Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 + ja yhä viehättävä?

Vierailija
14.10.2021 |

Paljon täältä saa lukea miesten kirjoituksia miten vanhemmat naiset eivät ole mitään, ovat vastenmielisiä jne. Suurin osa on trollausta varmaan, mutta silti. Surettaa kun naiset käyvät kauneusleikkauksissa pilaten näin kauneutensa. Äskettäin juuri kaunis tuttavani näytti käyneen ja kasvot ovat valitettavasti pilalla, ilmeet ovat kadonneet.

Minä huomaan tyylikkäätkin leikkaukset ja toimenpiteet. Vaikka se on huomaamatonta kirurgiaa, huomaan muutoksen kasvojen kiristymisenä ja pullistumisena, joka on epäsuhdassa muun kehon ja iän kanssa. En ole uskaltanut kysyä miksi he tekivät sen? Yllättäviä ihmisiä päätynyt ko. ratkaisuun.

Minä pidän itseäni edelleen kauniina ja peilikuva miellyttää enemmän kuin nuorena. Mutta ilmeisesti monet ovat myös tyytyväisiä tuloksiin ja se on tietysti pääasia. Jollain tapaa nuo toimenpiteet näyttävät naisesta haavoittuvan puolen, joka on liikuttavaakin ja - kuten sanoin - yllättävää. Koska kyseessä ovat olleet naiset, joiden feminiinisen itsetunnon kuvittelin olevan vahva.

Olisipa ironista, jos itsekin vielä joskus päätyisin samaan, sillä nyt voi jo sanoa, että itselläni on ns. hyvät geenit. Helppohan se on sanoa siltä pohjalta, mutta entäpä, jos kasvoni alkavatkin valua ja häiritä itseäni. Katselenko sitä mieluummin vai kiristyneitä kasvoja ja ilmeistä kadonnut naamaa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen verran nyt viisikymppisenä miettinyt sellaista kauneusleikkausta, että voisin jossain vaiheessa nippaista yläluomista tavaraa pois. Mä oon perinyt nuorekkaat geenit superkauniilta äidiltäni ja oon aina ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Mutta nuo silmäluometkin oon myös perinyt äidiltäni valitettavasti. 10 v nuorempi puolisoni vihaa ajatusta mistään leikkauksista ja voihan ne kieltämättä muuttaa radikaalistikin ulkonäköä. Että mietitään nyt vielä. Kauhistuttaa ajatus siitä, että olisi jossain Beverly Hillsin mammat -lookissa loppuelämänsä :-D 

Teinivuosien rasvainen iho on tuottanut suurta iloa näin kypsemmällä iällä, koska ryppyjä ei juuri ole muutamaa silmäkulmien hymyviirua lukuunottamatta. Eli älkää surku finnejänne nuoret naiset - vielä tulee päivä jolloin iloitsette siitä!

Blefaroplastia eli se silmäluomileikkaus on osalle ihan terveydellinen juttu, jos liika iho luomilta roikkuu näkökenttää peittämään tai jos pää kipeytyy kun täytyy otsaa kohotella jatkuvasti että saa niitä luominahkoja. pois silmää peittämästä. Näissä tapauksessa leikkauksen myös saa julkisella puolella.

Muissa tapauksissa vähän ihmettelen muotia leikkautella luomia. Minusta siinä yritetään muuttaa suomalaiseen kansanperimään kuuluvaa piirrettä kohti ulkomailta omaksuttua ihannetta. Täällä ihmetellään että miksi ne kaukoidän naiset leikkauttaa kauniita monolid-luomiaan länsimaiseksi, mutta moni leikkauttaa täällä omat suomalaistyypilliset luomensa muistuttamaan tiettyjen muiden kansallisuuksien luomen rakennetta, jossa liikkuvaa luomea on runsaasti näkyvissä ja luomivako näkyy silmän ollessa auki.

Vierailija
22/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani joidenkin silmiin edelleen ihan viehättävä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että jos mulla olisi varaa, niin voisin oitis teettää jotain mun hamsterin pussukoille ainakin. Geenilotto on surkea kohdallani.

Niin, kokemuksesi vahvistaa ajatustani siitä, että kyse on omasta tuntemuksesta itsestä eikä muiden palautteesta. Itse olen alkanut ihailla hamsterinpussukoita ja kaikkea rupsahtamista, se nyt vain on sielukkaampaa kuin kohotettu ja pullistettu naama. Hamsterin pussien poistaminen on iso toimenpide, joka vaikuttaa koko kasvoihin. Se juuri on minusta kaikkein huonoin toimenpide ajatellen kasvojen ilmeitä. Kohotusaineet ehkä poistuivat, jos niiden käytön lopettaa? Ap

Mä en näe mitään sielukkuutta hamsterin pussukoissa :D, onneksesi olet pahimmalta välttynyt.

Entä jos yrittäisit muuttaa tapaa jolla katsot hamsterinpussukoita? Nykyisin oikein koetan bongata pussukoita julkisuudesta, jotta pääsisin ihailemaan roolimalleja, siltä varalta että saan pussukat jossain vaiheessa. Minusta kauneutta on monenlaista, on aina ollut. Nuorena minusta vanhemmat naiset olivat kauniimpia kuin nuoret. Ihailin paria lähipiirin kaunotarta teininä ja nuorena naisena ja varmaan he ovat vaikuttaneet paljon siihen miten näen itseni ja vanhenemiseni. Ap

Muiden pussukathan eivät häiritsekään tms, omani vaan, ja ehkä sen vuoksi, ettei ikääntyminen ole mitenkään hellästi kohdellut minua, ei mua mun raskaat luomet häiritse ollenkaan, tai kaulan rypyt. Mutta joo, eli tekisin varmasti jotain, jos se olisi mahdollista. Edelleen laitan naamaani ennen töihin lähtemistä, mutta muuten en peiliin katsele :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vuoksi ajattelenkin, että nämä kauniit naiset (olivat siis todellisia kaunottaria, edelleen) ovat menneet toimenpiteisiin itsensä tähden, koska se ei voi pitää paikkansa, että joku olisi moittinut heitä rupsahtaneiksi.

On niitäkin ja juuri ne hyvännäköiset naiset vetää näitä pinnallisia tyyppejä puoleensa deittimaailmassa. Jos siellä tinderissä on joku tuon ekan vastauksen kuvauksen mukainen nainen, jolla ryppyinen kaulaheltta lepattaa yms niin ei ne ulkonäöstä tarkat tykkää hänestä alunperinkään joten kontaktia ja mahdollisia moitintoja ei tule.

Mutta kauniimmat naiset voi vetää puoleensa niitä pinnallisempia miehiä, jotka sitten osa on näitä päin naamaa sanojia. Oma ja kaverin kokemus oli huvittava, koska hän on hoikempi, kauniimpi ja nuoremman näköinen kuin minä, mutta nimenomaan hän sai niitä tylymyksiä jotka lateli totuuksia ulkonäöstä tai mitä kohtia pitäisi "korjata". Joku Tinder mies oli jopa sanellut asiantuntevasti listan mitä operaatioita hänen ulkonäölleen pitäisi tehdä, että miehelle kelpaisi. Ainakin kuoret hampaisiin, täyteaineita ja silikonirinnat oli listalla. Minä kun olen vähän pullukka tavis, niin en minä tuollaisia kohdannut ollenkaan. Niille jotka minun kanssa yleensä halusi tavata, riitti se tavallinen ulkonäkö jonka kuvastakin näki. Ei kaikki toki halunneet tavata toista kertaa ja varmaan ulkonäkö on osassa syynä, mutta kukaan ei ilmaissut sitä päin naamaa pilkkatyyliin, vaatinut laihdutusta tai kauneusleikkauksia tms. Minun deittailemat miehet oli ehkä vähemmän komeita, mutta  paljon mukavampia kuin kauniimman ystäväni.

Vierailija
24/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+, enkä edelleenkään ole viehättävä.

Vierailija
25/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani joidenkin silmiin edelleen ihan viehättävä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että jos mulla olisi varaa, niin voisin oitis teettää jotain mun hamsterin pussukoille ainakin. Geenilotto on surkea kohdallani.

Niin, kokemuksesi vahvistaa ajatustani siitä, että kyse on omasta tuntemuksesta itsestä eikä muiden palautteesta. Itse olen alkanut ihailla hamsterinpussukoita ja kaikkea rupsahtamista, se nyt vain on sielukkaampaa kuin kohotettu ja pullistettu naama. Hamsterin pussien poistaminen on iso toimenpide, joka vaikuttaa koko kasvoihin. Se juuri on minusta kaikkein huonoin toimenpide ajatellen kasvojen ilmeitä. Kohotusaineet ehkä poistuivat, jos niiden käytön lopettaa? Ap

Mä en näe mitään sielukkuutta hamsterin pussukoissa :D, onneksesi olet pahimmalta välttynyt.

Entä jos yrittäisit muuttaa tapaa jolla katsot hamsterinpussukoita? Nykyisin oikein koetan bongata pussukoita julkisuudesta, jotta pääsisin ihailemaan roolimalleja, siltä varalta että saan pussukat jossain vaiheessa. Minusta kauneutta on monenlaista, on aina ollut. Nuorena minusta vanhemmat naiset olivat kauniimpia kuin nuoret. Ihailin paria lähipiirin kaunotarta teininä ja nuorena naisena ja varmaan he ovat vaikuttaneet paljon siihen miten näen itseni ja vanhenemiseni. Ap

Samoilla linjoilla. Itselläni on kauhea kaksoisleuka. Ollut nuoresta saakka, vaikka olin hoikka.  Lisäksi minulla on poikkeuksellisen iso ja jotenkin alas kiinnittynyt kieli (joka aiheuttaa uniapneaa, helvetin hienoa), joten kaksoisleualle ei voi edes tehdä mitään. Vaikka löysän nahan leikkaisi pois, se ei juuri vaikuttaisi leuanalustan linjaan, koska se pirun kieli on siellä.

Nuorena oli vaan "tiukka" kaksoileuka, sen kielen takia. Sitten tuli hiukan painoa, edelleen normaalipainon sisällä, mutta kaksoisleukapa pullistui kuin kyyhkysen kupu. Sitten tuli ikää, ja se alkoi roikkua. Nyt siinä on sellaisia pitkittäisuurteita, kuin paksua vakosamettia, jollaisia en ole koskaan kenelläkään nähnyt. Yleensähän kaulaan tulee vaan poikittaisryppyjä.

Olen vasta 42, ja tuo leuanalus on kuin 30 vuotta vanhemmalla ihmisellä. Tosi kamalaa, varsinkin kun en ole löytänyt ketään roolimallia, jolla olisi kamala leuanalus mutta se ei jotenkin yhtään haittaisi. Hyvin säilyneillä naisilla on AINA kiinteä leukalinja.

Leuanaluksesta ei voi edes oikein ajatella, että se olisi persoonallinen, kuten oudosta nenästä voi -minulla on sekin. On kauneusvirheitä, jotka ovat tyylikkäitä ja persoonallisia ja oikeastaan aika viehättäviä, ja sitten niitä, jotka on ihan vaan kamalia.

Olenkin sitten ottanut esikuvakseni Fanny Luukkosen. Joka ei vanhentunut kauniisti, mutta sitäkin arvokkaammin. Ylipäänsä olen päättänyt, että en yritä pysyä kauniina, vaan arvokkaana. Sitä ei voi koskaan viedä pois.

P.S. Fanny Luukkosen kaksoisleuka ei ole MITÄÄN minun leukani rinnalla.

Vierailija
26/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen aina ollut naamasta poikkeuksellisen ruma, joten vanheneminen ei ole haitannut mitään. Päinvastoin. Nyt varmaan moni laittaa ulkonäköni iän ja luonnollisen rupsahduksen piikkiin, ei niinkään ruma vaan ihan vaan vanha. Nuorena ei ollut sitä selitystä joten olin vaan ruma nainen.

Vierailija
27/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä vanhusten palveluasumisyksikössä, jossa asukkaisen ikähaarukka on 75-98. Suurin osa asukkaista on hyvin viehättäviä. Ei tietenkään mitään parikymppisiin pimuihin verrattavia, mutta omalla kypsällä tavallaan viehättäviä ja kauniita/komeita. 

Vierailija
28/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo.

Näyttää elähtäneelta pubiruusulta. Tyyli on huono.

Vierailija
29/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama :) Helppoa elämä, kun on tasaiseisen tylsä ja tavallinen. 

Vierailija
30/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo.

Meikkaa vähän liikaa, mutta artistin toki pitääkin. Ihan kaunis, vaikkei laulaa osaakaan

Vierailija
31/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla. Itselläni on kauhea kaksoisleuka. Ollut nuoresta saakka, vaikka olin hoikka.  Lisäksi minulla on poikkeuksellisen iso ja jotenkin alas kiinnittynyt kieli (joka aiheuttaa uniapneaa, helvetin hienoa), joten kaksoisleualle ei voi edes tehdä mitään. Vaikka löysän nahan leikkaisi pois, se ei juuri vaikuttaisi leuanalustan linjaan, koska se pirun kieli on siellä.

Nuorena oli vaan "tiukka" kaksoileuka, sen kielen takia. Sitten tuli hiukan painoa, edelleen normaalipainon sisällä, mutta kaksoisleukapa pullistui kuin kyyhkysen kupu. Sitten tuli ikää, ja se alkoi roikkua. Nyt siinä on sellaisia pitkittäisuurteita, kuin paksua vakosamettia, jollaisia en ole koskaan kenelläkään nähnyt. Yleensähän kaulaan tulee vaan poikittaisryppyjä.

Olen vasta 42, ja tuo leuanalus on kuin 30 vuotta vanhemmalla ihmisellä. Tosi kamalaa, varsinkin kun en ole löytänyt ketään roolimallia, jolla olisi kamala leuanalus mutta se ei jotenkin yhtään haittaisi. Hyvin säilyneillä naisilla on AINA kiinteä leukalinja.

Leuanaluksesta ei voi edes oikein ajatella, että se olisi persoonallinen, kuten oudosta nenästä voi -minulla on sekin. On kauneusvirheitä, jotka ovat tyylikkäitä ja persoonallisia ja oikeastaan aika viehättäviä, ja sitten niitä, jotka on ihan vaan kamalia.

Olenkin sitten ottanut esikuvakseni Fanny Luukkosen. Joka ei vanhentunut kauniisti, mutta sitäkin arvokkaammin. Ylipäänsä olen päättänyt, että en yritä pysyä kauniina, vaan arvokkaana. Sitä ei voi koskaan viedä pois.

P.S. Fanny Luukkosen kaksoisleuka ei ole MITÄÄN minun leukani rinnalla.

Mulla on tuollainen samanlainen kaksari :D Itse asiassa nuorempana kerran kävin plastiikkakirurgilla konsultaatiossakin sen kanssa, mutta mulle sanottiin juuri tuo sama että ei sitä saa merkittävästi paremmaksi, koska on alaskiinnittynyt kieli joten heti leuan kärjen takaa kaula tulee aina menemään niin että muodostuu kaksoisleuka. Mutta opettelin varjostamaan sen meikillä paljon paremman näköiseksi, ja se onnistui niin kauan kunnes lihoin paljon kilpirauhasen vajaatoiminnan takia.

Lihoessa ennen kiinteä kaksoisleuka tuli niin isoksi että näytti ettei mulla ole kaulaa ollenkaan vaan suoraan leuasta solisluihin asti yhtenäistä pullottavaa ja hyllyvää läskipussia vaan. Kilpparivaiva todettiin ja sai lääkityksen ja aloin laihtua. No mitä kävi kaulalle: läski tyhjeni, nahka jäi. Ja juuri tuollaisia pystysuuntaisia ryppyjä ja kireämmän heltan muodostumaa keskelle jäi. Eihän tämä nättiä ole, mutta kun olen kerran meinannut kuolla leikkauspöydälle niin en kyllä mihinkään operaaatioihin pelkän ulkonäön takia mene. Joten olen vaan opetellut hyväksymään ulkonäköni ja sen että elämisen jäljet, kuten lihomisen ja laihtumisen jäljet, näkyy.

Vierailija
32/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo.

Meikkaa vähän liikaa, mutta artistin toki pitääkin. Ihan kaunis, vaikkei laulaa osaakaan

Ihan kauniilta pubiruusulta näyttää, jos sellaisesta viehättyy, se on just hyvä.

Vierailija
33/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihailin ja ihailen yhä mummoja, nyt kun täytän tänä vuonna 50 aion vetää huivin meikittömään päähän ja lopettaa nuoruudessa rimpuilun. Ihmisiästä ekat 40-50 vuotta on sallittua keskittyä ulkoiseen maailmaan ja loput siitä sisäiseen kauneuteen.

Tuossa iässä ei ikävä kyllä kukaan enää opi kauniita käytöstapoja. Itse olen työpaikalla huomannut että ulkonäön rapistuminen katkeroittaa aika monen naisen, ja se näkyy äkkipikaisena ja ilkeänä käytöksenä. Vaikka vaihdevuodetkin ovat olleet jo ajat sitten. Veikkaan että empaattismpia ja tyytyväisempiä elämäänsä ovat juuri nuo erilaisissa kauneustoimenpiteissä käyneet, on yksi murhe elämässä vähemmän kun ulkonäköä ei tarvitse enää murehtia. Ja vaikka ap onkin sitä mieltä että kirurgilla käyneiden leikkaukset ovat epäonnistuneet pahasti, uskon että ko. henkilöt itse ovat päinvastaista mieltä.

Vierailija
34/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo.

Ihan kauniilta pubiruusulta näyttää, jos sellaisesta viehättyy, se on just hyvä.

Tuo "pubiruusu" ulkonäkökin on osa luonnollista vanhenemista. Se syntyy siitä kun kasvonpiirteet vähän valahtaa ja alkaa pussittaa sieltä täältä, ja iho muuttuu paksummaksi ja isohuokosiseksi, jolloin lopputulos on pöhöttyneen ja väsähtäneen näköinen. Säännöllisesti täällä ihmetellään jotain julkkista, yleensä noin nelikymppistä, että mitä kamalaa sille on tapahtunut kun näyttää tuolta, mahtaa häppä maistua tms, vaikka kyse on yhdestä luonnollisen vanhenemisen ilmenemistavasta eikä sillä ole mitään tekemistä juopottelun ja huonon elämän kanssa.

Vierailija
35/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihailin ja ihailen yhä mummoja, nyt kun täytän tänä vuonna 50 aion vetää huivin meikittömään päähän ja lopettaa nuoruudessa rimpuilun. Ihmisiästä ekat 40-50 vuotta on sallittua keskittyä ulkoiseen maailmaan ja loput siitä sisäiseen kauneuteen.

Tuossa iässä ei ikävä kyllä kukaan enää opi kauniita käytöstapoja. Itse olen työpaikalla huomannut että ulkonäön rapistuminen katkeroittaa aika monen naisen, ja se näkyy äkkipikaisena ja ilkeänä käytöksenä. Vaikka vaihdevuodetkin ovat olleet jo ajat sitten. Veikkaan että empaattismpia ja tyytyväisempiä elämäänsä ovat juuri nuo erilaisissa kauneustoimenpiteissä käyneet, on yksi murhe elämässä vähemmän kun ulkonäköä ei tarvitse enää murehtia. Ja vaikka ap onkin sitä mieltä että kirurgilla käyneiden leikkaukset ovat epäonnistuneet pahasti, uskon että ko. henkilöt itse ovat päinvastaista mieltä.

Ja  mielestäni on ylevämpää, että nämä naiset ovat itseensä tyytyväisiä ko toimenpiteiden jälkeen kuin ap:n negatiiviset arvostelut heidän ulkonäöstään.

Vierailija
36/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo.

Tuo "pubiruusu" ulkonäkökin on osa luonnollista vanhenemista. Se syntyy siitä kun kasvonpiirteet vähän valahtaa ja alkaa pussittaa sieltä täältä, ja iho muuttuu paksummaksi ja isohuokosiseksi, jolloin lopputulos on pöhöttyneen ja väsähtäneen näköinen. Säännöllisesti täällä ihmetellään jotain julkkista, yleensä noin nelikymppistä, että mitä kamalaa sille on tapahtunut kun näyttää tuolta, mahtaa häppä maistua tms, vaikka kyse on yhdestä luonnollisen vanhenemisen ilmenemistavasta eikä sillä ole mitään tekemistä juopottelun ja huonon elämän kanssa.

Kyllä monen kohdalla se eletty elämä tosiaan vaikuttaa tuohon, ei toki kaikkien kohdalla, pahoittelen tätä faktaa.

Vierailija
37/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea 50 vuotias mutta en mitenkään viehättävä. Vähän sellainen "Niskavuoren Heta". En ole koskaan ollut siro ja naisellinen tai suoranaisesti kaunis. Nuorena olin raikkaan näköinen, mutta sekin raikkaus on muisto vain.

Olen aina inhonnut itseäni, eikä se todellakaan ole iän myötä helpottanut koska kuten sanoin; oli edes tuo nuoruuden raikkaus aikoinaan.

Vierailija
38/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen verran nyt viisikymppisenä miettinyt sellaista kauneusleikkausta, että voisin jossain vaiheessa nippaista yläluomista tavaraa pois. Mä oon perinyt nuorekkaat geenit superkauniilta äidiltäni ja oon aina ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Mutta nuo silmäluometkin oon myös perinyt äidiltäni valitettavasti. 10 v nuorempi puolisoni vihaa ajatusta mistään leikkauksista ja voihan ne kieltämättä muuttaa radikaalistikin ulkonäköä. Että mietitään nyt vielä. Kauhistuttaa ajatus siitä, että olisi jossain Beverly Hillsin mammat -lookissa loppuelämänsä :-D 

Teinivuosien rasvainen iho on tuottanut suurta iloa näin kypsemmällä iällä, koska ryppyjä ei juuri ole muutamaa silmäkulmien hymyviirua lukuunottamatta. Eli älkää surku finnejänne nuoret naiset - vielä tulee päivä jolloin iloitsette siitä!

Sama tilanne täällä. Paksusta ja rasvaisesta ihosta on hyötyäkin. Ap

Vierailija
39/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne täällä. Paksusta ja rasvaisesta ihosta on hyötyäkin. Ap

Toisaalta paksun rasvaisen ihon omistajille tulee iän myötä enemmän isoja ihohuokosia ja ihon roikkumista kuin niillä kuiva- ja ohutihoisilla jotka taas rypistyy. Itse ottaisin rypyt mieluummin.

Vierailija
40/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea 50 vuotias mutta en mitenkään viehättävä. Vähän sellainen "Niskavuoren Heta". En ole koskaan ollut siro ja naisellinen tai suoranaisesti kaunis. Nuorena olin raikkaan näköinen, mutta sekin raikkaus on muisto vain.

Olen aina inhonnut itseäni, eikä se todellakaan ole iän myötä helpottanut koska kuten sanoin; oli edes tuo nuoruuden raikkaus aikoinaan.

Oletko sellainen komea nainen, kyllä minusta sellaiset ovat varsinkin kauniita vanhemmiten. Itsensä inhoaminen kuulostaa kurjalta ja sirous ei tosiaan ole mikään kauneuden mitta. Voiko kehittyä näkemään itsensä hyvännäköisenä, mitä luulet? Koko ajanhan ihminen muuttuu monessa muussakin asiassa, miksei voisi tässä? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi