Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen kysymys sinulle joka painat noin 50 kiloa

Vierailija
11.12.2014 |

Millaiset ovat päivän syömisesi? 

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 cm, 52 kg. 

Syömiseni painottuu päiväsaikaan. Klo 19 jälkeen syön harvoin mitään, varsinkaan hiilareita. 

Aamupalalla maitokahvin kanssa kaksi ruisleipää oivariinilla, juustolla ja salaatin lehdillä.

Lounaaksi kasviksia puoli lautasellista, kolme-neljä itse tehtyä lihapullaa ja pieni määrä riisiä/täysjyväpastaa.

Päiväkahvilla pieni makea, joulun alla pari piparia tai konvehtia tms.

Lasten iltaruoka-aikaan vähän lounaan tähteitä tai esim. puolikas banaani.

Illemmalla maustamatonta/turkkilaista jogurttia ja mustikoita tai pähkinöitä kourallinen tms. ja teetä iso kuppi. Usein myös pieni tumma suklaa -pala.

Tällainen ruokavalioni on luonnostaan eli ei tarvitse kärsiä nälkää. Huomaan kun tässä kirjoitan ylös, että aika monta kertaa syön. Jos syömisten välillä on pitkä aika, tulen äkäiseksi. Uskon, että parasta painonhallintaa on löytää itselle verensokerin ja aineenvaihdunnan kannalta luontainen ruokarytmi. (Esimerkiksi hiilarit sopivat itselleni aamupäivällä, mutta jos illalla syön leipää, on maha täynnä vielä yön jälkeenkin, ja jotenkin tukkoinen olo.)

Vierailija
42/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala riisimuroja/karjalanpiirakka, vettä ja mandariini sekä 2kuppia kahvia.

Lounas miehen kokoinen(!) annos kasviksia, juureksia, kanaa ja valkosipuli-chili kastiketta. 5dl maitoa

Iltapäivällä palkkarit n. 400ckal, ja 40g protskuja

Iltapalaksi 4ruisleipää, 4hapankorppua, margariinia, juustoa, omena ja suklaapatukka

Ihan tyypilliset syömiset tuli tänään. 53kiloa,167cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään moni hoikka juo aamuisin kahvia reilusti. Onkin tutkittu kiihdyttävän aineenvaihduntaa merkittävästi.

Vierailija
44/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

171/50
Aamupalaksi ruisleipää ja paprikaa. Lounaaksi kalaa ja perunamuussia. Päivälliseksi nuudelivokkia. Jälkkäriksi pannaria kermavaahdolla. Sitten illemmalla vielä makaroonilaatikkoa ja pipareita. Iltapalaksi rahkaa ja sipsiä.

Vierailija
45/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:21"]

Näköjään moni hoikka juo aamuisin kahvia reilusti. Onkin tutkittu kiihdyttävän aineenvaihduntaa merkittävästi.

[/quote]

Kyllä! 

Kahvista apua laihduttamiseen?

Kahviin ei tosin kannata laittaa, sokeria järjettömiä määriä.. Tuttava juo kahvin aina 7-sokeripalan +täysmaidon/kerman kanssa.. Ei ihme että on paksu.. :/

Vierailija
46/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuppi kahvia punaisella maidolla, yosa kauravälipala, mustikoita n. desi, iso pala itse tehtyä siemennäkkileipää becelillä, maksamakkaralla ja sulatejuustolla.

Töissä mandariini ja vettä (teen pari viikkoa vaan 6h päivää, muuten aina töissä kunnon eväät eli "kunnon ruokaa")

Kotona munakasta tomaattilla ja fetalla, kahvia punaisella maidolla. Mandariini.

Puolikas suklaalevy (50g), banaani.

Illalla vielä jotain. Ei todellakaan mikään tyypillinen päivä syömisen suhteen, en vaan jaksanut tänään mennä kauppaan ja tehdä kunnon ruokaa. Huomenna sitten.
163/53

Vierailija
47/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:59"]

165/50

Normaalina työaamuna aamupalaksi kaurapuuroa, lasi vettä ja hedelmä. Kahvitauolla hedelmää tai lisää puuroa, välillä taukoa ei ehdi pitää. Lounaalla eilisen päivän illallista, eilen oli makaronilaatikkoa. Kotiin päästessäni syön jotain pientä, esim. kananmunan, pähkinöitä tai hedelmää. Illallisella eilen tein luumutäytteisiä possunkääryleitä kermakastikkeessa ja perunamuusia sekä salaattia. En käytä ainoatakaan kevyttuotetta, vaan voita ja kermaa. Maitoa ei perheessämme juoda. Ennen nukkumaan menoa juon tavallisesti vielä teetä.

[/quote]

Hyi mikä läski, kermakastiketta ja possua. yäk.

Vierailija
48/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kuulostaa aika pelottavalta. Itse kun olin 163/48 kärsin monta vuotta raudanpuuteanemiasta ja vatsavaivoista. Suurin syy oli varmaan ruokavalio, joka tosiaan koostui suklaasta, hedelmistä ja leivästä. Todella tervettä.

