Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et tee aloitetta?

Vierailija
13.10.2021 |

Kiinnostavan miehen tai naisen suuntaan? Syiden lisäksi ikä ja sukupuoli kiinnostaa myös. Kertokaa :)

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt suorasukaisen aloitteen muutaman kerran. Jokaisella kerralla olen tietämättäni ottanut kohteekseni sormuksettoman ukkomiehen, joka on innostunut kovasti pitkäaikaisen salasuhteen saamisesta. Tuolloin "salarakkaat" olivat muodissa ja otsikoissa. En ole aikoihin enää edes haaveillut parisuhteesta, koska joko sinkkumiehet ovat kuolleet sukupuuttoon tai pysyvät minusta kaukana.

Mistäpä me sinkkumiehet voisimme sitten tietää, että juuri sinä saatait ehkä haluta löytää isellesi kumppanin? - Aika monta naista sen sijaan tuntuu olevan kiinnostusa ukkomieheen ja parisuhteessa oleviin. Ikäänkuin edelleen eläisimme kahtiajaossa jossa miehen arvo kasvaa eimpien suhteden perusteella kun taas naisen arvo laskee

Mitä yrität sanoa? Mitä tekemistä tuollaisella arvohömpötyksellä on tämän asian kanssa?

Vierailija
82/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä aloitetta, mutta minut torpattiin sillä hetkellä täysin.. oli paha isku jo muutenkin huonoon itsetuntoon ja kun kerrankin yritin olla rohkeampi, niin nyt en sitten uskalla taas kenellekään tehdä aloitetta jos olisi kiinnostavan ihmisen kanssa tekemisissä.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kiinnostunut kenestäkään.

Vierailija
84/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen tekemisessä on ainoastaan voitettavaa. Olen aina ihmetellyt ihmisiä, joiden mielestä aloitteen tekeminen on jotenkin vaikeaa ja pakkien saaminen hävettävää.

Olen tehnyt alotteita ja saanut pakkeja, ei se siitä huolimatta minua pysäyttänyt.

Sivusta seuraamalla, saa seurata sivusta koko ikänsä.

Nyt jo pitkään aviossa.

N

Vierailija
85/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutenkin sellainen ihminen jolle on vaikeaa lähestyä ihmisiä. Jopa ihan ystävyysmielessä. Näin en usko, että pystyisin jotain miestä lähestymään,  kun en todellakaan uskoisi minulla olevan mahdollisuuksia. On huono itseluottamus muutenkin ja olen saanut kokea nuorempana paljon kaikkea ikävää. En siis uskaltaisi ja pelkäisin nolaavani itseni. Samalla toisaalta ei ole tullut vastaan oikeastaan ketään miestä enää aikuisena johon oikeasti olisin halunnut tutustua ns seurustelumielessä. En paljon käy missään ja tämäkin vaikuttaa. Joskus näen joskun tyypin jossain kadulla, joka sillä tavalla alkaa kiinnostaa, mutta en nyt sentään ala tuntemattomalla huudella mitään. Pitäisi tuntea jotenkin paremmin ennestään. Jokin ystävyyspohjainen juttu voisi toimia minulle. Tosin siinäkin huonot puolensa. Tarvisin toiselta ehkä jonkun merkin, että se kaikki on ok .  Tyhmältähän tämä jo tuntuu kirjoittaa  :)   N27

Vierailija
86/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteen tekemisessä on ainoastaan voitettavaa. Olen aina ihmetellyt ihmisiä, joiden mielestä aloitteen tekeminen on jotenkin vaikeaa ja pakkien saaminen hävettävää.

Olen tehnyt alotteita ja saanut pakkeja, ei se siitä huolimatta minua pysäyttänyt.

Sivusta seuraamalla, saa seurata sivusta koko ikänsä.

Nyt jo pitkään aviossa.

N

Tämä. Ei ole mitään menetettävää. Mikä on pahinta mitä tapahtuu jos saa pakit? Aivan, ei yhtään mitään.

Vierailija
87/87 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena toivon, että mies tekee aloitteen, koska monesti käy niin, että miehet vain ajautuvat asioihin ja jos teen aloitteen, mies pystyy ajelehtimaan suhteeseen kanssani ja varmaan vaikka avioliittoon asti, mutta hän ei ole silti täysin motivoitunut. Ja jokainen nainen tietää, millaista on elämä suhteessa siihen ei-motivoituneen miehen kanssa. 

Onneksi kulta teki aloitteen ja uskaltautui lähestymään minua. Kyllä siinä kestikin.