IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
Olen edelleen sitÀ mieltÀ, ettÀ suurin osa aikuisista ihmisistÀ keskustelee erilaisista tavoistaan, mieltymyksistÀÀn jne. vasta kun ovat tavanneet muutaman kerran.
Voihan olla ihan muitakin asioita, joiden vuoksi seurustelu ei sitten jatku.
EiköhÀn se kuuluisan kipinÀ tai sen puuttuminen kun nÀhdÀÀn ensimmÀisen kerran ole se suurin kynnys.
MitÀ arvoa on silloin tietÀÀ, ettÀ voi surku kun me molemmat oltaisiin tykÀtty rassata rööliÀ. Mutta kun kipinÀ puuttuu.
Sen tÀhden on turhaa kysyÀ seksimieltymyksistÀ etukÀteen.
. Onko tuollaiset miehet oikeasti todellisia, ettÀ kaikki muu jÀÀ kakkoseksi (kirjaimellisesti) jos naista ei kiinnosta tarjota p-reikÀÀnsÀ miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi se paskainen kuiva suoli kiinnostaa jos tarjolla olisi mukavan mÀrkÀ pimppakin? T. biseksuaali nainen joka rakastaa nimenomaan pillua
No jos tÀlle linjalle lÀhdetÀÀn, nii mites se kusinen suoli? Tai juustoinen makkara?
Kusinen suoli? Ei minua kenenkÀÀn virtsaputket kiihota.
Sellainen mies joka puhuu kusisesta suolenpÀtkÀstÀ on maailman sÀÀlittÀvin.
Jos ei tuon vertaa anatomiasta ymmÀrrÀ, niin parempi kun ei lÀhesty naisia ollenkaan.
Onhan niitÀ sellaisiakin miehiÀ, ketkÀ luulee ettÀ menkkoja voi pidÀtellÀ kuin virtsaa.
Ja on myös sellaisia kaikentietÀviÀ avmammoja jotka ei kyllÀ tiedÀ ettÀ on olemassa aikuisten leikkejÀ jossa suoleen voi ilmestyÀ pissaakin...
KyllÀ! Naisten ejakulaatiohan on osin pissaa, sitÀ on mukava saada hyvÀn kielihoidon jÀlkeen naamalle!
TÀmmöistÀ ejakulointia tuskin tÀmÀn ketjun nunnat ovat saaneet koskaan :D
Naisten ejakulaatio on 100% pissaa. Anna kun arvaan, synnytyksen jÀlkeen naisesi löysi seksuaalisuutensa ja johan rupesi ekakulointi sujumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellÀ ettÀ on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
TeillÀ miehillÀ on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenÀnne sitÀ harrastaa, ÀlkÀÀ sotkeko naisia siihen.
Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty jÀrkevÀsti siihen vastaamaan. Osaavat kyllÀ vÀittÀÀ, ettÀ naiset ovat niitÀ ketkÀ ei kykene jÀrjelliseen keskusteluun ja menevÀt tunteella.
Itse eivÀt osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.
Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. SehÀn tuntuu ihanalta?
Samalta se tuntuu miehestÀ kuin naisesta. Mutku mutku mutku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvÀsti kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tÀstÀ aiheesta.
Koska tÀstÀ aiheesta ei saa rationaalista millÀÀn.
Saahan. On tÀysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukÀteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se ettÀ on tÀrkeÀÀ saada suhteessa peppuseksiÀ on ihan yhtÀ validi kanta kuin se, ettei missÀÀn tapauksessa suostu peppuseksiin.
Ja aivan elintÀrkeÀÀ sen suhteen kannalta on tehdÀ nÀmÀ selvÀksi ennen kuin mitÀÀn suhdetta pÀÀsee syntymÀÀn, tai sitten sitÀ perberiÀ pÀÀdytÀÀn hakemaan muualta, vongataan vaimo mielipuoleksi tai tukahdutetaan oma seksuaalisuus loppuelÀmÀksi.
Ja ainoa tapa on luonnollisesti ruveta jauhamaan ennen kuin on edes tavattu.
Ei kai se ainoa tapa ole, mutta itse en keksi ainuttakaan syytÀ olla selvittÀmÀttÀ nÀin perustavanlaatuisia asioita ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi se paskainen kuiva suoli kiinnostaa jos tarjolla olisi mukavan mÀrkÀ pimppakin? T. biseksuaali nainen joka rakastaa nimenomaan pillua
No jos tÀlle linjalle lÀhdetÀÀn, nii mites se kusinen suoli? Tai juustoinen makkara?
Jos ei tuon vertaa anatomiasta ymmÀrrÀ, niin parempi kun ei lÀhesty naisia ollenkaan.
Onhan niitÀ sellaisiakin miehiÀ, ketkÀ luulee ettÀ menkkoja voi pidÀtellÀ kuin virtsaa.
Ja on myös sellaisia kaikentietÀviÀ avmammoja jotka ei kyllÀ tiedÀ ettÀ on olemassa aikuisten leikkejÀ jossa suoleen voi ilmestyÀ pissaakin...
KyllÀ! Naisten ejakulaatiohan on osin pissaa, sitÀ on mukava saada hyvÀn kielihoidon jÀlkeen naamalle!
Oletko itse?
Minulla on ollut muutama nainen, jotka ovat tykÀnneet peppuseksistÀ, siis aivan aidosti. Sitten on ollut monta joille asia on ollut tÀysin no no.
Ihmiset ovat erilaisia, tÀmÀkin ketju kertoo millaisia rehupuntteja suomalaiset ovat, kun eivÀt tÀtÀ ymmÀrrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. EikÀ siitÀ tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen ettÀ sen pitÀÀ larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
TÀtÀ minÀ juuri tarkoitan.
On ok jos sinÀ tykkÀÀt pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitÀ seuraavassa lauseessa vÀitÀt.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyvÀksy.
ĂlkÀÀ valittako, kitistkö, vĂ€niskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settĂ€nne, mikĂ€li ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitÀÀ vttuilla siitÀ, ettei kaikki kaikesta tykkÀÀn, niin ei pidÀ valittaa, jos itse saa sitÀ sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten ettÀ miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidÀ siitÀ", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdÀ vielÀ artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten ettÀ miksi ette voi olla hokematta noita yllÀ olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiÀnne jos nainen ei tykkÀÀ. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MITĂ SE TEILTĂ ON POIS JOS JOKU EI TYKKĂĂ!!!!!
MIKSI PITĂĂ HAUKKUA JOS JOKU EI PIDĂ SIITĂ! MIKSI MIKSI MIKSI!!!!???
MIKSI HĂH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketÀÀn yhtÀÀn miksikÀÀn, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikĂ€autistijutuille. VielĂ€ kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTĂ EI PIDĂ SIITĂ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NĂTISTI JA NORMAALISTI ETTĂ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikĂ€ tehdĂ€ artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapĂ€ivĂ€lehteen.
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITĂ ON TODISTEITA!!!!
No anna tulla niitÀ todisteita sitten, tai pidÀ se pÀÀsi kiinni.
No esimerkiksi se takaumpi-impi...ja kaikki mitÀ tuossa listassa oli mainittu. On tÀstÀ ketjusta.
ĂlĂ€ autisti luule, ettĂ€ etsin yksitellen ne viestit, ja linkkaan ne tĂ€hĂ€n.
No ÀlÀ sitten luule ettÀ kukaan pitÀÀ mölinÀÀsi minÀÀn muuna kuin sen olkinukkesi pieksÀntÀnÀ.
Naisilla on olevinaan korkea kivunsietokyky mut sit ku pitÀs yks pieni peenis ottaa hanuriin niin sit sattuukin niiiiiiiin paljon.
MÀ punnerran joka aamushaiballa paksumpaa pölliÀ ku melkein kenellÀkÀÀn miehellÀ on puntissa eikÀ satu yhtÀÀn. Asennevika se on naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitÀ mieltÀ, ettÀ suurin osa aikuisista ihmisistÀ keskustelee erilaisista tavoistaan, mieltymyksistÀÀn jne. vasta kun ovat tavanneet muutaman kerran.
Voihan olla ihan muitakin asioita, joiden vuoksi seurustelu ei sitten jatku.
EiköhÀn se kuuluisan kipinÀ tai sen puuttuminen kun nÀhdÀÀn ensimmÀisen kerran ole se suurin kynnys.
MitÀ arvoa on silloin tietÀÀ, ettÀ voi surku kun me molemmat oltaisiin tykÀtty rassata rööliÀ. Mutta kun kipinÀ puuttuu.
Sen tÀhden on turhaa kysyÀ seksimieltymyksistÀ etukÀteen.
Kuka sinÀ olet mÀÀrittelemÀÀn mikÀ on oikea ja ainoa hyvÀksytty jÀrjestys sytytellÀ kipinöitÀ ja millÀ tiedoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Kuules nunna, kerron sinulle salaisuuden: naisen orgasmi on erilainen kuin miehen. ;)
Miksi minun pitÀisi kiihottua siitÀ, ettÀ tuntuu kuin istuisin paskalla? Sori, se ei ole minun mÀÀritelmÀni intohimoiselle rakastelulle. Ei siis kiinnosta takaportti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Nyt on joku 5v eksynyt ketjuun, menepÀs hampaanpesulle ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ tykkÀÀn panna peppuun ja kysyn sitÀ jatkossakin aika matalalla kynnyksellÀ kun selvitÀn haluanko tutustua ihmiseen.
Ei ole kyllÀ tuntunut vaikuttavan omaan deittailukokemukseen kuin positiivisesti. Karsii ne naiset kenen kanssa en halua edetÀ pidemmÀlle, kuten on tarkoituskin, ja ihan riittÀvÀsti on ollut vientiÀ tÀssÀ viimeiset vuodet. KetÀÀn sellaista kenet olisin halunnut tavata tuskin on karsiutunut pois.
Aika hyvin on karsinut kun yksin oot jÀÀnyt ja roikut viikonloppuna tÀÀllĂ€. ĂlĂ€kĂ€ jaksa edes ruveta sepittĂ€mÀÀn mitÀÀn joo joka pĂ€ivĂ€ panen eri naista. Et pane. Joka pĂ€ivĂ€ jauhat perheenĂ€itien kanssa typeristĂ€ asioista jotka on mammoille viihdettĂ€ ja sulla pois sun oikeasta elĂ€mĂ€stĂ€.
Miks ne ei oo tolle tyypille viihdettÀ ja mammoille pois oikeasta elÀmÀstÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Kuules nunna, kerron sinulle salaisuuden: naisen orgasmi on erilainen kuin miehen. ;)
Miksi siis luulet tietÀvÀsi jotain naisen orgasmista :D Ihan kuin ejakulaatio kertoisi orgasmin voimakkuudesta jotain :D Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitÀisi kiihottua siitÀ, ettÀ tuntuu kuin istuisin paskalla? Sori, se ei ole minun mÀÀritelmÀni intohimoiselle rakastelulle. Ei siis kiinnosta takaportti.
Sinun ei tarvitse.
Ja sinunkin kannalta on sitÀ parempi mitÀ aikaisemmin deittailessa tÀmÀ asia tulee esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ tykkÀÀn panna peppuun ja kysyn sitÀ jatkossakin aika matalalla kynnyksellÀ kun selvitÀn haluanko tutustua ihmiseen.
Ei ole kyllÀ tuntunut vaikuttavan omaan deittailukokemukseen kuin positiivisesti. Karsii ne naiset kenen kanssa en halua edetÀ pidemmÀlle, kuten on tarkoituskin, ja ihan riittÀvÀsti on ollut vientiÀ tÀssÀ viimeiset vuodet. KetÀÀn sellaista kenet olisin halunnut tavata tuskin on karsiutunut pois.
Aika hyvin on karsinut kun yksin oot jÀÀnyt ja roikut viikonloppuna tÀÀllĂ€. ĂlĂ€kĂ€ jaksa edes ruveta sepittĂ€mÀÀn mitÀÀn joo joka pĂ€ivĂ€ panen eri naista. Et pane. Joka pĂ€ivĂ€ jauhat perheenĂ€itien kanssa typeristĂ€ asioista jotka on mammoille viihdettĂ€ ja sulla pois sun oikeasta elĂ€mĂ€stĂ€.
Kerro vielÀ ensi viikon lottonumerot siitÀ kristallipallostasi, tai muuten olen taipuvainen uskomaan ettÀ keksit tuon vÀitteen juuri pÀÀstÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Miksi siis luulet tietÀvÀsi jotain naisen orgasmista :D Ihan kuin ejakulaatio kertoisi orgasmin voimakkuudesta jotain :D Idiootti.
Oletko sÀ ihan tosissasi vai joku hullunkurinen sketsihahmo?
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
SÀ oot kyllÀ hauska :D
MissÀ kohtaa edellinen vÀitti panevansa joka pÀivÀ eri naista?