[/quote]

Samahan se on vaikka olis 163/148 Ei olisi silti yhtään sen terveellisempää, vaikka määrät olisi suurempia. Harva täällä syö oikeasti "suositusten mukaan" oli painoa miten vähän/paljon tahaansa. Painosta riippumatta moni syö karkkia, limpparia yms. Syöty määrä vaan vaihtelee, laiha syö sen muutaman karkin, kun painavampi syö keralla koko pussin. Päivän kalorit ja vitamiinit pitäisi saada ruuasta, eikä purkista.

Vierailija
49/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/49

Jukurtti raejuustolla + kahvi
kahvion latte
iso juustosalaatti
pipari ja kahvi
raakaruokapatukka
Joku kaupan smoothie
100 grammaa erilaisia suolapähkinöitä

Tulen varmaan syömään vielä ainakin pari rahkaa

Vierailija
50/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:59"]

165/50

Normaalina työaamuna aamupalaksi kaurapuuroa, lasi vettä ja hedelmä. Kahvitauolla hedelmää tai lisää puuroa, välillä taukoa ei ehdi pitää. Lounaalla eilisen päivän illallista, eilen oli makaronilaatikkoa. Kotiin päästessäni syön jotain pientä, esim. kananmunan, pähkinöitä tai hedelmää. Illallisella eilen tein luumutäytteisiä possunkääryleitä kermakastikkeessa ja perunamuusia sekä salaattia. En käytä ainoatakaan kevyttuotetta, vaan voita ja kermaa. Maitoa ei perheessämme juoda. Ennen nukkumaan menoa juon tavallisesti vielä teetä.

[/quote]

Hyi mikä läski, kermakastiketta ja possua. yäk.

[/quote]

Jotkut ymmärtävät hyvän ruoan päälle, toiset vetää mautonta ruokaa ilman ravinteita.

Vierailija
51/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä:

aamupala lautasellinen kaurapuuroa, jossa vähän rusinoita ja pähkinöitä, kauramaitoa

välipala kuppi teetä, paljon vettä, pari mandariinia

lounas ruokaisa salaatti: lehtikaalia, porkkanaa, fetaa, siemeniä, punakaalia, avokadoa, oliiviöljyä + etikkaa kastikkeena

välipala kaksi tummaa leipää, vuohenjuustoa, rucolaa päällä, teetä

iltaruoka: munakas, jossa maa-artisokkaa, kermaviiliä, yrttejä, yksi porkkana "salaatiksi"

jälkiruoka: banaani-raakasuklaa-smoothie, manteleita

pari palaa 80% tummaa suklaata

(Huomaan että vaikutan terveysfriikiltä... Teen kaikki ruoat ja salaatinkastikkeet itse, en syö lihaa ja suosin luomua.)

Vierailija
52/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/51 täällä, ja 25 vuotta ikää.

Tänään meni niinkin hirvittävä määrä ruokaa kuin mukillinen teetä, muutama viipale omenaa ja kaksi semmosta pientä kaupan valmiswrappia kanatäytteellä. Ainiin ja kokista yks lasillinen. Aina en kyllä ihan näin huonosti syö, olin taanoin kipenänä ja ajatus ruoasta etoo vieläkin.

Vierailija
53/204 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 50kg mutta huom. Olen 155cm pitkä. Syön normaalia ruokaa: salaattia, lihaa, kalaa, perunoita jne. Ehkä kerran/pari viikossa saatan syödä suklaata.
Harrastan tanssia ja painonnostoa.

Vierailija
54/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten paljon syötte! Ja MITÄ syötte, samanlaisia syöttöporsaita ootte kaikki. :sss

Vierailija
55/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla munakas milloin milläkin täytteellä. Lounaalla salaattia, runsaasti salaatinkastiketta ja proteiinilähde, sama illallisella.

Vierailija
56/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm/ 46 syön päivän mittaan pari hedelmää ja yhden lämpimän aterian, miten sattuu nälkä olemaan.

Vierailija
57/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

169 cm / 53 kg

Aamulla 2-4 kuppia kahvia
Päivällä joko pari leipää / makaroonia
Välipalalla jukurttia+hedelmiä
Illalla kuppi teetä ja pari leipää

Vierailija
58/204 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paina 50 vaan 56 kg ja olen 158cm pituinen. Olen melko hoikassa kunnossa. Tiedän että näyttäisin kamalan aliravitulta siinä 50 kg painoisena. Tosin, minulla on vahvat lihakset, ei näkyvät mutta vahvat
. Minulla on myös kokooni nähden leveä lantio sekä hartiat ja suuret rinnat :D

Vierailija
59/204 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:55"]Niin 50 kiloahan on kyllä aika paljon.
[/quote]
mä olisin varmaan sairaalahoidossa jos painaisin 50kg

Vierailija
60/204 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja 50 kg. Tänään olen syönyt 3 mandariinia, viilin, ison lautasellisen spagettia ja kastiketta, 2 kuppia kahvia maidolla ja sokerilla sekä neljä keksiä. Illalla ajattelin syödä vielä leipää ja ehkä vähän sipsejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi