Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 + ja yhä viehättävä?

Vierailija
14.10.2021 |

Paljon täältä saa lukea miesten kirjoituksia miten vanhemmat naiset eivät ole mitään, ovat vastenmielisiä jne. Suurin osa on trollausta varmaan, mutta silti. Surettaa kun naiset käyvät kauneusleikkauksissa pilaten näin kauneutensa. Äskettäin juuri kaunis tuttavani näytti käyneen ja kasvot ovat valitettavasti pilalla, ilmeet ovat kadonneet.

Minä huomaan tyylikkäätkin leikkaukset ja toimenpiteet. Vaikka se on huomaamatonta kirurgiaa, huomaan muutoksen kasvojen kiristymisenä ja pullistumisena, joka on epäsuhdassa muun kehon ja iän kanssa. En ole uskaltanut kysyä miksi he tekivät sen? Yllättäviä ihmisiä päätynyt ko. ratkaisuun.

Minä pidän itseäni edelleen kauniina ja peilikuva miellyttää enemmän kuin nuorena. Mutta ilmeisesti monet ovat myös tyytyväisiä tuloksiin ja se on tietysti pääasia. Jollain tapaa nuo toimenpiteet näyttävät naisesta haavoittuvan puolen, joka on liikuttavaakin ja - kuten sanoin - yllättävää. Koska kyseessä ovat olleet naiset, joiden feminiinisen itsetunnon kuvittelin olevan vahva.

Olisipa ironista, jos itsekin vielä joskus päätyisin samaan, sillä nyt voi jo sanoa, että itselläni on ns. hyvät geenit. Helppohan se on sanoa siltä pohjalta, mutta entäpä, jos kasvoni alkavatkin valua ja häiritä itseäni. Katselenko sitä mieluummin vai kiristyneitä kasvoja ja ilmeistä kadonnut naamaa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani joidenkin silmiin edelleen ihan viehättävä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että jos mulla olisi varaa, niin voisin oitis teettää jotain mun hamsterin pussukoille ainakin. Geenilotto on surkea kohdallani.

Niin, kokemuksesi vahvistaa ajatustani siitä, että kyse on omasta tuntemuksesta itsestä eikä muiden palautteesta. Itse olen alkanut ihailla hamsterinpussukoita ja kaikkea rupsahtamista, se nyt vain on sielukkaampaa kuin kohotettu ja pullistettu naama. Hamsterin pussien poistaminen on iso toimenpide, joka vaikuttaa koko kasvoihin. Se juuri on minusta kaikkein huonoin toimenpide ajatellen kasvojen ilmeitä. Kohotusaineet ehkä poistuivat, jos niiden käytön lopettaa? Ap

Mä en näe mitään sielukkuutta hamsterin pussukoissa :D, onneksesi olet pahimmalta välttynyt.

Entä jos yrittäisit muuttaa tapaa jolla katsot hamsterinpussukoita? Nykyisin oikein koetan bongata pussukoita julkisuudesta, jotta pääsisin ihailemaan roolimalleja, siltä varalta että saan pussukat jossain vaiheessa. Minusta kauneutta on monenlaista, on aina ollut. Nuorena minusta vanhemmat naiset olivat kauniimpia kuin nuoret. Ihailin paria lähipiirin kaunotarta teininä ja nuorena naisena ja varmaan he ovat vaikuttaneet paljon siihen miten näen itseni ja vanhenemiseni. Ap

Samoilla linjoilla. Itselläni on kauhea kaksoisleuka. Ollut nuoresta saakka, vaikka olin hoikka.  Lisäksi minulla on poikkeuksellisen iso ja jotenkin alas kiinnittynyt kieli (joka aiheuttaa uniapneaa, helvetin hienoa), joten kaksoisleualle ei voi edes tehdä mitään. Vaikka löysän nahan leikkaisi pois, se ei juuri vaikuttaisi leuanalustan linjaan, koska se pirun kieli on siellä.

Nuorena oli vaan "tiukka" kaksoileuka, sen kielen takia. Sitten tuli hiukan painoa, edelleen normaalipainon sisällä, mutta kaksoisleukapa pullistui kuin kyyhkysen kupu. Sitten tuli ikää, ja se alkoi roikkua. Nyt siinä on sellaisia pitkittäisuurteita, kuin paksua vakosamettia, jollaisia en ole koskaan kenelläkään nähnyt. Yleensähän kaulaan tulee vaan poikittaisryppyjä.

Olen vasta 42, ja tuo leuanalus on kuin 30 vuotta vanhemmalla ihmisellä. Tosi kamalaa, varsinkin kun en ole löytänyt ketään roolimallia, jolla olisi kamala leuanalus mutta se ei jotenkin yhtään haittaisi. Hyvin säilyneillä naisilla on AINA kiinteä leukalinja.

Leuanaluksesta ei voi edes oikein ajatella, että se olisi persoonallinen, kuten oudosta nenästä voi -minulla on sekin. On kauneusvirheitä, jotka ovat tyylikkäitä ja persoonallisia ja oikeastaan aika viehättäviä, ja sitten niitä, jotka on ihan vaan kamalia.

Olenkin sitten ottanut esikuvakseni Fanny Luukkosen. Joka ei vanhentunut kauniisti, mutta sitäkin arvokkaammin. Ylipäänsä olen päättänyt, että en yritä pysyä kauniina, vaan arvokkaana. Sitä ei voi koskaan viedä pois.

P.S. Fanny Luukkosen kaksoisleuka ei ole MITÄÄN minun leukani rinnalla.

Olen varma siitä, että sinulla on vielä parempi katse kuin Fannylla. Ja sinulla on selvästikin sitä mitä kutsutaan karismaksi, niin kuin Fannyllakin. Silloin ulkonäkö jää aina kakkoseksi.

Katsoin äsken Tove-elokuvan. Krista Kosonen osasi ihan uskomattoman hyvin näytellä Vivica Bandleria, joka oli juuri sellainen karismaattinen nainen kuin Krista esitti. Ap

Kiitos. Fannyn tunnistaa hyvin nuoruudenkuvistakin, juuri katseesta.

Olen muuten viime vuosina ajatellut, että nykyaika on naisille aika karua, kun pitäisi pysyä haluttavana loputtomiin. Vielä joskus 50-luvulla ja ehkä myöhemminkin oli selvää, että siinä neljänkympin jälkeen aloit olla vanha. Naiset alkoi pukeutua vanhan naisen vaatteisiin ja vetää liinan päähänsä aina, ainakin maalla. Se on ollut loppujen lopuksi varmaan aika vapauttavaa.

Tykkään katsella neiti Marpleja uudestaan ja uudestaan, koska on niin ihanaa että neiti Marple saa olla ihan vaan vanha. Eikä pidä farkkuja. Nykyään kaikki vanhatkin naiset pitää farkkuja (aina 70+ äitini ja sen kaverit), mitä pidän jotenkin masentavana. Vaikkei se tietenkään ole likikään yhtä masentavaa kuin ne beiget kuminauhavyötäröhousut, joita mummoni piti.

Toisaalta toimintakyvyn kannalta ei ole hyvä alkaa "esittää" vanhaa, koska sen uskoo helposti itsekin, askel alkaa lyhentyä jne. Pitäisi siis löytää sellainen vanhuus, että toimintakyky on kyllä teräksinen, mutta sanoutuu vaan irti siitä haluttavuuskilpavarustelusta.

Toisaalta toisaalta sitten kumminkin haluaisin, että minua pidetään haluttavana, koska miehet on ihania. Että revi siitä sitten.

Vierailija
62/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komea 50 vuotias mutta en mitenkään viehättävä. Vähän sellainen "Niskavuoren Heta". En ole koskaan ollut siro ja naisellinen tai suoranaisesti kaunis. Nuorena olin raikkaan näköinen, mutta sekin raikkaus on muisto vain.

Olen aina inhonnut itseäni, eikä se todellakaan ole iän myötä helpottanut koska kuten sanoin; oli edes tuo nuoruuden raikkaus aikoinaan.

Mä olen myös vähän tuota luokkaa mutta mä olen oppinut arvostamaan "komeaa" ulkonäköäni. Se jotenkin antaa ainakin yhdessä iän kanssa tiettyä auktoriteettia. Minä en näytä seksiobjektilta enkä söpöläiseltä, minä näytän semmoiselta akalta joka saa hommia aikaan. Varsinkin töissä kun olen miesvaltaisella alalla nykyään esimiesasemassa, luulen että auktoriteettiani kohottaa merkittävästi iso koko, matala ääni ja vakavankaru ulkonäkö verrattuna siihen jos olisin siro ja nätti nainen.

Minusta tuollaiset naiset ovat aika seksikkäitä ja uskon, että monet miehet ajattelevat samoin. Ap

Ei kukaan mies halua tuollaista naista vaikka kuinka niin haluaisit ajatella, ap. Mies viehättyy naisellisesta, herkästä ja kiltin oloisesta naisesta. Ei kukaan halua äkkipikaista pirttihirmua vanhoja päiviänsä pilaamaan mutta niinpä vaan on jokunen mies sellaisenkin ristikseen saanut.

Mistä vetäisit äkkipikaisen pirttihirmun? Eihän vakavankaru ulkonäkö, esimiesasema, iso koko ja matala ääni tarkoita sitä, että olisi äkkipikainen pirttihirmu. Ap

Nuo kaikki ovat miehekkäitä ominaisuuksia ja se on ihan silkkaa biologiaa että uros viehättyy pienestä ja naisellisesta. Karu ulkonäkö, iso koko ja möreä ääni naisella tuo mieleen rekkalesbon.

Jännä sitten, miten tämmöiselle naiselle on aina löytynyt komeita, mukavia miehiä ihan valittavaksi asti.

Meinaatko, ettei joku Sigourney Weaver ole miesten mieleen?

Sigourney on erittäin naisellinen aina ollut. Upea vaikka ilman hiuksia. Kaunis pehmeä ääni, ei missään tapauksessa möreä. Ainoastaan hänen pituutensa saattaa jonkun mielestä olla miehekäs piirre.

Omasta mielestäni SIgourney ei kuitenkaan ole miehekäs missään tapauksessa. Meillä taitaa olla aika isot näkemyserot tästä aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku laittaa kuvan niistä hamsterinposkista? En tiedä yhtään, mistä puhutte?

Vierailija
64/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen verran nyt viisikymppisenä miettinyt sellaista kauneusleikkausta, että voisin jossain vaiheessa nippaista yläluomista tavaraa pois. Mä oon perinyt nuorekkaat geenit superkauniilta äidiltäni ja oon aina ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Mutta nuo silmäluometkin oon myös perinyt äidiltäni valitettavasti. 10 v nuorempi puolisoni vihaa ajatusta mistään leikkauksista ja voihan ne kieltämättä muuttaa radikaalistikin ulkonäköä. Että mietitään nyt vielä. Kauhistuttaa ajatus siitä, että olisi jossain Beverly Hillsin mammat -lookissa loppuelämänsä :-D 

Teinivuosien rasvainen iho on tuottanut suurta iloa näin kypsemmällä iällä, koska ryppyjä ei juuri ole muutamaa silmäkulmien hymyviirua lukuunottamatta. Eli älkää surku finnejänne nuoret naiset - vielä tulee päivä jolloin iloitsette siitä!

Sama tilanne täällä. Paksusta ja rasvaisesta ihosta on hyötyäkin. Ap

Toisaalta paksun rasvaisen ihon omistajille tulee iän myötä enemmän isoja ihohuokosia ja ihon roikkumista kuin niillä kuiva- ja ohutihoisilla jotka taas rypistyy. Itse ottaisin rypyt mieluummin.

Minua ei haittaisi, jos olisin rypistynyt, kuin rypistynyt silkkipaperi (ohut iho näyttää siltä, hienon näköinen minusta). Ihon roikkuminen riippuu kudostyypistä, ei ihon paksuudesta ja rasvaisuudesta. Mutta kaikissa asioissa on toki hyvät ja huonot puolensa. Ap

Vierailija
65/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komea 50 vuotias mutta en mitenkään viehättävä. Vähän sellainen "Niskavuoren Heta". En ole koskaan ollut siro ja naisellinen tai suoranaisesti kaunis. Nuorena olin raikkaan näköinen, mutta sekin raikkaus on muisto vain.

Olen aina inhonnut itseäni, eikä se todellakaan ole iän myötä helpottanut koska kuten sanoin; oli edes tuo nuoruuden raikkaus aikoinaan.

Mä olen myös vähän tuota luokkaa mutta mä olen oppinut arvostamaan "komeaa" ulkonäköäni. Se jotenkin antaa ainakin yhdessä iän kanssa tiettyä auktoriteettia. Minä en näytä seksiobjektilta enkä söpöläiseltä, minä näytän semmoiselta akalta joka saa hommia aikaan. Varsinkin töissä kun olen miesvaltaisella alalla nykyään esimiesasemassa, luulen että auktoriteettiani kohottaa merkittävästi iso koko, matala ääni ja vakavankaru ulkonäkö verrattuna siihen jos olisin siro ja nätti nainen.

Minusta tuollaiset naiset ovat aika seksikkäitä ja uskon, että monet miehet ajattelevat samoin. Ap

Ei kukaan mies halua tuollaista naista vaikka kuinka niin haluaisit ajatella, ap. Mies viehättyy naisellisesta, herkästä ja kiltin oloisesta naisesta. Ei kukaan halua äkkipikaista pirttihirmua vanhoja päiviänsä pilaamaan mutta niinpä vaan on jokunen mies sellaisenkin ristikseen saanut.

Mistä vetäisit äkkipikaisen pirttihirmun? Eihän vakavankaru ulkonäkö, esimiesasema, iso koko ja matala ääni tarkoita sitä, että olisi äkkipikainen pirttihirmu. Ap

Nuo kaikki ovat miehekkäitä ominaisuuksia ja se on ihan silkkaa biologiaa että uros viehättyy pienestä ja naisellisesta. Karu ulkonäkö, iso koko ja möreä ääni naisella tuo mieleen rekkalesbon.

Jännä sitten, miten tämmöiselle naiselle on aina löytynyt komeita, mukavia miehiä ihan valittavaksi asti.

Sigourney on erittäin naisellinen aina ollut. Upea vaikka ilman hiuksia. Kaunis pehmeä ääni, ei missään tapauksessa möreä. Ainoastaan hänen pituutensa saattaa jonkun mielestä olla miehekäs piirre.

Omasta mielestäni SIgourney ei kuitenkaan ole miehekäs missään tapauksessa. Meillä taitaa olla aika isot näkemyserot tästä aiheesta.

Sigourney on pitkä, harteikas ja jämeräleukainen. Eli juuri niitä miehisen geenikomeuden ominaisuuksia, joita palstamiehet väittävät meidän naisten haikailevan. Melko lihaksikaskin, ainakin Alien Resurrectionissa. Lisäksi hän on äärimmäisen särmä ja kyvykäs kaikissa rooleissaan, eli ei mikään damsel in distress, vaan toimii hyvinkin maskuliinisen päämäärätietoisesti.

Koittakaa nyt herran tähden päättää, mikä teidän mielestänne on naisellista ja mikä ei.

Vierailija
66/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku laittaa kuvan niistä hamsterinposkista? En tiedä yhtään, mistä puhutte?

Tässä on jonkun operaation ennen/jälkeen kuvat missä ennen kuvassa näkyy ne hamsteripussit. Eli ne on nuo leuan sivuille muodostuvat roikkuvan ihon/läskin pussukat. Nimi tulee siitä, että hamsterit varastoivat siemeniä ja muuta ruokaa leuan sivuilla oleviin pusseihin jolloin niiden naama leviää alaosasta noin.

https://lumenlasercenter.com/wp-content/uploads/2020/01/Lumen-Tight-3-1…

Vierailija
67/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteknologia on tuonut monia ei-kirurgisia keinoja. Joku Jennifer Lopez käy kerran viikossa zappaamässä hämähäkkiverisuonet sääristään (paitsi se ei kyllä ole sitä tyyppiä jolle niitä oikeesti tulee, mutta kuitenkin).

Ihon saa kiinteytettyä monin eri tavoin. Itse aion ainakin käyttää kaikki hienovaraiset keinot. Tykkään tunnistaa itseni peilissä. Hoidan itseäni itseäni varten.

Vierailija
68/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jonkun operaation ennen/jälkeen kuvat missä ennen kuvassa näkyy ne hamsteripussit. Eli ne on nuo leuan sivuille muodostuvat roikkuvan ihon/läskin pussukat. Nimi tulee siitä, että hamsterit varastoivat siemeniä ja muuta ruokaa leuan sivuilla oleviin pusseihin jolloin niiden naama leviää alaosasta noin.

Mielestäni tässä lopputulos on luonnollinen ja kaunis. En ymmärrä miksei korjauttaisi ongelmaa jos se häiritsee joka päivä ja jos on varaa. Jos ei itseä häiritse niin ei sitten tietenkään.

Vierailija
69/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani joidenkin silmiin edelleen ihan viehättävä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että jos mulla olisi varaa, niin voisin oitis teettää jotain mun hamsterin pussukoille ainakin. Geenilotto on surkea kohdallani.

Niin, kokemuksesi vahvistaa ajatustani siitä, että kyse on omasta tuntemuksesta itsestä eikä muiden palautteesta. Itse olen alkanut ihailla hamsterinpussukoita ja kaikkea rupsahtamista, se nyt vain on sielukkaampaa kuin kohotettu ja pullistettu naama. Hamsterin pussien poistaminen on iso toimenpide, joka vaikuttaa koko kasvoihin. Se juuri on minusta kaikkein huonoin toimenpide ajatellen kasvojen ilmeitä. Kohotusaineet ehkä poistuivat, jos niiden käytön lopettaa? Ap

Mä en näe mitään sielukkuutta hamsterin pussukoissa :D, onneksesi olet pahimmalta välttynyt.

Entä jos yrittäisit muuttaa tapaa jolla katsot hamsterinpussukoita? Nykyisin oikein koetan bongata pussukoita julkisuudesta, jotta pääsisin ihailemaan roolimalleja, siltä varalta että saan pussukat jossain vaiheessa. Minusta kauneutta on monenlaista, on aina ollut. Nuorena minusta vanhemmat naiset olivat kauniimpia kuin nuoret. Ihailin paria lähipiirin kaunotarta teininä ja nuorena naisena ja varmaan he ovat vaikuttaneet paljon siihen miten näen itseni ja vanhenemiseni. Ap

Samoilla linjoilla. Itselläni on kauhea kaksoisleuka. Ollut nuoresta saakka, vaikka olin hoikka.  Lisäksi minulla on poikkeuksellisen iso ja jotenkin alas kiinnittynyt kieli (joka aiheuttaa uniapneaa, helvetin hienoa), joten kaksoisleualle ei voi edes tehdä mitään. Vaikka löysän nahan leikkaisi pois, se ei juuri vaikuttaisi leuanalustan linjaan, koska se pirun kieli on siellä.

Nuorena oli vaan "tiukka" kaksoileuka, sen kielen takia. Sitten tuli hiukan painoa, edelleen normaalipainon sisällä, mutta kaksoisleukapa pullistui kuin kyyhkysen kupu. Sitten tuli ikää, ja se alkoi roikkua. Nyt siinä on sellaisia pitkittäisuurteita, kuin paksua vakosamettia, jollaisia en ole koskaan kenelläkään nähnyt. Yleensähän kaulaan tulee vaan poikittaisryppyjä.

Olen vasta 42, ja tuo leuanalus on kuin 30 vuotta vanhemmalla ihmisellä. Tosi kamalaa, varsinkin kun en ole löytänyt ketään roolimallia, jolla olisi kamala leuanalus mutta se ei jotenkin yhtään haittaisi. Hyvin säilyneillä naisilla on AINA kiinteä leukalinja.

Leuanaluksesta ei voi edes oikein ajatella, että se olisi persoonallinen, kuten oudosta nenästä voi -minulla on sekin. On kauneusvirheitä, jotka ovat tyylikkäitä ja persoonallisia ja oikeastaan aika viehättäviä, ja sitten niitä, jotka on ihan vaan kamalia.

Olenkin sitten ottanut esikuvakseni Fanny Luukkosen. Joka ei vanhentunut kauniisti, mutta sitäkin arvokkaammin. Ylipäänsä olen päättänyt, että en yritä pysyä kauniina, vaan arvokkaana. Sitä ei voi koskaan viedä pois.

P.S. Fanny Luukkosen kaksoisleuka ei ole MITÄÄN minun leukani rinnalla.

Olen varma siitä, että sinulla on vielä parempi katse kuin Fannylla. Ja sinulla on selvästikin sitä mitä kutsutaan karismaksi, niin kuin Fannyllakin. Silloin ulkonäkö jää aina kakkoseksi.

Katsoin äsken Tove-elokuvan. Krista Kosonen osasi ihan uskomattoman hyvin näytellä Vivica Bandleria, joka oli juuri sellainen karismaattinen nainen kuin Krista esitti. Ap

Kiitos. Fannyn tunnistaa hyvin nuoruudenkuvistakin, juuri katseesta.

Olen muuten viime vuosina ajatellut, että nykyaika on naisille aika karua, kun pitäisi pysyä haluttavana loputtomiin. Vielä joskus 50-luvulla ja ehkä myöhemminkin oli selvää, että siinä neljänkympin jälkeen aloit olla vanha. Naiset alkoi pukeutua vanhan naisen vaatteisiin ja vetää liinan päähänsä aina, ainakin maalla. Se on ollut loppujen lopuksi varmaan aika vapauttavaa.

Tykkään katsella neiti Marpleja uudestaan ja uudestaan, koska on niin ihanaa että neiti Marple saa olla ihan vaan vanha. Eikä pidä farkkuja. Nykyään kaikki vanhatkin naiset pitää farkkuja (aina 70+ äitini ja sen kaverit), mitä pidän jotenkin masentavana. Vaikkei se tietenkään ole likikään yhtä masentavaa kuin ne beiget kuminauhavyötäröhousut, joita mummoni piti.

Toisaalta toimintakyvyn kannalta ei ole hyvä alkaa "esittää" vanhaa, koska sen uskoo helposti itsekin, askel alkaa lyhentyä jne. Pitäisi siis löytää sellainen vanhuus, että toimintakyky on kyllä teräksinen, mutta sanoutuu vaan irti siitä haluttavuuskilpavarustelusta.

Toisaalta toisaalta sitten kumminkin haluaisin, että minua pidetään haluttavana, koska miehet on ihania. Että revi siitä sitten.

Hyviä, monipuolisia näkökulmia. Eivät nämä jutut mitenkään yksinkertaisia ole. Itse liitän mielessäni kauneusleikkaukset "kilpavarusteluun" ja minusta nämä naiset liittivät itsensä ihan väärään liigaan. Kaunottaret!

Populaarikulttuuri vaikuttaa todella paljon siihen miten näkee itsensä, myös noiden roolimallien kautta. Rakastan brittikulttuuria ja heidän vaaleanpunaisia, vaaleanvihreitä ja keltaisia mummojaan, mutta en voisi itseäni nähdä siinä lookissa mitenkään. Oma tyylini ei ole juuri muuttunut vuosien varrella kuten ei muuttunut isoäitinikään. Olemme siis pukeutuneet hyvin klassisesti aina, ei muodin mukaan. Äitini taas on ollut marimekkotyyliä ja on edelleen. Ehkä nykyvanhuus on sikäli kiva, ettei kukaan enää oleta, että pitäisi muuttua toiseksi, kun tulee vanhaksi. Toivottavasti kukaan ei yritä soittaa minulle mitään iskelmiä vanhuksena ja saan pukeutua omiin vaatteisiini.

Entäpä tuo haluttavuus. Rehellistä myöntää, että on tärkeää olla haluttava, ja itsekin pidän miehistä, ovat hellyttäviä ja mukavia katsella, mutta en ehkä koskaan ole ajatellut noin. Johtuu ehkä siitä, että  olen aina ollut miesten suhteen hyvin valikoiva ja nirso eli näen enemmän sitä kautta, että vain joidenkin hyvin harvojen suhteen on merkitystä pitävätkö he minusta seksuaalisessa mielessä vai eivät. Muussa tapauksessa haluttavuudesta voi olla haittaa. Ap 

Vierailija
70/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sigourney on pitkä, harteikas ja jämeräleukainen. Eli juuri niitä miehisen geenikomeuden ominaisuuksia, joita palstamiehet väittävät meidän naisten haikailevan. Melko lihaksikaskin, ainakin Alien Resurrectionissa. Lisäksi hän on äärimmäisen särmä ja kyvykäs kaikissa rooleissaan, eli ei mikään damsel in distress, vaan toimii hyvinkin maskuliinisen päämäärätietoisesti.

Koittakaa nyt herran tähden päättää, mikä teidän mielestänne on naisellista ja mikä ei.

Tässä oletuskuva möreääänisestä, karun ulkonäön ja auktoriteetin omaavasta naisesta Suomessa:

https://karkkilalainen.fi/ajankohtaista/miehia-ja-naisia-haetaan-koneis…

Ja sitten Sigourney:

https://piximus.net/others/pretty-woman-sigourney-weaver

Mielestäni noilla kahdella on selkä ero mutta ehkä kaikki eivät sitä huomaa vaan jonkun silmään näyttävät yhdeltä ja samalta.

Vierailija
71/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä lopputulos on luonnollinen ja kaunis. En ymmärrä miksei korjauttaisi ongelmaa jos se häiritsee joka päivä ja jos on varaa. Jos ei itseä häiritse niin ei sitten tietenkään.

Itselläni on varaa, ja jossain vaiheessa tuo häiritsi. En silti korjauttanut enkä harkinnutkaan sellaista. Yksi syy on riskit ja sivuvaikutukset, joita toimenpiteillä aina on. Mutta ei se pääsyy ollut minulla. Vaan se, että tajusin että kun ikää tulee, niin joka ainoa päivä ulkoinen rupsahdus etenee, ja taistelua sitä vastaan ei voi voittaa. Kyseenalaistin myös koko ihanteen, että miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta, samalta kuin nuorena tai tietyn näköiseltä. Miksei saisi näyttää keski-ikäiseltä ämmältä kun on sellainen? Minä päätin hyväksyä ja olla ylpeä siitä että näytän kokeneelta ja kypsältä eli rehellisesti tätimäiseltä ja vanhalta. Asennekysymys se oli, päätin hyväksyä. Olisin toki voinut päättää myös olla hyväksymättä ja käydä toimenpiteissä lykätäkseni näkyviä ikämuutoksia. Mutta miksi, kun kerran oli helpompikin tie, "säätää päätään".

Vierailija
72/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oletuskuva möreääänisestä, karun ulkonäön ja auktoriteetin omaavasta naisesta Suomessa:

https://karkkilalainen.fi/ajankohtaista/miehia-ja-naisia-haetaan-koneis…

Ja sitten Sigourney:

https://piximus.net/others/pretty-woman-sigourney-weaver

Mielestäni noilla kahdella on selkä ero mutta ehkä kaikki eivät sitä huomaa vaan jonkun silmään näyttävät yhdeltä ja samalta.

Eivät näytä samalta. Sinä sen sijaan siirtelet maalitolppia. Te miehet olette kertoneet meille tällä palstalla, että pituus, harteikkuus ja jämeräleukaisuus ovat miesten geenikomeuden syvintä ilmentyvää. Ja niitä ominaisuuksia Sigourneyllä on roppakaupalla, vaikka hän samaan aikaan onkin upea nainen.

Tuo koneistajanainen on vaan lihava, pienisilmäinen, ruma ja epäedullisissa olosuhteissa meikittä kuvattu. Leuka on merkittävästi pienempi kuin Sigourneyllä, ja tuskin samoihin mittoihinkaan yltää.

Muutenkaan et voi verrata viimeisen päälle puunatun filmitähden studiokuvia jonkun taviksen meikittömiin "töissä konepajalla" -kuviin.

Mutta jopa näitä kuvia vertaamalla näkee, että Sigourney on kauneudestaan huolimatta maskuliininen. Toinen nainen on ihan vaan ruma ja paksu -ja hänen äänestään emme tiedä mitään.

Vierailija
73/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on varaa, ja jossain vaiheessa tuo häiritsi. En silti korjauttanut enkä harkinnutkaan sellaista. Yksi syy on riskit ja sivuvaikutukset, joita toimenpiteillä aina on. Mutta ei se pääsyy ollut minulla. Vaan se, että tajusin että kun ikää tulee, niin joka ainoa päivä ulkoinen rupsahdus etenee, ja taistelua sitä vastaan ei voi voittaa. Kyseenalaistin myös koko ihanteen, että miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta, samalta kuin nuorena tai tietyn näköiseltä. Miksei saisi näyttää keski-ikäiseltä ämmältä kun on sellainen? Minä päätin hyväksyä ja olla ylpeä siitä että näytän kokeneelta ja kypsältä eli rehellisesti tätimäiseltä ja vanhalta. Asennekysymys se oli, päätin hyväksyä. Olisin toki voinut päättää myös olla hyväksymättä ja käydä toimenpiteissä lykätäkseni näkyviä ikämuutoksia. Mutta miksi, kun kerran oli helpompikin tie, "säätää päätään".

No, mulle taas on tärkeää itse pitää omista kasvoistani eikä näyttää omissa silmissäni "ämmältä" jos ei ole pakko. Näytän silti ikäiseltäni, en yritä näyttää nuorelta. Haluan vain olla paras versio itsestäni. En kylläkään teetä mitään kalliita operaatioita. Ja mielestäni esimerkiksi Nicole Kidman näyttää kammottavalta nykyään.

Vierailija
74/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin yli 50-kymppinen kuin persu. Kaikki nuoret ovat persuja.

50- kymppinen?

Vain todella yksinkertainen idiootti kirjoittaa noin.

Vierailija
75/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posket olleet tosi pullukat joten nainen on lisäksi laihtunut operaation jälkeen. Hamsterit ja leuanalus tasoitettu ja lopputulos on hyvä.

Vierailija
76/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin yli 50-kymppinen kuin persu. Kaikki nuoret ovat persuja.

Mistä sinä yli 500 vuotiaan deitin itsellesi löydät?

Kävin muutama vuosi sitten lasten kanssa katsomassa Vaahteranmäen Eemelin maisemia Smålannissa Ruotsissa. Siellä kävin halaamassa Kvillekenin Tammea, kun nuorempaakaan deittiä ei yksinhuoltajalle halattavaksi siltä reissulta löytynyt. Tammella on ikää vajaa tuhat vuotta.

Vierailija
77/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole kauneusleikkausten asiantuntija, mutta sillä on syynsä, että kuva on otettu profiilissa, sillä kasvoja ei voi kohottaa vain yhdestä kohtaa mikä tuottaa ilmeettömyyden. Kuten jo mainittiin, niin tähän genreen kuuluu, että ennen -kuvassa ollaan luomuna, kun taas jälkeen -kuvassa stailattuna. Esimerkiksi hiusten vaalentaminen kirkastaa ulkonäköä merkittävästi. Olen itsekin sävyttänyt hiukseni astetta vaaleammaksi viisikymmentä täytettyäni siitä syystä - kova väri ja liian vaalea vanhentaa, mutta aavistuksen vaaleampi kuten kuvassa on aika tyypillinen stailaus vanhemmalle naiselle. Ap

Vierailija
78/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin etukäteen ajatellen olen samaa mieltä, että pään säätäminen on järkevämpää. Enkä usko, että kasvoistani saataisiin pois vain ne huonot puolet ja muuten jäisivät ennalleen. Mutta koska minulla ei ole häiritseviä piirteitä vielä kehittynyt, niin enpä mene vannomaan miten siinä vaiheessa reagoin. Melko varma kuitenkin olen, etten toimenpiteisiin mene, vaikka varaa olisi. Jos silmäluomet alkaisivat roikkua silmien päällä, niin sen korjauttaisin, koska se on helppo toimenpide ja perustuu todelliseen haittaan. Mutta sellaista tuskin tulee, koska suvussa ei ole sitä vaivaa. Ap

Vierailija
79/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään juuri havahduin hamsteripusseihin :( Ikää on kohta 52 v ja tähän asti kuvitellut itseni ainakin hyvännäköiseksi. Rypyt vielä menee mutta nuo pussit on karmeat! Mikään kohotustoimenpide ei taida antaa luonnollista lopputulosta? Täytyy kokeilla kasvojoogaa. First world problem, tiedän…

Minä teen kasvojumppaa välillä, mutta olen tehnyt sitä niin vähän aikaa, etten osaa sanoa tuloksista. Mutta onhan kasvoissakin lihaksia ja kasvojumppaa käytetään myös kasvohermohalvauksen hoidossa. Jumppa on sen verran rankka, että siitä saa migreenin, joten en tee sitä kokonaisuudessaan. Kasvot olivat ihan kipeät, kun tein kahden viikon aloitusohjelman. Ohjeiden mukaan sitä ei pidäkään tehdä päivittäin, mutta nyt en ole tehnyt moneen viikkoon, kun on ollut muutenkin päänsärkyä. Ap

Vierailija
80/82 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole kauneusleikkausten asiantuntija, mutta sillä on syynsä, että kuva on otettu profiilissa, sillä kasvoja ei voi kohottaa vain yhdestä kohtaa mikä tuottaa ilmeettömyyden. Kuten jo mainittiin, niin tähän genreen kuuluu, että ennen -kuvassa ollaan luomuna, kun taas jälkeen -kuvassa stailattuna. Esimerkiksi hiusten vaalentaminen kirkastaa ulkonäköä merkittävästi. Olen itsekin sävyttänyt hiukseni astetta vaaleammaksi viisikymmentä täytettyäni siitä syystä - kova väri ja liian vaalea vanhentaa, mutta aavistuksen vaaleampi kuten kuvassa on aika tyypillinen stailaus vanhemmalle naiselle. Ap

Vaikka olisi stailattu hiukset harmaiksi, on lopputulos loistava. Kaukana epäonnistuneen näköisestä tai feikistä ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän