IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa aikuisista ihmisistä keskustelee erilaisista tavoistaan, mieltymyksistään jne. vasta kun ovat tavanneet muutaman kerran.
Voihan olla ihan muitakin asioita, joiden vuoksi seurustelu ei sitten jatku.
Eiköhän se kuuluisan kipinä tai sen puuttuminen kun nähdään ensimmäisen kerran ole se suurin kynnys.
Mitä arvoa on silloin tietää, että voi surku kun me molemmat oltaisiin tykätty rassata rööliä. Mutta kun kipinä puuttuu.
Sen tähden on turhaa kysyä seksimieltymyksistä etukäteen.
. Onko tuollaiset miehet oikeasti todellisia, että kaikki muu jää kakkoseksi (kirjaimellisesti) jos naista ei kiinnosta tarjota p-reikäänsä miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi se paskainen kuiva suoli kiinnostaa jos tarjolla olisi mukavan märkä pimppakin? T. biseksuaali nainen joka rakastaa nimenomaan pillua
No jos tälle linjalle lähdetään, nii mites se kusinen suoli? Tai juustoinen makkara?
Kusinen suoli? Ei minua kenenkään virtsaputket kiihota.
Sellainen mies joka puhuu kusisesta suolenpätkästä on maailman säälittävin.
Jos ei tuon vertaa anatomiasta ymmärrä, niin parempi kun ei lähesty naisia ollenkaan.
Onhan niitä sellaisiakin miehiä, ketkä luulee että menkkoja voi pidätellä kuin virtsaa.
Ja on myös sellaisia kaikentietäviä avmammoja jotka ei kyllä tiedä että on olemassa aikuisten leikkejä jossa suoleen voi ilmestyä pissaakin...
Kyllä! Naisten ejakulaatiohan on osin pissaa, sitä on mukava saada hyvän kielihoidon jälkeen naamalle!
Tämmöistä ejakulointia tuskin tämän ketjun nunnat ovat saaneet koskaan :D
Naisten ejakulaatio on 100% pissaa. Anna kun arvaan, synnytyksen jälkeen naisesi löysi seksuaalisuutensa ja johan rupesi ekakulointi sujumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.
Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty järkevästi siihen vastaamaan. Osaavat kyllä väittää, että naiset ovat niitä ketkä ei kykene järjelliseen keskusteluun ja menevät tunteella.
Itse eivät osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.
Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. Sehän tuntuu ihanalta?
Samalta se tuntuu miehestä kuin naisesta. Mutku mutku mutku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvästi kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tästä aiheesta.
Koska tästä aiheesta ei saa rationaalista millään.
Saahan. On täysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukäteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se että on tärkeää saada suhteessa peppuseksiä on ihan yhtä validi kanta kuin se, ettei missään tapauksessa suostu peppuseksiin.
Ja aivan elintärkeää sen suhteen kannalta on tehdä nämä selväksi ennen kuin mitään suhdetta pääsee syntymään, tai sitten sitä perberiä päädytään hakemaan muualta, vongataan vaimo mielipuoleksi tai tukahdutetaan oma seksuaalisuus loppuelämäksi.
Ja ainoa tapa on luonnollisesti ruveta jauhamaan ennen kuin on edes tavattu.
Ei kai se ainoa tapa ole, mutta itse en keksi ainuttakaan syytä olla selvittämättä näin perustavanlaatuisia asioita ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi se paskainen kuiva suoli kiinnostaa jos tarjolla olisi mukavan märkä pimppakin? T. biseksuaali nainen joka rakastaa nimenomaan pillua
No jos tälle linjalle lähdetään, nii mites se kusinen suoli? Tai juustoinen makkara?
Jos ei tuon vertaa anatomiasta ymmärrä, niin parempi kun ei lähesty naisia ollenkaan.
Onhan niitä sellaisiakin miehiä, ketkä luulee että menkkoja voi pidätellä kuin virtsaa.
Ja on myös sellaisia kaikentietäviä avmammoja jotka ei kyllä tiedä että on olemassa aikuisten leikkejä jossa suoleen voi ilmestyä pissaakin...
Kyllä! Naisten ejakulaatiohan on osin pissaa, sitä on mukava saada hyvän kielihoidon jälkeen naamalle!
Oletko itse?
Minulla on ollut muutama nainen, jotka ovat tykänneet peppuseksistä, siis aivan aidosti. Sitten on ollut monta joille asia on ollut täysin no no.
Ihmiset ovat erilaisia, tämäkin ketju kertoo millaisia rehupuntteja suomalaiset ovat, kun eivät tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. Eikä siitä tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen että sen pitää larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
Tätä minä juuri tarkoitan.
On ok jos sinä tykkäät pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitä seuraavassa lauseessa väität.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyväksy.
Älkää valittako, kitistkö, väniskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settänne, mikäli ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitää vttuilla siitä, ettei kaikki kaikesta tykkään, niin ei pidä valittaa, jos itse saa sitä sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten että miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidä siitä", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdä vielä artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten että miksi ette voi olla hokematta noita yllä olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiänne jos nainen ei tykkää. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MITÄ SE TEILTÄ ON POIS JOS JOKU EI TYKKÄÄ!!!!!
MIKSI PITÄÄ HAUKKUA JOS JOKU EI PIDÄ SIITÄ! MIKSI MIKSI MIKSI!!!!???
