Kaupungit, joissa on pakko käydä kerran elämässä. New York, Pariisi ja....?
Kommentit (112)
Pariisi on likainen ja New York nyt on sellainen iso kaupunki.
Mä en vain usko tuollaiseen, että sellaisia kaupunkeja on, joissa olisi "pakko" käydä.
Suomen läntisin, pohjoisin, itäisin ja eteläisin kaupunki tai paikkakunta.
Lontoo kuuluu perinteisesti tuohon kolmikkoon
Ei missään ole pakko käydä. Pariisi on sitä paitsi aika blaah.
Jos nyt kaipaat kuitenkin suosituksia kiinnostavista kaupunkikohteista, niin Tallinna, Tukholma, Tokio, Kioto, Berliini, Edinburgh ja Rooma ovat mielestäni hienoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on likainen ja New York nyt on sellainen iso kaupunki.
Mun Pariisi ei ole likainen.
Kaupungit on vain taloja, teitä, autoja ja paljon ihmisiä. Olen käynyt Pariisissa ja New Yorkissa, ja monessa muussa, mutta en usko että elämäni olisi paljon köyhempää jos en olisi niissä käynyt.
Joissain kaupungeissa tai vaikka kylissä voi olla jotain kohteita, vaikkapa kahviloita, jotka jäävät paremmin mieleen kuin suurkaupungin ruuhkat.
Luontokohteet on sitten eri juttu. Esim. Grand Canyon on livenä ihan erilainen elämys kuin kuvissa, tai vaeltaminen Alpeilla, tai sitten ihan vaan Suomen metsissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kaipaat kuitenkin suosituksia kiinnostavista kaupunkikohteista, niin Tallinna, Tukholma, Tokio, Kioto, Berliini, Edinburgh ja Rooma ovat mielestäni hienoja paikkoja.
Makukysymys, minusta taas Berliini ja Rooma ovat aika blaah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kaipaat kuitenkin suosituksia kiinnostavista kaupunkikohteista, niin Tallinna, Tukholma, Tokio, Kioto, Berliini, Edinburgh ja Rooma ovat mielestäni hienoja paikkoja.Makukysymys, minusta taas Berliini ja Rooma ovat aika blaah.
Minustakin Pariisi on upea, kirkkaasti hienompi kuin Rooma tai Edinburgh (jotka ovat kyllä myös kivoja). Makuasioita. Lisäisin Lontoon aloitukseen.
Huittinen