Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti kiusaa, miehen mielestä on parempi, että "vain yksi kärsii kuin kaikki"

Vierailija
16.06.2025 |

Mitä ajattelette? Äitinsä haukkuu minua ja minä kärsin, olen puhunut miehelle että hänen tehtävänsä laittaa äitinsä kuriin. En minäkään antaisi vanhempieni kohdella häntä huonosti. Mies vetoaa siihen, että hänelle tulee paha mieli jos joutuu konflktiin äitinsä kanssa, eikö ole parempi että vain minulla on paha mieli kuin että monella ihmisellä olisi paha mieli. Äidin loukkaantuminen ja suuttumus kuulemma voi sotkea koko suvun välit. Eli on parempi että vain minä kärsin.

Eikö tämä ole ihan narsistin oppikirjasta ja minä olen nk. musta lammas tai syntipukki?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sanoa itse anopille että lopettaa? 

Vierailija
2/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä sem anoppisi kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossukka mies ja itse sun on laitettava se vanha muori ruotuun.

Vierailija
4/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nynny. 

Vierailija
5/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelit jäädä tuohon sukuun... Syystä että? 

Vierailija
6/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan enää tekemisissä, mutta anoppi käyttää nyt lastani kiusaamisen välineenä. Puhuu lapselle minusta pahaa, olen valehtelija, laiska, kiellän heiltä kaiken kivan. Mies vie heitä anopin luo, koska haluaa säilyttää rauhan. Äitinsä suuttuisi siitäkin jos ei saisi tavata lapsia.

Vierailija
7/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki, mitä se kääkkä haukkuu? 

Vierailija
8/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan enää tekemisissä, mutta anoppi käyttää nyt lastani kiusaamisen välineenä. Puhuu lapselle minusta pahaa, olen valehtelija, laiska, kiellän heiltä kaiken kivan. Mies vie heitä anopin luo, koska haluaa säilyttää rauhan. Äitinsä suuttuisi siitäkin jos ei saisi tavata lapsia.

Rikosilmoitus. 

Vierailija
9/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nynny ja äärimmäisen epämiehekäs. Ihme lapanen.

Vierailija
10/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on just näitä. Äiti ei saa itkeä eikä mennä tolaltaan mutta se ei haittaa jos akalla on paha mieli vuosikymmeniä.

Käy tietysti kotonaan syömässä että hyötyy äiti-poikasuhteestaan tällä tavalla kunnes mamma kupsahtaa.

Vierailija
11/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, laitan sitten itse muorin ruotuun, hyvin sanottu. Olen tähän asti sietänyt paljon, koska mies on saanut minut pelkäämään tätä mystistä äidin loukkaantumista ja raivoa, jota pitää varoa viimeiseen asti. Hajotkoon sitten koko helvetin suku. Tuntuu että rauha pysyy nyt yllä kun äiti saa kiduttaa minua ja kukaan muu ei halua uhriksi.

Vierailija
12/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus. 

Mikä olisi rikosnimike? Sen jo selvitin, että miehellä on huoltajana oikeus viedä lapset tapaamaan äitiään, minä en voi sille mitään.

Vierailija
13/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai lapsiakin ootte tehneet, no onnea vaan tuohon yhtälöön sitten, et tietenkään arvannut ennen lapsia että anoppisi on hirviö? Mies ei kunnioita sinua.

Vierailija
14/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus. 

Mikä olisi rikosnimike? Sen jo selvitin, että miehellä on huoltajana oikeus viedä lapset tapaamaan äitiään, minä en voi sille mitään.

Kunnianloukkaus.

Vierailija
15/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, laitan sitten itse muorin ruotuun, hyvin sanottu. Olen tähän asti sietänyt paljon, koska mies on saanut minut pelkäämään tätä mystistä äidin loukkaantumista ja raivoa, jota pitää varoa viimeiseen asti. Hajotkoon sitten koko helvetin suku. Tuntuu että rauha pysyy nyt yllä kun äiti saa kiduttaa minua ja kukaan muu ei halua uhriksi.

Hyvä. Mieheltäsi on jäänyt oppimatta perusasia: hänen on oltava sinun puolellasi. Hän on valinnut sinut vaimokseen, ja jos hänen on valittava kummalle olla lojaali, äidille vai vaimolle, oikea vastaus on vaimo. Vai onko hän naimisissa äitinsä kanssa?

Vierailija
16/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerinen tyhmä akka älä jaksa draamailla tyhjiä 

Vierailija
17/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti anoppisi saa paskahalvauksen, mutta saakoon. Meidän suvussa on useita hirviönaisia joille kukaan ei ole ikinä uskaltanut sanoa mitään, koska on pelätty heidän suuttumistaan. Ovat perseilleet kuolemaansa saakka.

Vierailija
18/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus. 

Lasten psyykkinen pahoinpitely? Kai teit miehellesi selväksi, että sun lapsia ei hullu muori riko tai lähdet vetämään ja otat lapset mukaan.

Vierailija
19/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkki, mitä se kääkkä haukkuu? 

Olen niin huono äiti että lapsemme alkavat varmaan käyttää h**meita, nuorin lapsi tekee todennäköisesti itsem**han minun takiani, lapset ovat vahinkoja koska en osaa huolehtia ehkäisystä, lapset hukkuvat/paleltuvat/nääntyvät koska olen niin huono äiti ym. vertailua miten muut ovat parempia kuin minä. Lapsille sanoo, että äiti on laiska ja valehtelija, joka ei halua heille hyvää. Olen täysin normaali, työssäkäyvä korkeakoulutettu nainen.

Vierailija
20/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerinen tyhmä akka älä jaksa draamailla tyhjiä 

Kuten sinun vaimosi, niinkö? Nuoletko sinäkin oman äitisi persettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän