saunan pukuhuoneissa oli joku majaillut. Pukuhuoneesta kuului aina ihme kolinaa ja roskikset oli aina täynnä tyhjiä valmisruokapakkauksia. En tiedä jäikö tyyppi koskaan kiinni, mutta kaveri ei ainakaan yksin enää saunaan mennyt.
Mun skitsofreenikkokaverille tapahtuu tuollaisia. Tosiaankin kuultu on moneen kertaan hänen sekavat juttunsa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"]Eli mua ei oteta täälläkään tosissaan. Muistakaa mua sitte jos lehdessä on kohta saunapukkarisurma- ja/tai raiskaus :( Ap
[/quote]
DDDD
Se on kummitus.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:05"]
No hyi. Kaveri asui joskus kerrostalossa, jonka saunan pukuhuoneissa oli joku majaillut. Pukuhuoneesta kuului aina ihme kolinaa ja roskikset oli aina täynnä tyhjiä valmisruokapakkauksia. En tiedä jäikö tyyppi koskaan kiinni, mutta kaveri ei ainakaan yksin enää saunaan mennyt.
[/quote]
Meillä on välillä ollu roskikset täynnä jotain halpaa pirkka-olutta. Oon miettiny että jos on edellisestä kerrasta jääny saunaoluet kun roskikset tyhjentämättä. Mutta valmisruokapakkauksia ei oo näkyny. Ap
Jos siellä joku käy tirkistelemässä kun peseydyt/pukeudut. Onhan näitä. Uimarannoilla noita tirkistelijöitä yleensä pyörii.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:58"]
itse ottaisin hiuslakkapullon (aseeksi) toiseen käteen, kännykän toiseen käteen ja seuraavan kerran kun jotain kuuluisi hyökkäisin sinne karjaisten " NYT JUMALAUTA LOPPUU, KUKA SIELLÄ ON?!!! SOITAN POLIISIT!!!!!!!!!"
niin ja kylpytakissa tietysti, en nakuna
[/quote]
Ihan vain mielenkiinnosta, suihkuttaisitko hiuslakkaa tunkeilijan silmiin vai kumauttaisitko lakkapullolla päähän?
[/quote]
molempia ja soittaisin päälle vielä Hansonin veljesten " mm bobbia! " karkottaisi pervo ja haamut..
Mietit tätä vaihtoehtoa mutta kuulisin kai jos ovi kävis ihan vieressä ja tässä valossa kun niitä irtolaisia on täällä pyöriny niin voi hyvinkin olla sellanen. Tai sit joku asukas jolla on vähän erikoiset ajanvietteet. Ap
Joutuiko ap raiskausmurhan uhriksi? :(
Moikka. Tänään taas sauna. En tiedä käydäänkö siellä tänään kun voi olla muutakin ja jos käydään jääkö mies oottelemaan kun viime kerralla ei ollu mitään. Mutta tuo hiusjuttu sehän tarkottais sitä, että pyyhkeet pitäs pestä joka pesun jälkeen? Meen mieluummin kuivalla tukalla saunaan HÖÖ-henkilöstä huolimatta. Tuntus muuyenki todella oudolta istua turbaani päässä saunassa. Sori. Mutta ehkä se on jääny kiinniki kun niitä kaljoja ei oo enää ollu roskiksessa vähään aikaan. Ap
Höö!