Kuinka kauan teillä kesti tulla raskaaksi?
Mielenkiinnosta kyselen :) yritys päällä ja 5 yrityskerta menossa.
Kommentit (136)
Kaikki 10 ensimmäisestä kierrosta ilman ehkäisyä. Yhteensä neljä syntynyttä lasta, kaksi keskeytystä ja loput keskenmenoja. Jokaista syntynyttä lasta on edeltänyt keskenmeno mutta aina heti seuraavasta ovulaatiosta raskautunut.
Miehellä on sellaista superspermaa, että molemmat raskaudet kirjaimellisesti laakista. Hänellä edellisensä kanssa myös kaksi lasta, nekin saaneet alkunsa aivan samantien.
Eka raskaus 1 kk, toka 2 kk ja kolmas 6 kk. Ekan kahdeen kohdalla olin alle 30v, vikan 33 v. PCOS löytyy myös .
1. Yk 28
2. Yk 18
3. Yk 3
4. Yk 8
Sama mies. Nuorimpien kanssa imetin vielä edellistä. Selittämätön lapsettomuus oli esikoisen kohdalla diagnoosi. Kummassakaan ei siis mitään löydettyä vikaa.
Toisesta kierrosta, tosin vain tässä tikulla tarkastin että on ovulaatio. Ikää oli 40 vuotta. Nyt ikää kohta 42 ja toinen saa tulla jos on tullakseen. Olen kyllä kiitollinen että sain tämän yhden ja näin nopeasti joten mikään pakko tässä ei ole toista saada.
Esikoisesta ei tietoa kun ei yrittämällä yritetty. Kuitenkin mies teki siihen aikaan reissutöitä ja kerran kuussa nähtiin. Luojan lykky tuo tyttö on kun olemassa on kun seksi kertojakin oli sinä viikonloppuna 1-2.
Tämä toinen alkoi ensimmäisestä yrityksestä. N. 5 kertaa oli ovulaation aikaan seksiä.
En ollut uskoa silmiäni, koska olen lukenut näitä netin keskusteluja miten on mennyt vuosi raskaaksi tulossa ja joka kuukausi vain 25% mahdollisuus raskautua. Turhaa stressiä ja mielipahaa aiheutunut, kun ei se ollutkaan niin vaikeaa ja piruja seinälle maalannut. Mies tokaisi aamulla että "miten se voi olla niin helppoa?!" 😆
On kauhean raastavaa odotella kaksi viikkoa tietoa tärppäsikö ja varsinkin jos joutuu monia kuukausia pettymään! Tsemppiä kaikille!! Oma kokemus tähän asiaan kuitenkin nyt onneksi positiivinen..
Kahdella ensimmäisellä kerralla ei ole yritettykään. Viimeisimmällä kerralla toisesta kierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Esikoisesta ei tietoa kun ei yrittämällä yritetty. Kuitenkin mies teki siihen aikaan reissutöitä ja kerran kuussa nähtiin. Luojan lykky tuo tyttö on kun olemassa on kun seksi kertojakin oli sinä viikonloppuna 1-2.
Tämä toinen alkoi ensimmäisestä yrityksestä. N. 5 kertaa oli ovulaation aikaan seksiä.
En ollut uskoa silmiäni, koska olen lukenut näitä netin keskusteluja miten on mennyt vuosi raskaaksi tulossa ja joka kuukausi vain 25% mahdollisuus raskautua. Turhaa stressiä ja mielipahaa aiheutunut, kun ei se ollutkaan niin vaikeaa ja piruja seinälle maalannut. Mies tokaisi aamulla että "miten se voi olla niin helppoa?!" 😆
On kauhean raastavaa odotella kaksi viikkoa tietoa tärppäsikö ja varsinkin jos joutuu monia kuukausia pettymään! Tsemppiä kaikille!! Oma kokemus tähän asiaan kuitenkin nyt onneksi positiivinen..
Olin siis 22v kun rupesin odottamaan esikoista ja nyt 24v toista odotan rv4
Olen ollut kolme kertaa raskaana (28v., 35v ja 40v) ja jokaisella kerralla olen ollut ensimmäisestä kierrosta raskaana.
Ei kestänyt, tulin heti aina raskaaksi, kun jäi ehkäisy pois. Kerran tuli spontaani keskenmeno, mutta tulin heti uudestaan raskaaksi, edes tietämättä, että oli keskenmeno. Kuulemma se on yleistä, kun kehossa on hormonit valmiina.