Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Ap, voin kertoa sinulle:

Jos ihminen, mies tai nainen, on aidosti kiinnostava, yksikään ihminen ei ole niin tyhmä, että jättäisi tekemättä jonkinlaista yritystä.

• ylös 12
  • alas 25
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yhteistuumin

Vierailija kirjoitti:
Naisen ei ikinä kannata tehdä aloitetta. Vaikka aloitteella saisikin miehen, miehen aloitekyvyttömyys alkaisi vituttamaan jossain vaiheessa.

Tuo on passiivisten ja epävarmojen naisten usein luettu itsepetos.

Vaimo pyysi treffeille ja minä epäuskoisena suostin. Kyllä minä sitten osasin ottaa kädestä kiinni ja kun hän puristi takaisin, oli helppoa viedä hommaa eteenpäin. Ei ole sen jälkeen tarvinnut perässä vetää.

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, voin kertoa sinulle:

Jos ihminen, mies tai nainen, on aidosti kiinnostava, yksikään ihminen ei ole niin tyhmä, että jättäisi tekemättä jonkinlaista yritystä.

Olen jättänyt tekemättä useammin kuin olen tehnyt. Yhtä miestä mietin vielä viiden vuoden jälkeenkin, että olis pitänyt tehdä jotain. Olin (ja olen edelleenkin) todellakin kiinnostunut. Ei siis olla oltu missään yhteydessä tänä aikana.

Ap

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisen ei ikinä kannata tehdä aloitetta. Vaikka aloitteella saisikin miehen, miehen aloitekyvyttömyys alkaisi vituttamaan jossain vaiheessa.

Tämäkö on sitä paljon puhuua ja odoettua tasa-arvoa?  - Miehenn odotetaan toimivan ja tekevän ne ikävimmät jutut ja naisena odotat ja toivot, että näin kävisi, koska hui kauheaa voi saada pakit ja tulla torjutuksi..  

• ylös 12
  • alas 8
Vierailija

No minähän tässä tavallaan tein just. Tai ainakin yritin aloittaa keskustelua ja näyttää vihreää valoa niin että luulisi taivaanrannassa kajastaneen sinne saakka.
Tuli itselle semmoinen häirikköolo kyllä kun mies ignoorasi täysin.
Olkoon mun osalta tässä.
On näitä nyt aiemminkin tullut tehtyä, ja huonostihan siinä aina käy.
Sinkkuna oli kyllä tarkoitus pysyäkin, mutta sitten tuo yksi mies alkoi pyöriä mielessä ja ajattelin että olisi kiva tutustua. No ei näköjään ollut.

t. Keski-ikäinen nainen

• ylös 25
  • alas 3
Vierailija

Naisena en tee aloitteita. En halua miettiä ikinä olenko tosiaan elämäni rakkauden kanssa vain koska itse tein aloitteen. Mies tekee jos tehdäkseen ja haluan miehen jona ensin keksii haluta minut.

• ylös 22
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en tee aloitetta, koska itseluottamukseni on surkea enkä kestäisi sitä häpeää, joka tulee pakkien saamisesta. Pelkään, että minulle naurettaisiin porukalla tyyliin "mitä sekin oikein kuvittelee olevansa". Olen 40 ja nainen.

Ap

Aivan. Tämä on miesten kuitenkin kestettävä. Pakkeja tulee, mutta jos et tee mitään niin ei tule ikinä yhtään aloitetta muualta. On vain opittava ettei siihen kuole mutta onhan se harmi kun ei kelpaa. Menestystä en voi luvata millään tasolla mutta sen voin kuitenkin miehenä sanoa ettei sinulle naureta. Kuka edes olisi nauramassa...

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tee aloitetta, koska itseluottamukseni on surkea enkä kestäisi sitä häpeää, joka tulee pakkien saamisesta. Pelkään, että minulle naurettaisiin porukalla tyyliin "mitä sekin oikein kuvittelee olevansa". Olen 40 ja nainen.

Ap

asa-arvo on varmaan parhainta sillon kun siitä voi yrittää onka parhaimma palat. - On edelleen heiä joiden mielesä sen olisi syystä tai toisesta aina oltava mies, joka tekisi, ainakin sen ensimmäisen aloitteen.

Mutta hyvin moni mies ja nykysin varmaan yhä useampi nainen saa olla loppuikäinsäkin mahdolliest sinkkuna. ellei rohkaistu itse tekemään aloitetta.

Ei pakkien saaminen ole tietenkään mukavaa. - Ei niiden saamiseen totu, vaikka olen useammat saanut mutta eipä itseäni kohtaan kovin montaa aloitettakaan ole tehty.

Voi pyhä luoja. Aloitteen tekemisen sukupuolijakauma ei liity tasa-arvoon mitenkään. Kuka tahansa saa halutessaan tehdä aloitteen, ja jokainen itse määrittää preferenssinsä kumppanin suhteen. Eli haluaako kumppanin joka teki aloitteen vai ei.

Sinä saat ihan rauhassa olla tekemättä aloitteita jos koet niiden vähentävän tasa-arvoa. Ei siinä kärsi kukaan muu kuin sinä itse.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Naiset ovat säälittäviä. Kukaan MODERNI nuori mies ei halua naista, joka ei tee aloitetta.

• ylös 9
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minähän tässä tavallaan tein just. Tai ainakin yritin aloittaa keskustelua ja näyttää vihreää valoa niin että luulisi taivaanrannassa kajastaneen sinne saakka.
Olkoon mun osalta tässä.
Sinkkuna oli kyllä tarkoitus pysyäkin, mutta sitten tuo yksi mies alkoi pyöriä mielessä ja ajattelin että olisi kiva tutustua. No ei näköjään ollut.

t. Keski-ikäinen nainen

Se oli/on molemminpuolista, mutta mä jäin,niihin aikoihin kun nähtiin siellä, työttömäksi eikä mulla olisi ollut varaa edes käydä siellä, sillä paikkakunnalla kun piti elää kaurspuurolla. Katson kuviasi somesta päivittäin. Sait mut miettimään pitäiskö alkaa juoksemaan tai pelaamaan jalista. Toisinaan kuljen työpaikkasi sivuitse vaikka se on suljettuna.

Noin 45v naiselle vanhemmalta mieheltä.

Vierailija

Nainen flirttailee liian monen miehen kanssa. Parempi jättää kokeilut pois ja pitää suhde haaveilun tasolla, kunnes aika parantaa haavat ja uusi helpommin lähestyttävä kohde tulee esille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olkoon mun osalta tässä.

t. Keski-ikäinen nainen

Tuskin sua on ignoorattu, luultavasti sua muistellaan paraikaa.

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

Olen niin ruma ja vammainen ja itsetunto nollissa. ihastun aina itseäni parempiin. Ikää 32.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisena en tee aloitteita. En halua miettiä ikinä olenko tosiaan elämäni rakkauden kanssa vain koska itse tein aloitteen. Mies tekee jos tehdäkseen ja haluan miehen jona ensin keksii haluta minut.

Ja miehen pitää miettiä "onks sillä aitoja tunteita minua kohtaan, vai tyytyikö?" 

Myönnän miehenä, jos nainen tekee aloitteen mietin kyllä ensimmäisenä miksi? Sen verran harvinaista on, että jään miettimään millaisia takaa-ajatuksia sillä on. On siis tapahtunut elämässäni 2 kertaa, eka kysyi muutaman minuutin jälkeen voinko viedä sen kotiin. Suostuin ja perillä se ilmoitti että poikaystävä odottaa kotona.

Toisella oli rahahuolia, ja 3h keskustelun aikana mainitsi varmaan 10 kertaa että sillä on rahat loppu, ei tiedä miten saada ruokaa viikoksi ennen kun palkka tulee jne jne jne.

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paljon tulisi nyt paineita minulle (miehelle) jos aloitetta harkitessani pitäsi nähdä ja hahmottaa loppuelämäkin hänen kanssaan, joka tuolla hetkellä vaikuttaa kiinnostavalta; kiinnostavalta vaikka en kaikkia joille olen toistaiseski aloitteen tehnyt ole tuntenut juuri lainkaan. On vain tullut selittämätön tunne, että tuohon ihmiseen haluaisin tutustua paremmin ja jos hyvin käy, niin ehkä saattaisimme tulevaisuudessa olla yhdessä jotain enemmän. 

Kun sitten on saanu mahd. pakit, niineihän se mukaval aja kivalta ole tuntunut kun ei psyy hahmottamaan saati ymmärämään, miksi oinen halusi näin toimia mutta hänellä on siihen täysi oikeus ja mahdollisuus, kuten kaikilla meillä on.

En ainakaan itse tehdä muuta kuin kunnioitaa ai ainakin hyväskyä toisen antamat pakit, jonka jälkeen leuka rinaa ja pää pian ylös ja kohi uusia tuulia. - Ja taas joskus oivoa, että ehkä veilä joskus khtaan häne, jonka kanssa "klikkaa" ja toivon mukaan vielä roihahaa niin paljon, että saattaisimme edetä joskus vielä samaan suuntaan.      

Vierailija

Koska kun kymmenisen vuotta sitten kun olin nuori ja hoikka tein aloitteita ihan tavallisia miehiä kohtaan he suhtautuivat muhun kuin halpaan makkaraan. Olin kuulemma "epätoivoinen" ja mussa oli "jotain vikaa" kun ihan vaan menin juttelemaan pienellä flirtillä.

Pitäkää tunkkinne

• ylös 28
  • alas 5
Vierailija

Yhteistuumin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on passiivisten ja epävarmojen naisten usein luettu itsepetos.

Vaimo pyysi treffeille ja minä epäuskoisena suostin. Kyllä minä sitten osasin ottaa kädestä kiinni ja kun hän puristi takaisin, oli helppoa viedä hommaa eteenpäin. Ei ole sen jälkeen tarvinnut perässä vetää.

Lähdit vaimosi kanssa treffeille? Ei ole ihan samasta asiasta kyse kuin mitä tässä ketjussa haetaan.

• ylös 2
  • alas 15

Sivut