Kaupungit, joissa on pakko käydä kerran elämässä. New York, Pariisi ja....?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Paris aika schaisse, eikös
Yliarvostettu. Niin on Nyki myös.
Vierailija kirjoitti:
Rooma ja Barcelona.
Joo, nämä ennemmin kuin Pariisi tai New York.
En haluaisi Pariisiin tai New Yorkkiin ja tuskin menen. Sitä on paljon kauniimpia ja mielenkiintoisempiakin kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Heinola! Ehdottomasti Heinola!!
T Mies Heinolasta
EI. Kerran kävin, toiste en mene. Kamala paikka!
Täytyy kyllä sanoa, että itse jos tuonne rapakon taakse päätän joskus lähteä käymään, niin New York on aikalailla viimeisimpiä paikkoja minne siellä menisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä New Yorkissa on vaikuttavaa.
Ei mikään. Tänne yleensä hinkuvat ne, joille matkailu = shoppailua. Mä taas en shoppaile mitään matkoilla niin en ymmärrä New Yorkin vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä New Yorkissa on vaikuttavaa.
Ei mikään. Tänne yleensä hinkuvat ne, joille matkailu = shoppailua. Mä taas en shoppaile mitään matkoilla niin en ymmärrä New Yorkin vetovoimaa.
Jos Yhdysvaltain historia ja kulttuuri sekä esim. museot kiinnostavat, on New York City place to be.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on likainen ja New York nyt on sellainen iso kaupunki.
Mun Pariisi ei ole likainen.
Mun Pariisi on aika likainen. Ei roskainen, mutta muuten ilmansaasteiden ja autojen likaama. Hotellin peitoina oli haisevia vilttejä. Ranskalaiset ovat epähygieenisiä. Olen käynyt Pariisissa 3 kertaa.
Sama kokemus. Jos haluat luteita, matkusta Pariisiin.
Kölnin tuomiokirkko on kyllä jäänyt todella mieleeni. Singaporekin oli ihana ja puhdas kaupunki. Onhan noita tullut nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos uskomme Lonely Planetia tai tripadvisoria niin Siem Reap, koska Anrgor Wat.
Angkor Wat on ihan hieno. Aika pieni vaikutus sillä kuitenkin on ajatteluun tai henkiseen kasvuun. Se on turistirysä, ja suurin osa näkee sen turistin silmin, toteaa että ihan kiva, ja jatkaa sen jälkeen elämäänsä kuten siihenkin asti.
Vierailija kirjoitti:
New York, Pariisi, Lontoo, Berliini, Madrid ja Rooma. Näissä kaikissa pitäisi kerran elämässä käydä.
Näihin olisi kiva kuulla myös perusteluja. Kaikista maailman kolkista, miksi juuri nämä?
Dublinissa haluisin käydä. Pariisi ei ollut kiva, Lontoo ja Berliini oli.
Saint-Malo on pikkukaupunki, ei mikään maailman metropoli, joista tässä ketjussa puhutaan.