Olen 18-vuotias ja rikkampi kuin monet teistä
Omissa nimissä oleva velaton omaisuuteni ylittää 100 000 €. Hehee. :) Oon kyllä onnekas, pakko leijua edes kerran täällä kun ei oikeassa elämässä kellekkään uskalla kertoa. Vinkkejä, miten kasvaittaisin varallisuuttani entisestään? Varaanko ajan sijoitusneuvojalle?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:11"]
Ite oon myös 18v ja mulla on 25000e itse tienattuna, kun suoritin tutkinnon oppisopimuksella. Ja aloittajalle voin sanoa, ettei toi 100t ole edes paljon, jos luulet sillä eläväs. Ja toi asenne kannattaa muuttaa jos haluat menestyä..
[/quote]
Siis tienasit tarkalleen ottaen miten?
[/quote]
Viihdytin sivubisneksenä keski-ikäisiä herrasmiehiä... Ne on valmiita maksamaan hyvin päästessään teinitytön kanssa samaan punkkaan... ;)
[/quote]
No siinä nyt ei ole mitään pahaa, joskaan sänkyyni ei kelpaisi, mutta ei taida olla sama provokaattori kyseessa, kun ei vastaa ollenkaan alkuperäistä väitettä. Tuon kun tienaa ilman oppisopimustakin.
[/quote]
Mähän sanoinkin että tein sivubisneksenä. Nyt on oppisopimusopiskelu päättynyt, mutta sivubisnes jatkuu. En olis oikeilla töillä millään saanut tota summaan kasaan, etenkään kun nyt joudun muuttaan äidin ja isän luota pois.
[/quote]
No et kyllä sanonut. Moni ystäväni on saanut kertoimilla samoja summia perintönä tms. ja yhtälailla hekin luulivat ansainneensa kaiken.
[/quote] Ei oo mun vika jos et osaa lukea... ;)
[/quote]
Se on kyllä minun vikani, etten usko kaikkea.
Siihen ei paljon tarvita että olet minua rikkaampi ;) Moni omistaminen maksaa oli sitten kyseessä asunto, auto, kiinteistö, metsää.... Toivottavasti sinulla on myös tuloja jolla pystyt maksamaan omaisuuteesi liittyvät verot ja muut kulut ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:14"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:11"] Ite oon myös 18v ja mulla on 25000e itse tienattuna, kun suoritin tutkinnon oppisopimuksella. Ja aloittajalle voin sanoa, ettei toi 100t ole edes paljon, jos luulet sillä eläväs. Ja toi asenne kannattaa muuttaa jos haluat menestyä.. [/quote] Siis tienasit tarkalleen ottaen miten? [/quote] Viihdytin sivubisneksenä keski-ikäisiä herrasmiehiä... Ne on valmiita maksamaan hyvin päästessään teinitytön kanssa samaan punkkaan... ;) [/quote] Turhaan vastailet mun puolesta huora.
[/quote]
Vastaa sitten itse lutka.
[/quote]
En mä voi kun mulla on suu täynnä mulkkua. Oppisopimuksen tähän vaheeseen kuuluu asiantuntevan suihinoton hallitseminen...
[/quote]
Tuu tänne, niin opetan. Luottamuksella. Rahat saat pitää, lutka.
[/quote]
En usko että oppisin mitään uutta imemällä sun pientä, likasta mulkkua. Saat itse pitää rahas, luuseri.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:14"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:11"] Ite oon myös 18v ja mulla on 25000e itse tienattuna, kun suoritin tutkinnon oppisopimuksella. Ja aloittajalle voin sanoa, ettei toi 100t ole edes paljon, jos luulet sillä eläväs. Ja toi asenne kannattaa muuttaa jos haluat menestyä.. [/quote] Siis tienasit tarkalleen ottaen miten? [/quote] Viihdytin sivubisneksenä keski-ikäisiä herrasmiehiä... Ne on valmiita maksamaan hyvin päästessään teinitytön kanssa samaan punkkaan... ;) [/quote] Turhaan vastailet mun puolesta huora.
[/quote]
[/quote]
En mä voi kun mulla on suu täynnä mulkkua. Oppisopimuksen tähän vaheeseen kuuluu asiantuntevan suihinoton hallitseminen...
[/quote]
[/quote]
En usko että oppisin mitään uutta imemällä sun pientä, likasta mulkkua. Saat itse pitää rahas, luuseri.
[/quote]
Ammattiylpeyttä nyt ainakin.
Itse olen myös 18 ja (velaton) omaisuus arvoltaan ~270 000€ . Rahaa n 40 000,osakkeissa kiinni n 70 000 ja omistusasunnon arvo ennen tehtyä remonttia n 150 000€,remontin jälkeisestä arvosta en ole täysin varma
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Mun ammattiylpeyteen kuuluu viihdyttää tasokkaita miehiä. Ei mitään vauvapalstalla seilaavia keki-ikäisiä surkimuksia.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:53"]
[/quote]
[/quote]
Mun ammattiylpeyteen kuuluu viihdyttää tasokkaita miehiä. Ei mitään vauvapalstalla seilaavia keki-ikäisiä surkimuksia.
[/quote]
No itse asiassa Herlinin sukua väistellyt alle kolmikymppinen mies, jonka suku on niin rikas, ettet tule koskaan näkemään yhtä hulppeita maisemia. Voit katsoa sieltä telkkarista sitä Marbellan tohinaa, siinä missä minä olen käynyt siellä, eikä se kyllä kuolinvuoteella ihan ensimmäiseksi tule mieleen.
Mutta luuseri olen, siinä olet oikeassa, vaan jos kipupisteeseen yritit osua, niin olen tiedostava luuseri. Mutta minä en taida olla tässä nyt aiheena.
Esimerkkinä tästä suvusta vaikkapa reissu erääseen suvun kartanoon. Minä kävin nostamassa verkot, minä leikkasin nurmikon, minä, minä, minä. Serkku jonka nettoarvo on satoja miljoonia, valitti aamupalasta, kun minä kaduilla nukkuneena ja työtä tehneenä olin enemmän kuin tyytyväinen täyshoitoon.
Mutta mitä te mistään tajuutte.
En tarvitse rahaa, joskin sitä on aika saatanan helppoa tarvittaessa tehdä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No itse asiassa Herlinin sukua väistellyt alle kolmikymppinen mies, jonka suku on niin rikas, ettet tule koskaan näkemään yhtä hulppeita maisemia. Voit katsoa sieltä telkkarista sitä Marbellan tohinaa, siinä missä minä olen käynyt siellä, eikä se kyllä kuolinvuoteella ihan ensimmäiseksi tule mieleen.
Mutta luuseri olen, siinä olet oikeassa, vaan jos kipupisteeseen yritit osua, niin olen tiedostava luuseri. Mutta minä en taida olla tässä nyt aiheena.
[/quote] ahahahahaha sä oot niin surkee tapaus, mutta jos tarvitset jonkun fantasian pelastaan sun turhanpäivästä elämääs niin anna mennä vaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oi, onko tää joku vaihdellaan fantasioita-ketju? Wannabe-ilotyttö ja wannabe-kartanon isäntä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:49"]
Omissa nimissä oleva velaton omaisuuteni ylittää 100 000 €. Hehee. :) Oon kyllä onnekas, pakko leijua edes kerran täällä kun ei oikeassa elämässä kellekkään uskalla kertoa. Vinkkejä, miten kasvaittaisin varallisuuttani entisestään? Varaanko ajan sijoitusneuvojalle?
[/quote]
Hieno homma hermanni ! Nyt voidaankin selvittää seuraavaksi missä asut. Ei ole omaisuutta kauaa ;) Kannattaako mainostaa täällä, ( missä saa asuinpaikkasi selvästi )
Opettele ihan ensiksi kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oi, onko tää joku vaihdellaan fantasioita-ketju? Wannabe-ilotyttö ja wannabe-kartanon isäntä.
[/quote]
Voisin kyllä kaiken todistaa, vaan mikä vittu siinä on että raha houkuttelee etäisyydenkin päästä noin paljon paskakärpäsiä.
Ja taas tuli todistettua se että 'rikkaat' on ylimielisiä, siltä nimittäin vaikutat kun täyty tulla tänne leuhkimaan asialla :).
Ja ei, en ole kateellinen, minulla on kaikki mitä elämässä tarvitsen, ihana perhe, sitä kun ei rahalla saa.
Eivätkö vanhempasi ole mitenkään valmistelleet sinua tuon omaisuuden haltuunottoon? Sijoitusneuvojaa en voi suositella. Kannattaa ennemmin tehdä kotiläksyt ja opetella perusasiat itse.
Neuvoisin panostamaan opiskeluun ja uraan. Tuolla summalla ei vielä pitkälle pötkitä, mutta tuo on kyllä hyvä alku. Kun palkasta säästät lisää ja sijoitat viisaasti, sinulla on mahdollisuus vaurastua. Parinkymmenen vuoden päästä sinua hävettää, että intoilit mokomassta pikkusummasta. Mutta nyt olet nuori, niin pieni intoilu sinulle sallittakoon.
Tolla ei kovin kummosta asuntoa osteta turhaa leijut.
Mun lapsella olisi nyt 15-vuotiaana yli 100000 euroa. Pitäis vaan tappaa ensin hänen isänsä. Joten olokoon vielä rahaton. Antaa isän kartuttaa vielä summaa :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]