Surullinen joulu tulossa meikäläiselle :(
Itkettää ihan kamalasti.. Kävin tänään kaupassa ja siellä soi iloiset joululaulut, mutta minut ne saavat surulliseksi. Olen yleensä viettänyt ikimuistoisen ihanan joulun vanhempieni luona, mutta he kuolivat kesällä onnettomuudessa molemmat.. En tiedä yhtään mitä tehdä aattona. Jäin juuri työttömäksi kun firma meni konkkaan, palkat vielä saamatta kun oli todella saamaton pomo. Taidan tilata kinkkupitsaa ja katsoa telkkaria koko aaton ajan. Harvat kaverit viettävät tietenkin perheidensä luona joulun, joten heistäkään ei ole seuraa. Sukua ei ole sellaista läheistä joiden luo voisi mennä. Hitsi kun harmittaa :( Onkohan aattona mitään toimintaa meille yksinäisille missään? Asun Oulussa..
Anteeksi, oli pakko saada purkaa johonkin kun varsinkin öisin tuntuu pahalta tämä yksinäisyys.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 02:46"]Just joo, ulistaan sääliä jossai AV:lla. Hanki ap elämä ja sisältöä siihen. Mullaki on köyhä joulu ja oon neljän lapsen yh, en silti valita.
[/quote]
Hmm, selvensin vain ajatuksiani täällä, mutta jos sä haluat asian noin ottaa niin mikäs siinä :D Hyvää joulua sullekki.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 01:37"]
Jos firma on konkassa niin tuskin palkkojakaan tulee... :( palkkaturva on se mikä maksaa ja jos maksaa..firmahan on varaton. Tsemppiä paljon on yksinäisiä jouluna. :(
[/quote]
Joo noin se on, ei konkurssipesästä makseta mitään ulos.
Kannattaa ottaa heti yhteýttä palkkaturvaan, niin saat selville kuinka kauan kestää että saat rahaa. Epävarmuus on pahinta, sitten helpottaa, kun tietää miten asiat menee. Sossuunkin kannattaa olla yhteydessä.
Koeta jaksaa käydä lenkillä tai muuten liikkumassa.
Voimia.
Heti ei siis tarkoita kolmen aikaan yöllä, vaan lähipäivinä. 27 toivottaa kaikkea hyvää.
Otan osaa suruusi, ap. Ikävää, että ainakaan toistaiseksi kukaan ystävistäsi ei ole älynnyt kutsua sinua siipiensä suojaan jouluksi. Jos nyt jotain uskallan neuvoa tai ehdottaa, niin sure kaikessa rauhassa, syö sitä pizzaa, katso telkkaria ja leffoja, nuku. Toista näin poikkeuksellista joulua sinulle ei elämässäsi tule. Vuoden päästä' voit alkaa rakentaa omia jouluperinteitäsi lapsuudenkodin tapojen pohjalta tai ihan omalta pohjalta.
Kaikesta huolimatta: rauhallista joulua :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 02:46"]Just joo, ulistaan sääliä jossai AV:lla. Hanki ap elämä ja sisältöä siihen. Mullaki on köyhä joulu ja oon neljän lapsen yh, en silti valita. [/quote]En yhtään ihmettele, että olet yh. Ei tuomosta asennetta kestä kukaan.
[/quote]
Huomaa kellonaika. Yöllä on odotettavissa kaikenlaisia kommentteja ja niitä viesteistä kaikenlaisimpia ei kannata jäädä miettimään. Jotkut ovat palstalla vain tölviäkseen.
Tsemppiä ap:lle! Nyt on vielä vaikeaa uskoa, mutta suru helpottaa vuosi vuodelta vaikka ikävä jääkin. T: Orpo 26 v.
Osanotto.
Voimia sinulle.
käy kirkossa ja haudalla. Vie kynttilä.
Kuuntele joululauluaja.
luulisi, että jotain yksinäisten joulunviettoja on.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 02:46"]Just joo, ulistaan sääliä jossai AV:lla. Hanki ap elämä ja sisältöä siihen. Mullaki on köyhä joulu ja oon neljän lapsen yh, en silti valita.
[/quote]
Sun lapsilla on sentään äiti. Tosin aika tyhmä sellainen.
[/quote]
Voi luoja sun kaltaisia ihmisiä.. Jos sulta nyt meni ihan ohi niin se raha ei ollut tässä ketjussa nyt se ainoa asia?? Oisko sulla vaikka neljä kersaa siinä jaloissa pyörimässä koko joulun, tuskin tulee sulle yksinäistä?? Jouluiloa sulle ja kannattais vaika uudenvuoden lupauksena alkaa katsomaan mitä suustaan päästää.
[/quote]
Sääliksi käy sinun lapsia. Empatiakykysi on aika vajaa... Ap dissaa tämä katkera ja ääliömäinen kommentti.
[/quote]
Et kyllä kovin äidilliseltä vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:50"]Itkettää ihan kamalasti.. Kävin tänään kaupassa ja siellä soi iloiset joululaulut, mutta minut ne saavat surulliseksi. Olen yleensä viettänyt ikimuistoisen ihanan joulun vanhempieni luona, mutta he kuolivat kesällä onnettomuudessa molemmat.. En tiedä yhtään mitä tehdä aattona. Jäin juuri työttömäksi kun firma meni konkkaan, palkat vielä saamatta kun oli todella saamaton pomo. Taidan tilata kinkkupitsaa ja katsoa telkkaria koko aaton ajan. Harvat kaverit viettävät tietenkin perheidensä luona joulun, joten heistäkään ei ole seuraa. Sukua ei ole sellaista läheistä joiden luo voisi mennä. Hitsi kun harmittaa :( Onkohan aattona mitään toimintaa meille yksinäisille missään? Asun Oulussa..
Anteeksi, oli pakko saada purkaa johonkin kun varsinkin öisin tuntuu pahalta tämä yksinäisyys.
[/quote]
otan osaa suruusi. Ensimmäiset vuodet ovat vaikeimpia. Uskoisin, että sulle löytyy upea mies ja perhe jonka kanssa viettää joulua. Älä murehdi kaikki kääntyy parhain päin. Olet vahva ja upea nainen. Tsemppiä!
Halaus täältäkin! Onko sinulla isovanhempia tai sisaruksia? Olet tosi nuori vielä, varmasti joku ottaisi sinut jouluna mukaan omaan joulunviettoonsa mielellään. Jos he eivät vain älyä pyytää?
Voi kun asuisit lähempänä niin kutsuisin sinut meille jouluksi. Paljon voimia varmasti raskaaseen jouluun ja elämäntilanteeseen yleensäkin.
Olisiko kirkolla joku joululounas yksinäisille? Kysy. Mieheni täti kävi sellaisissa Turussa, mutta en tiedä onko Turussakaan enää, kun tätinsä on ollut 10 v huonokuntoinen ja ei ole käynyt.
[/quote]En yhtään ihmettele, että olet yh. Ei tuomosta asennetta kestä kukaan.