MIKSI HÄH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketään yhtään miksikään, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikäautistijutuille. Vielä kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTÄ EI PIDÄ SIITÄ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NÄTISTI JA NORMAALISTI ETTÄ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikä tehdä artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapäivälehteen.
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITÄ ON TODISTEITA!!!!
No anna tulla niitä todisteita sitten, tai pidä se pääsi kiinni.
No esimerkiksi se takaumpi-impi...ja kaikki mitä tuossa listassa oli mainittu. On tästä ketjusta.
Älä autisti luule, että etsin yksitellen ne viestit, ja linkkaan ne tähän.
No älä sitten luule että kukaan pitää mölinääsi minään muuna kuin sen olkinukkesi pieksäntänä.
Naisilla on olevinaan korkea kivunsietokyky mut sit ku pitäs yks pieni peenis ottaa hanuriin niin sit sattuukin niiiiiiiin paljon.
Mä punnerran joka aamushaiballa paksumpaa pölliä ku melkein kenelläkään miehellä on puntissa eikä satu yhtään. Asennevika se on naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa aikuisista ihmisistä keskustelee erilaisista tavoistaan, mieltymyksistään jne. vasta kun ovat tavanneet muutaman kerran.
Voihan olla ihan muitakin asioita, joiden vuoksi seurustelu ei sitten jatku.
Eiköhän se kuuluisan kipinä tai sen puuttuminen kun nähdään ensimmäisen kerran ole se suurin kynnys.
Mitä arvoa on silloin tietää, että voi surku kun me molemmat oltaisiin tykätty rassata rööliä. Mutta kun kipinä puuttuu.
Sen tähden on turhaa kysyä seksimieltymyksistä etukäteen.
Kuka sinä olet määrittelemään mikä on oikea ja ainoa hyväksytty järjestys sytytellä kipinöitä ja millä tiedoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Kuules nunna, kerron sinulle salaisuuden: naisen orgasmi on erilainen kuin miehen. ;)
Miksi minun pitäisi kiihottua siitä, että tuntuu kuin istuisin paskalla? Sori, se ei ole minun määritelmäni intohimoiselle rakastelulle. Ei siis kiinnosta takaportti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Nyt on joku 5v eksynyt ketjuun, menepäs hampaanpesulle ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään panna peppuun ja kysyn sitä jatkossakin aika matalalla kynnyksellä kun selvitän haluanko tutustua ihmiseen.
Ei ole kyllä tuntunut vaikuttavan omaan deittailukokemukseen kuin positiivisesti. Karsii ne naiset kenen kanssa en halua edetä pidemmälle, kuten on tarkoituskin, ja ihan riittävästi on ollut vientiä tässä viimeiset vuodet. Ketään sellaista kenet olisin halunnut tavata tuskin on karsiutunut pois.
Aika hyvin on karsinut kun yksin oot jäänyt ja roikut viikonloppuna täällä. Äläkä jaksa edes ruveta sepittämään mitään joo joka päivä panen eri naista. Et pane. Joka päivä jauhat perheenäitien kanssa typeristä asioista jotka on mammoille viihdettä ja sulla pois sun oikeasta elämästä.
Miks ne ei oo tolle tyypille viihdettä ja mammoille pois oikeasta elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Kuules nunna, kerron sinulle salaisuuden: naisen orgasmi on erilainen kuin miehen. ;)
Miksi siis luulet tietäväsi jotain naisen orgasmista :D Ihan kuin ejakulaatio kertoisi orgasmin voimakkuudesta jotain :D Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi kiihottua siitä, että tuntuu kuin istuisin paskalla? Sori, se ei ole minun määritelmäni intohimoiselle rakastelulle. Ei siis kiinnosta takaportti.
Sinun ei tarvitse.
Ja sinunkin kannalta on sitä parempi mitä aikaisemmin deittailessa tämä asia tulee esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään panna peppuun ja kysyn sitä jatkossakin aika matalalla kynnyksellä kun selvitän haluanko tutustua ihmiseen.
Ei ole kyllä tuntunut vaikuttavan omaan deittailukokemukseen kuin positiivisesti. Karsii ne naiset kenen kanssa en halua edetä pidemmälle, kuten on tarkoituskin, ja ihan riittävästi on ollut vientiä tässä viimeiset vuodet. Ketään sellaista kenet olisin halunnut tavata tuskin on karsiutunut pois.
Aika hyvin on karsinut kun yksin oot jäänyt ja roikut viikonloppuna täällä. Äläkä jaksa edes ruveta sepittämään mitään joo joka päivä panen eri naista. Et pane. Joka päivä jauhat perheenäitien kanssa typeristä asioista jotka on mammoille viihdettä ja sulla pois sun oikeasta elämästä.
Kerro vielä ensi viikon lottonumerot siitä kristallipallostasi, tai muuten olen taipuvainen uskomaan että keksit tuon väitteen juuri päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Miksi siis luulet tietäväsi jotain naisen orgasmista :D Ihan kuin ejakulaatio kertoisi orgasmin voimakkuudesta jotain :D Idiootti.
Oletko sä ihan tosissasi vai joku hullunkurinen sketsihahmo?
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Sä oot kyllä hauska :D
Missä kohtaa edellinen väitti panevansa joka päivä eri naista?