IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Ei ole mitään pienimunaisten touhua tosiaankaan. Mä en päästä pienimunaista lähellekään mun pöksyjä mut tykkään ennen kaikkea ottaa paksua parrua perärööriin.
Rentoutuminen, luottamus, liukkari, hitaasti hivuttautuminen alkuun vaikka plugilla... Siitä on hyvä pyllyseksi tehty.
Vierailija kirjoitti:
From arse to mouth on normaalia, naiset! Opettakaa myös tyttärillenne tämä asia ja ihan pienestä.pitäen, että kun mä vien ne 15 vuotiaana deiteille, niin ne kikmltteinä tyttönä tekee sen pyytämättä. Kannattaa naisten katsella pokea, missä noin tehdään, jos ette muuten tiedä.
Kannattaa ottaa tämmöinen muoren tyttöystävän, ei vielä ymmärtä, niin pystyy vielä hyvin kouluttamaan, miten miestä miellytetään. Näille kun sanoo, että ne on kauniita ja per seksi on luonnollista ja oikeat naiset tekee niin, niin ne suostuu.
Ain't no sex like surprise buttsex!
Vierailija kirjoitti:
Taivaan enkelit nauraa joka kerta kun in seli missaa elämänsä naisen rupeamalla jauhamaan peppuseksistä ensimmäisessä viestissä 😇🙈.
Eihän se voi olla "elämän nainen" jos ei peppujutut kiinnosta. Koita nyt päättää.
Me alettiin miehen kanssa 15v suhteen jälkeen harrastamaan peppuseksiä! En olisi ikinä ennen kuvitellut mutta sitten lähdettiin hakemaan vähän piristystä seksielämään (kuului kyllä muutakin laajennettuun repertuaariin). Tykkään itsekin, ihanan intiimiä ja siinä voi sitten samalla joko itse tai mies stimuloida klittaa. Rajuja orkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaan enkelit nauraa joka kerta kun in seli missaa elämänsä naisen rupeamalla jauhamaan peppuseksistä ensimmäisessä viestissä 😇🙈.
Eihän se voi olla "elämän nainen" jos ei peppujutut kiinnosta. Koita nyt päättää.
Niinhän se peppupaklomielteinen luulee. Lopulta jää vain mustapekka käteen. Lauantai-ilta Vauvalla riitelemässä keski- ikäisten mammojen kanssa.
Siihenhän tuo yleinen ilmapiiri on menossa, miehet ei enää edes sano että "anna pillua" vaan "anna persettä" yleisilmaisuna seksille.
Ja hyvä onkin, on aika normalisoida tämä osa seksistä. Stigma on aivan turha.
Kyllä se kertoo jo jotain jos pillu on "etupylly" - se on vain vaihtoehtoinen versio siitä aidosya asiasta.
Ryppyreikä is the real deal!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se peppupaklomielteinen luulee.
Ei, vaan tietää. Jos ei nainen halua jutella avoimesti seksistä, nettisekstailla ja vaihdella runkkukuvia niin kyseessä ei ole elämäni nainen. Tämä on ihan yksinkertainen fakta.
Pessuttelu on parasta. Eikä siitä tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen että sen pitää larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. Eikä siitä tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen että sen pitää larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
Just näin. Jos kirjoittaja unohtaisi mielensäpahoittamisen hetkeksi ja vastaisi ekalla kerralla että ei kiinnosta peppuhommat niin "jankkaaja" lopettaisi siihen eikä siitä paljoa otsikoita revittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tietää. Jos ei nainen halua jutella avoimesti seksistä, nettisekstailla ja vaihdella runkkukuvia niin kyseessä ei ole elämäni nainen. Tämä on ihan yksinkertainen fakta.
Sanoi hän viimeisinä sanoinaan ennen yksinäistä kuolemaa. Siinä toinen yksinkertainen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi hän viimeisinä sanoinaan ennen yksinäistä kuolemaa. Siinä toinen yksinkertainen fakta.
Otan osaa. Itselläni kyllä rempseitä naisia riittää. Ehkä jos vähän löysäisit nutturaa niin ei tarvi sinunkaan kuolla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä juuri tarkoitan.
On ok jos sinä tykkäät pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitä seuraavassa lauseessa väität.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyväksy.
Älkää valittako, kitistkö, väniskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settänne, mikäli ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitää vttuilla siitä, ettei kaikki kaikesta tykkään, niin ei pidä valittaa, jos itse saa sitä sontaa niskaansa.
Onko se tosiaan niin, että suomalaisen naisen pahin painajainen on mies joka tietää mitä tahtoo, tekee sen selväksi ja näin ollen myös saa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Itselläni kyllä rempseitä naisia riittää. Ehkä jos vähän löysäisit nutturaa niin ei tarvi sinunkaan kuolla yksin?
Sanoi hän lauantai-iltana puoli kymmeneltä, roikkuessaan yksin vauva foorumilla keski-ikäisten perheenäitien kanssa.
Löysää nutturaa tiukkapipo!
Siveyden sipuli!
Pimeässä peiton alla väkertäjä!
Pihtari!
Takaumpi impi!
Et ole nykypäivässä 2020 vuodessa vaan puritaani NUNNA ja uskovainen!
Olet pidättäytyväinen!
Estoinen!
Teeskentelet vain ettet tykkää, koska feikkaat siveää!
Se ettet anna per#että on vain häveliäisyyttäsi!
HEI! EN ARVOSTA TUOLLAISTA PUHETTA!
SAATTE VAIKKA SYÖDÄ SIELTÄ REIJÄSTÄ TULLUTTA KÖNTSÄÄ, MUTTA ÄLKÄÄ ODÒTTAKO MITÄÄN IHAILUA JA KUNNIOITUSTA JOS PUHUTTE NOIN!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä juuri tarkoitan.
On ok jos sinä tykkäät pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitä seuraavassa lauseessa väität.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyväksy.
Älkää valittako, kitistkö, väniskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settänne, mikäli ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitää vttuilla siitä, ettei kaikki kaikesta tykkään, niin ei pidä valittaa, jos itse saa sitä sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten että miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidä siitä", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdä vielä artikkeli lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin, että suomalaisen naisen pahin painajainen on mies joka tietää mitä tahtoo, tekee sen selväksi ja näin ollen myös saa sitä?
Minun pahin painajainen on mies jonka kunnioitus ja arvostus naisia kohtaan on 404.
Ihan sama mitä ihmiset makkareissaan puuhaavat, kunhan edes yrittävät käyttäytyä kunnioittavasti toisia kohtaan.
Lauantai-illan isoin sääliö saapui paikalle mölyämään.