IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään panna peppuun ja kysyn sitä jatkossakin aika matalalla kynnyksellä kun selvitän haluanko tutustua ihmiseen.
Ei ole kyllä tuntunut vaikuttavan omaan deittailukokemukseen kuin positiivisesti. Karsii ne naiset kenen kanssa en halua edetä pidemmälle, kuten on tarkoituskin, ja ihan riittävästi on ollut vientiä tässä viimeiset vuodet. Ketään sellaista kenet olisin halunnut tavata tuskin on karsiutunut pois.
Ja näin on ollut varmaan myös lehtijutun miehellä, mutta hänestä on maalattu autistinen luuseri.
Toimittaja istui samana iltana yksin viinitonkan äärellä ja kirjoitti peppuseksijankkaajasta samalla kuin jankkaaja harrasti villiä peppuseksiä uuden deittinsä kanssa.
Voitko kuvitella, että toimittaja kiitti luojaansa kun sai juoda rauhassa viininsä kun väisti luodin.
Naisille kun yksinolo on monesti paljon parempi ja miellyttävämpi olotila kuin vääräntyyppisen miehen seura.Ei se mitään luotia väistänyt sen enempää kuin mieskään. Molemmat välittivät treffit itselleen sopimattoman kumppanin kanssa.
Miehen deittailustrategia teki tasan sen mihin se oli tarkoitettukin mutta miehestä on täällä maalattu peräkammarin luuseri.
Mies on varmasti tiennyt että tämä taktiikka karkottaa osan naisista. SE ON SEN TARKOITUS.
Minusta tuntuu että aika moni aikuinen tietää että kriteerit deittailuun karsivat osan deittiehdokkaista. Se on vähän niinkuin se kriteerien pointti...kaikessa. Se karsiminen.
Mutta jostain syystä tässä ketjussa on saatu messevän naisellinen paskahalvaus siitä etä miehellä oli kriteeri naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi se paskainen kuiva suoli kiinnostaa jos tarjolla olisi mukavan märkä pimppakin? T. biseksuaali nainen joka rakastaa nimenomaan pillua
No jos tälle linjalle lähdetään, nii mites se kusinen suoli? Tai juustoinen makkara?
Kusinen suoli? Ei minua kenenkään virtsaputket kiihota.
Sellainen mies joka puhuu kusisesta suolenpätkästä on maailman säälittävin.
Jos ei tuon vertaa anatomiasta ymmärrä, niin parempi kun ei lähesty naisia ollenkaan.
Onhan niitä sellaisiakin miehiä, ketkä luulee että menkkoja voi pidätellä kuin virtsaa.
Ja on myös sellaisia kaikentietäviä avmammoja jotka ei kyllä tiedä että on olemassa aikuisten leikkejä jossa suoleen voi ilmestyä pissaakin...
Kyllä! Naisten ejakulaatiohan on osin pissaa, sitä on mukava saada hyvän kielihoidon jälkeen naamalle!
Tämmöistä ejakulointia tuskin tämän ketjun nunnat ovat saaneet koskaan :D
Oletko itse?
Kuules nunna, kerron sinulle salaisuuden: naisen orgasmi on erilainen kuin miehen. ;)
Miksi siis luulet tietäväsi jotain naisen orgasmista :D Ihan kuin ejakulaatio kertoisi orgasmin voimakkuudesta jotain :D Idiootti.
Sä oot kyllä hauska :D
Sä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Onko tuollaiset miehet oikeasti todellisia, että kaikki muu jää kakkoseksi (kirjaimellisesti) jos naista ei kiinnosta tarjota p-reikäänsä miehille?
Miksi miehen pitäisi tinkiä kriteereistään ihan deittailun alkumetreillä?
Ei tarvitsekaan minun mielestäni. Mutta miten ihan oikeasti tuollainen voisi olla jonkun tervejärkisen ainoa kriteeri? Ei kiinnosta saada perhettä, ei ystävyyttä ja kumppanuutta juuri sopivan ihmisen kanssa, vaan paskareikä on se number one??
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että se olisi ainoa kriteeri?
Mitä kohtaa kohdasta "tinkiä kriteereistään" et ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi se paskainen kuiva suoli kiinnostaa jos tarjolla olisi mukavan märkä pimppakin? T. biseksuaali nainen joka rakastaa nimenomaan pillua
No jos tälle linjalle lähdetään, nii mites se kusinen suoli? Tai juustoinen makkara?
Kusinen suoli? Ei minua kenenkään virtsaputket kiihota.
Sellainen mies joka puhuu kusisesta suolenpätkästä on maailman säälittävin.
Jos ei tuon vertaa anatomiasta ymmärrä, niin parempi kun ei lähesty naisia ollenkaan.
Onhan niitä sellaisiakin miehiä, ketkä luulee että menkkoja voi pidätellä kuin virtsaa.
Ja on myös sellaisia kaikentietäviä avmammoja jotka ei kyllä tiedä että on olemassa aikuisten leikkejä jossa suoleen voi ilmestyä pissaakin...
Kyllä! Naisten ejakulaatiohan on osin pissaa, sitä on mukava saada hyvän kielihoidon jälkeen naamalle!
Tämmöistä ejakulointia tuskin tämän ketjun nunnat ovat saaneet koskaan :D
Oletko itse?
Kuules nunna, kerron sinulle salaisuuden: naisen orgasmi on erilainen kuin miehen. ;)
Miksi siis luulet tietäväsi jotain naisen orgasmista :D Ihan kuin ejakulaatio kertoisi orgasmin voimakkuudesta jotain :D Idiootti.
Sä oot kyllä hauska :D
Sä et.
Sulla on vaa huono huumorintaju. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvästi kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tästä aiheesta.
Koska tästä aiheesta ei saa rationaalista millään.
Saahan. On täysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukäteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se että on tärkeää saada suhteessa peppuseksiä on ihan yhtä validi kanta kuin se, ettei missään tapauksessa suostu peppuseksiin.
Ja aivan elintärkeää sen suhteen kannalta on tehdä nämä selväksi ennen kuin mitään suhdetta pääsee syntymään, tai sitten sitä perberiä päädytään hakemaan muualta, vongataan vaimo mielipuoleksi tai tukahdutetaan oma seksuaalisuus loppuelämäksi.
Ja ainoa tapa on luonnollisesti ruveta jauhamaan ennen kuin on edes tavattu.
Ei kai se ainoa tapa ole, mutta itse en keksi ainuttakaan syytä olla selvittämättä näin perustavanlaatuisia asioita ennen tapaamista.
No hyvä että sulla on meidät jotka auttaa keksimään. Esimerkiksi se että menetät jäätävät jäätät laatunaisia ja jäät itkemään miksi niiden naisten taso on niin huono jotka susta kiinnostuu. Nimittäin tämä ketju on ensimmäinen täällä VUOSIIN, jonka sisältö EI ole miksi kukaan järkevä ei minusta kiinnostu.
En menetä. Nainen joka ei kykene vapaamielisesti keskustelemaan seksistä ja seksuaalisista mieltymyksistä ei ole minun silmissä mikään laatunainen. Olen myös varsin tyytyväinen avioliittooni, joten sekin väittämäsi meni vituralleen.
Eikö tuollaiset joiden elämän tärkein asia on toisten paskarööri voisi hankkia tuota treffiseuraa jostain seksisivustoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa aikuisista ihmisistä keskustelee erilaisista tavoistaan, mieltymyksistään jne. vasta kun ovat tavanneet muutaman kerran.
Saat ihan vapaasti olla sitä mieltä. Minä olen eri mieltä, ja kohtalaisen laaja empiirinen havaintoaineisto kertoo että minä en myöskään ole ainut joka on sitä mieltä. Mutta sinun mielipiteesi ei ole minulta pois, emme vain yksinkertaisesti sovi toisillemme.
Olen harvinaisen paljon samaa mieltä ettemme sovi toisillemme.
Mutta minun empiirinen havaintoainesistoni on edelleen samaa mieltä kuin olen alkuperäisessäkin viestissä kerroin aikuisten ihmisten keskustelutavoista.
Me liikumme luultavasti ihan erilaisissa piireissä.
Varmaan. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Onko tuollaiset miehet oikeasti todellisia, että kaikki muu jää kakkoseksi (kirjaimellisesti) jos naista ei kiinnosta tarjota p-reikäänsä miehille?
Ei tarvitsekaan minun mielestäni. Mutta miten ihan oikeasti tuollainen voisi olla jonkun tervejärkisen ainoa kriteeri? Ei kiinnosta saada perhettä, ei ystävyyttä ja kumppanuutta juuri sopivan ihmisen kanssa, vaan paskareikä on se number one??
Sehän oli tämän miehen elinehto deittailun alkamisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.
Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty järkevästi siihen vastaamaan. Osaavat kyllä väittää, että naiset ovat niitä ketkä ei kykene järjelliseen keskusteluun ja menevät tunteella.
Itse eivät osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.
Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. Sehän tuntuu ihanalta?
Samalta se tuntuu miehestä kuin naisesta. Mutku mutku mutku...
Mä tykkään myös siitä että nainen runkkaa mua kädellä, tai ottaa suihin.
En silti itse halua vatkata toisten miesten vehkeitä saati ottaa niitä poskeen.Seksuaalisuuteni on kokonaisvaltaisempaa kuin irrallinen ruumiin osa. Naisen kroppa kiihottaa, miehen ei, vaikka ne olisi synnyttimiä lukuun ottamatta anatomisesti samanlaisia.
Tähän yhtyy varmasti valtaosa miehistä. Miksi se on itsestään selvää mut sit peppuhommien kohdalla tuo 'oivallus' olisi muka kaikkien aikojen hahaa-hetki?
En kysynyt haluatko vatkata toisen miehen munaa tai ottaa poskeen.
Kysyin mikset ota sitä perseeseen, senhän täytyy olla aivan järistyttävän ihanaa.
Vai oletko häveliäs, siveyden sipuli, uskovainen, nunna, asennevammainen vai estoinen?
Näitähän nainen on jos ei ota sitä sinne?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiset joiden elämän tärkein asia on toisten paskarööri voisi hankkia tuota treffiseuraa jostain seksisivustoilta?
Eikö tuollaiset, jotka eivät ymmärrä keskustelupalstan merkitystä voisi hankkia itselleen kiellon internettiin?
En itse koe menettäneeni yhden yhtä laatunaista sillä että puhun suoraan seksuaalisista mieltymyksistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nimenomaan kiinnostaa saada kaikkea tuota juuri sopivan ihmisen kanssa. Sellaisen, jonka kanssa seksuaaliset mieltymykset käyvät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvästi kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tästä aiheesta.
Koska tästä aiheesta ei saa rationaalista millään.
Saahan. On täysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukäteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se että on tärkeää saada suhteessa peppuseksiä on ihan yhtä validi kanta kuin se, ettei missään tapauksessa suostu peppuseksiin.
Ja aivan elintärkeää sen suhteen kannalta on tehdä nämä selväksi ennen kuin mitään suhdetta pääsee syntymään, tai sitten sitä perberiä päädytään hakemaan muualta, vongataan vaimo mielipuoleksi tai tukahdutetaan oma seksuaalisuus loppuelämäksi.
Ja ainoa tapa on luonnollisesti ruveta jauhamaan ennen kuin on edes tavattu.
Ei kai se ainoa tapa ole, mutta itse en keksi ainuttakaan syytä olla selvittämättä näin perustavanlaatuisia asioita ennen tapaamista.
No hyvä että sulla on meidät jotka auttaa keksimään. Esimerkiksi se että menetät jäätävät jäätät laatunaisia ja jäät itkemään miksi niiden naisten taso on niin huono jotka susta kiinnostuu. Nimittäin tämä ketju on ensimmäinen täällä VUOSIIN, jonka sisältö EI ole miksi kukaan järkevä ei minusta kiinnostu.
Miten menettää mitään jos karsii pois ne jotka ei täytä itselleen tärkeitä kriteerejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. Eikä siitä tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen että sen pitää larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
Tätä minä juuri tarkoitan.
On ok jos sinä tykkäät pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitä seuraavassa lauseessa väität.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyväksy.
Älkää valittako, kitistkö, väniskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settänne, mikäli ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitää vttuilla siitä, ettei kaikki kaikesta tykkään, niin ei pidä valittaa, jos itse saa sitä sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten että miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidä siitä", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdä vielä artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten että miksi ette voi olla hokematta noita yllä olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiänne jos nainen ei tykkää. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MITÄ SE TEILTÄ ON POIS JOS JOKU EI TYKKÄÄ!!!!!
MIKSI PITÄÄ HAUKKUA JOS JOKU EI PIDÄ SIITÄ! MIKSI MIKSI MIKSI!!!!???
MIKSI HÄH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketään yhtään miksikään, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikäautistijutuille. Vielä kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTÄ EI PIDÄ SIITÄ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NÄTISTI JA NORMAALISTI ETTÄ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikä tehdä artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapäivälehteen.
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITÄ ON TODISTEITA!!!!
No anna tulla niitä todisteita sitten, tai pidä se pääsi kiinni.
No esimerkiksi se takaumpi-impi...ja kaikki mitä tuossa listassa oli mainittu. On tästä ketjusta.
Älä autisti luule, että etsin yksitellen ne viestit, ja linkkaan ne tähän.
No älä sitten luule että kukaan pitää mölinääsi minään muuna kuin sen olkinukkesi pieksäntänä.
Sinulle on todisteet tässä ketjussa. Älä vänkytä.
Eipä ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.
Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty järkevästi siihen vastaamaan. Osaavat kyllä väittää, että naiset ovat niitä ketkä ei kykene järjelliseen keskusteluun ja menevät tunteella.
Itse eivät osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.
Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. Sehän tuntuu ihanalta?
Samalta se tuntuu miehestä kuin naisesta. Mutku mutku mutku...
Mä tykkään myös siitä että nainen runkkaa mua kädellä, tai ottaa suihin.
En silti itse halua vatkata toisten miesten vehkeitä saati ottaa niitä poskeen.Seksuaalisuuteni on kokonaisvaltaisempaa kuin irrallinen ruumiin osa. Naisen kroppa kiihottaa, miehen ei, vaikka ne olisi synnyttimiä lukuun ottamatta anatomisesti samanlaisia.
Tähän yhtyy varmasti valtaosa miehistä. Miksi se on itsestään selvää mut sit peppuhommien kohdalla tuo 'oivallus' olisi muka kaikkien aikojen hahaa-hetki?
En kysynyt haluatko vatkata toisen miehen munaa tai ottaa poskeen.
Kysyin mikset ota sitä perseeseen, senhän täytyy olla aivan järistyttävän ihanaa.
Vai oletko häveliäs, siveyden sipuli, uskovainen, nunna, asennevammainen vai estoinen?
Näitähän nainen on jos ei ota sitä sinne?
Oletko kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi. Enkä sano tätä kettuillakseni. Miehet ketjussa näkee päiväunia siitä miten jampan toiminta karkottaa OSAN naisista, kun todellisuus on se että se katkoittaa kaikki naiset. No jotkut tosi epätoivoiset voi haaviin jäädä, joiden tasosta voi sitten perustaa tänne joka päivä saman autistisen itkuketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaali on vaarallinen paikka tunkea mitään,peräsuoli löystyy ja pidätys kykyä ei sit enää ole.
Vagina taitaa olla vieläkin vaarallisempi. Tulee lapsi ja emätin löystyy ja pidätyskykyä ei sitten enää ole.
Emättimestä ei tule ulostetta, joka löyhkää koko ympäristölle.
Kylläpä se emätinkin löyhkää. Ja giggeli.
Ei siinä määrin ja kaikki elimet voi pestä, mutta perseestä tulee ulostetta ja pahan hajuista pierua joka päivä, pesu ei kauaa sitä siistinä pidä.
Eipä tuo ole kertaakaan haissut yhtään pahalta kun on harrastanut.
Mullepa on käynyt jopa pari kertaa, on ärsyyntyneen suolen oireyhtymä ja kun muna on käynyt perseessäni, se on ollut juurta myöten sonnassa. Aika vastenmielistä, sattuu, ei ole mun juttu ja miehet ovat ajatelleet vaan itseään ja rynkyttäneet menemään liian kovaa. Ja nuorempana suostuin miellyttääkseni miestä ja itkin toimituksen jälkeen usein. Mut on jopa raiskattu siihen aukkoon. Koittakaa nyt ymmärtää, ettei se ole kaikkien juttu eikä tarvitse ollakaan. Ei ole aina kyse mistään tiukkapipoisuudesta ja ahdasmielisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä sitä mielestäsi tuossa artikkelissa oltiin haettu...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli tämän miehen elinehto deittailun alkamisen kannalta.
Ei se tarkoita että se olisi ollut miehen ainoa kriteeri.
Helvetti, kuin keskustelisi kolmevuotiaan kanssa. Paitsi että moni kolmevuotiaskin on älykkäämpi.
Sinulle on todisteet tässä ketjussa. Älä vänkytä.