Kaupungit, joissa on pakko käydä kerran elämässä. New York, Pariisi ja....?
Kommentit (112)
myimme as auton pois olemme 20nv käyneet pohjoisessa 1kk- nyt eläkkeellä 3kk reissuja koronan alussa soittelin vanhoihin paikkoihin ja tiedustelin paikka tilannetta. hyvin oli yrmeää etelän vetelille paikkaa varata. yksi reilu jopa sanoi ette ole tervetulleita. EMME TODELLA TULE SUOMEN MATKAILUA RASITTAMAAN. MENEMME KATSOMAAN ISLANTIA. EGYTTIÄ ,RANSKAA.
Venetsia oli kokemisen arvoinen. Lontoo lempikaupunki.
Rooma, Lontoo, Ateena. Historian takia.
Heinola! Ehdottomasti Heinola!!
T Mies Heinolasta
New York, Pariisi, Lontoo, Berliini, Madrid ja Rooma. Näissä kaikissa pitäisi kerran elämässä käydä.
Lontoo, New York, Singapore, Pariisi ja Rooma.
Pariisissa oltiin joko epäystävällisiä tai outoja.
Nainen apteekissa kun myrkyn niellyt .
Kahvilassa tyttöset ihan myrtsinä ja vielä esittivät että eivät osaa englantia.
Hotelli ruma ja ihme henkilökuntaa ja toimintaa.
Yhdessä ravintolassa äkäinen miestarjoilija.
Kioskissa ukko valitti että jätettiin purkat epäjärjestykseen kun hypistelimme niitä.
Taksit ei osanneet osoitteita.
No, oli siellä Disneyland ja Eiffel.
Vantaa, kun siellä on lentokenttä josta pääsee kauas pois. Moni toki käy montakin kertaa.
Mikä New Yorkissa on vaikuttavaa.
Haluaisin vielä käydä Pariisissa ja New Yorkissa, koska vielä en ole käynyt, mutta mikään pakko ei itselläni ole. Rooma on sellainen, missä soisin jokaisen käyvän.
Huittisista ajetaan vain läpi. Eikä se New Yorkaan niin ihmeelinen sitten loppujen lopuksi ollut. Pariisista juuri katselin videota. Siellä en ole käynyt. Myös Roomasta toissapäivänä ajatttelin, että se olisi ollut kaupunki, jossa ehkä kuuluisi käydä. Nyt kun se on paavin takia ollut paljon otsikoissa, niin tuli sitäkin asiaa mietittyä.
Rauma - Rooma - Pariisi. Siinäpä ne metropolit, jotka pitää nähdä. Ainakin täkäläisten mainosten mukaan. 😁
Olen käynyt New Yorkissa ja Pariisissa, ja molemmista jäi epäystävällinen kuva. Sanoisin, että kannattaa käydä kaupungissa, josta tuntee ihmisiä, tai jos ei tunne mistään ketään, voi mennä Berliiniin ja tutustua.
Mä olen työni puolesta käynyt kaikissa maailman merkittävissä metropoleissa.
En koe että yksikään noista olisi ollut sellainen paikka, jonka näkemättä jättäminen olisi järkyttänyt maailmani.
Paitsi ehkä Bangkok. Miksikö?
They dont call it kok for nothing ;)