Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 + ja yhä viehättävä?

Vierailija
14.10.2021 |

Paljon täältä saa lukea miesten kirjoituksia miten vanhemmat naiset eivät ole mitään, ovat vastenmielisiä jne. Suurin osa on trollausta varmaan, mutta silti. Surettaa kun naiset käyvät kauneusleikkauksissa pilaten näin kauneutensa. Äskettäin juuri kaunis tuttavani näytti käyneen ja kasvot ovat valitettavasti pilalla, ilmeet ovat kadonneet.

Minä huomaan tyylikkäätkin leikkaukset ja toimenpiteet. Vaikka se on huomaamatonta kirurgiaa, huomaan muutoksen kasvojen kiristymisenä ja pullistumisena, joka on epäsuhdassa muun kehon ja iän kanssa. En ole uskaltanut kysyä miksi he tekivät sen? Yllättäviä ihmisiä päätynyt ko. ratkaisuun.

Minä pidän itseäni edelleen kauniina ja peilikuva miellyttää enemmän kuin nuorena. Mutta ilmeisesti monet ovat myös tyytyväisiä tuloksiin ja se on tietysti pääasia. Jollain tapaa nuo toimenpiteet näyttävät naisesta haavoittuvan puolen, joka on liikuttavaakin ja - kuten sanoin - yllättävää. Koska kyseessä ovat olleet naiset, joiden feminiinisen itsetunnon kuvittelin olevan vahva.

Olisipa ironista, jos itsekin vielä joskus päätyisin samaan, sillä nyt voi jo sanoa, että itselläni on ns. hyvät geenit. Helppohan se on sanoa siltä pohjalta, mutta entäpä, jos kasvoni alkavatkin valua ja häiritä itseäni. Katselenko sitä mieluummin vai kiristyneitä kasvoja ja ilmeistä kadonnut naamaa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku laittaa kuvan niistä hamsterinposkista? En tiedä yhtään, mistä puhutte?

Tässä on jonkun operaation ennen/jälkeen kuvat missä ennen kuvassa näkyy ne hamsteripussit. Eli ne on nuo leuan sivuille muodostuvat roikkuvan ihon/läskin pussukat. Nimi tulee siitä, että hamsterit varastoivat siemeniä ja muuta ruokaa leuan sivuilla oleviin pusseihin jolloin niiden naama leviää alaosasta noin.

https://lumenlasercenter.com/wp-content/uploads/2020/01/Lumen-Tight-3-1…

En todellakaan ole kauneusleikkausten asiantuntija, mutta sillä on syynsä, että kuva on otettu profiilissa, sillä kasvoja ei voi kohottaa vain yhdestä kohtaa mikä tuottaa ilmeettömyyden. Kuten jo mainittiin, niin tähän genreen kuuluu, että ennen -kuvassa ollaan luomuna, kun taas jälkeen -kuvassa stailattuna. Esimerkiksi hiusten vaalentaminen kirkastaa ulkonäköä merkittävästi. Olen itsekin sävyttänyt hiukseni astetta vaaleammaksi viisikymmentä täytettyäni siitä syystä - kova väri ja liian vaalea vanhentaa, mutta aavistuksen vaaleampi kuten kuvassa on aika tyypillinen stailaus vanhemmalle naiselle. Ap

Vaikka olisi stailattu hiukset harmaiksi, on lopputulos loistava. Kaukana epäonnistuneen näköisestä tai feikistä ulkonäöstä.

Minä haluaisin nähdä kuvia kasvoista edestä ja videota ennen kuin arvioin tulosta. Sitä en epäile, etteikö tiettyjä ongelmia voisi ratkaista plastiikkakirurgialla. Rakennetaanhan kasvoja kokonaan uudelleenkin. Alkuperäisten kasvojen säilyttäminen tai palauttaminen taas tuntuu olevan mahdotonta ainakin sen perusteella mitä olen nähnyt. Mutta useinhan kauneusleikkauksessa on kyse siitä, että potilasta tai asiakasta häiritsee jokin asia niin paljon, että hän hyväksyy kasvojen muuttumisen muilta osin osana prosessia. Itselleni taas kauneusleikkaus tarkoittaisi, että haluaisin palauttaa jotakin mikä on kadonnut, en muuttaa mitään. Ap

Vierailija
82/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku laittaa kuvan niistä hamsterinposkista? En tiedä yhtään, mistä puhutte?

Tässä on jonkun operaation ennen/jälkeen kuvat missä ennen kuvassa näkyy ne hamsteripussit. Eli ne on nuo leuan sivuille muodostuvat roikkuvan ihon/läskin pussukat. Nimi tulee siitä, että hamsterit varastoivat siemeniä ja muuta ruokaa leuan sivuilla oleviin pusseihin jolloin niiden naama leviää alaosasta noin.

https://lumenlasercenter.com/wp-content/uploads/2020/01/Lumen-Tight-3-1…

En todellakaan ole kauneusleikkausten asiantuntija, mutta sillä on syynsä, että kuva on otettu profiilissa, sillä kasvoja ei voi kohottaa vain yhdestä kohtaa mikä tuottaa ilmeettömyyden. Kuten jo mainittiin, niin tähän genreen kuuluu, että ennen -kuvassa ollaan luomuna, kun taas jälkeen -kuvassa stailattuna. Esimerkiksi hiusten vaalentaminen kirkastaa ulkonäköä merkittävästi. Olen itsekin sävyttänyt hiukseni astetta vaaleammaksi viisikymmentä täytettyäni siitä syystä - kova väri ja liian vaalea vanhentaa, mutta aavistuksen vaaleampi kuten kuvassa on aika tyypillinen stailaus vanhemmalle naiselle. Ap

Vaikka olisi stailattu hiukset harmaiksi, on lopputulos loistava. Kaukana epäonnistuneen näköisestä tai feikistä ulkonäöstä.

Minä haluaisin nähdä kuvia kasvoista edestä ja videota ennen kuin arvioin tulosta. Sitä en epäile, etteikö tiettyjä ongelmia voisi ratkaista plastiikkakirurgialla. Rakennetaanhan kasvoja kokonaan uudelleenkin. Alkuperäisten kasvojen säilyttäminen tai palauttaminen taas tuntuu olevan mahdotonta ainakin sen perusteella mitä olen nähnyt. Mutta useinhan kauneusleikkauksessa on kyse siitä, että potilasta tai asiakasta häiritsee jokin asia niin paljon, että hän hyväksyy kasvojen muuttumisen muilta osin osana prosessia. Itselleni taas kauneusleikkaus tarkoittaisi, että haluaisin palauttaa jotakin mikä on kadonnut, en muuttaa mitään. Ap

Kauneusleikkaushan ei ole alun perin tarkoitettu siihen, mihin sitä markkinoidaan nyt. Se on tarkoitettu virheiden, epämuodostumien yms. muuttamiseen. Siis sellainen ihminen, joka pitää kasvoistaan paljon ei ole kovin hyvää maaperää näille operaatioille, vaan pikemminkin sellainen, joka näkee kasvoissaan virheitä (olkoonkin sitten vaikka vain kauneusvirheitä eikä epämuodostumia). Minulla on hyvin kauniit kasvot, en halua muuttaa niistä yhtään mitään ja se taitaa olla perimmäinen syy, etten mene kauneusleikkaukseen. Näkemys omasta itsestä on se, että minussa ei ole mitään sellaista ulkoista virhettä, joka vaatisi korjausta.

On vaikea ymmärtää, että kaunis nainen, kaunotar, menee kauneusleikkaukseen. Eikö hän ymmärrä, ettei kauneutta voi palauttaa kuten nuoruudessa? Onko kyse siitä, ettei hän ole pitänyt itseään kauniina? Vai mistä kaikesta on kyse? Ehkä elämänvaiheesta, jossa itsetunto on notkahtanut? Varmaan moniakin syitä eikä vain yhtä. Se taas on ymmärrettävää, jos vaikkapa ikänsä on kärsinyt jostain ulkonäköpiirteestä ja haluaa korjata sen mieleisekseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi