Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen pettäminen

Vierailija
11.12.2014 |

Mies petti kaksi vuotta sitten enkä pääse yli... Olen yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt enemmän mutta ei vaan auta... Suhteeseen jäin lapsemme takia ja mies sai vakuuteltua ettei enää mokaa, kaikki muuttuu helpommaksi, ajan kanssa luottamus palaa jne. Huomenna hän on lähdössä pikkujouluihin ja pääni hajoaa, odotan vain kotona sitä kaikkein pahinta tietoa. Ajatukset ihan sekaisin, tunteet vielä enemmän... Tuntuu että olen joka päivä vain katkerampi vaikka tämän piti muuttua helpommaksi...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella :(

Vierailija
2/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitänee erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi terapiaa. Jo ihan muutama kerta saattaa auttaa. Ja siis vaikka yksilöterapiaa ainakin aluksi.

Eikä se yrittämällä unohtu, anna itsesi olla vihainen, pettynyt, katkera, koe rohkeasti ne tunteet, jotka yrität sysätä sivuun.

Hali <3

Vierailija
4/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse koskaan yli. Minä olin eksäni kanssa pettämisen jälkeen vielä kaksi vuotta mutta ei se vaan toiminut.

Vierailija
5/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rääkkäät itseäsi ja annat lapsen katsoa hajoamistasi? Miksi miehesi haluaa lapsenne katsovan teidän välistä epäluottamusta ja kireyttä? Miksi?!?

Ihan turha on selitellä, että lapsen takia jos lapsi saa ymmärtää kaiken olevan hänen niskoillaan. Aikuistukaa nyt jo vihdoinkin ja erotkaa. Jatkatte vanhempina, mutta ette kireässä ilmapiirissä samassa taloudessa.

Sano miehellesi, että hän voi tehdä mitä parhaaksi katsoo, mutta huono päätös koskee myös lastanne, jopa vuosikymmeniä.

Vierailija
6/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kauan olet jo yrittänyt, niin suosittelen viheltämään jo pelin poikki. Itse saman kokeneena voin sanoa, että jätä entinen taakse ja rakenna itsellesi uusi, parempi elämä. Sellainen, jossa voit arvostaa itseäsi ja sinua arvostetaan, sillä  miehesi ei arvosta.

tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pn kerran pettänyt ja täällä sanotaan että erotkaa! Ei ole mikään ihme että maa on täynnä yksinhuoltajia ja uusperheitä. Mielestäni jokainen ansaitsee toisen tilaisuuden. Nyt vaan rauhotut, jatkat elämääsi ja vaikka käyt/käytte siellä terapiassa. Kerro miehelle pelin säännöt, jotka ovat siis ne että toisesta kerrasta vihelletään peli poikki ja että mies tehköön kaikkensa luottamuksesi palautumiseen.

Vierailija
8/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:52"]

Mies petti kaksi vuotta sitten enkä pääse yli... Olen yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt enemmän mutta ei vaan auta... Suhteeseen jäin lapsemme takia ja mies sai vakuuteltua ettei enää mokaa, kaikki muuttuu helpommaksi, ajan kanssa luottamus palaa jne. Huomenna hän on lähdössä pikkujouluihin ja pääni hajoaa, odotan vain kotona sitä kaikkein pahinta tietoa. Ajatukset ihan sekaisin, tunteet vielä enemmän... Tuntuu että olen joka päivä vain katkerampi vaikka tämän piti muuttua helpommaksi...

[/quote] oliko hänellä silloin suhde? Vai yksittäinen pano? Ja etkö ole 2 vuoteen päästänyt häntä mihinkään, kun nyt pikkujouluja murehdit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi