Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat ukon ulkoruokintaan. Et tiskaa, et pyykkää HÄNEN astioitaan/vaatteita. Käyt kaupasta vain itselle ruokaa. Miehesi tarvitsee herätyksen. Lopetat nyt sen passaamisen ja tuon kaiken mahdollistamisen ensimmäisenä, niin joutuu sen pierevän ahterinsa raahaamaan kodin ulkopuolelle itsenäisesti kun nälkä yllättää.

Tiedän, että on vaikea sanoa suoraan, kun ei haluaisi loukata.. mutta kyllä epäaktiivisuus kostautuu terveydessä ihan oikeasti. Koittaa vaikka sitä kautta sitten sievästi vihjailla, että nyt lenkille.

Sopiiko että mies tekee raha-asioissa saman?

Ai mutta se on taloudellista väkivaltaa, unohdin.

Raha- ja työasioista on ainakin meidän tapauksessa turha vääntää. Tienataan kutakuinkin saman verran ja aikalailla samaa duunia tehdään sillä erotuksella, että mies on täysin etänä ja minä tällä hetkellä osittain omasta halustani. Ap

Miksi et ole jo painunut helvettiin vaan trollaat edelleen täällä?

Eikö kantti kestä? Kukahan se tarvitsee miestään epätoivoisesti kun ei kykene elämään yksin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat ukon ulkoruokintaan. Et tiskaa, et pyykkää HÄNEN astioitaan/vaatteita. Käyt kaupasta vain itselle ruokaa. Miehesi tarvitsee herätyksen. Lopetat nyt sen passaamisen ja tuon kaiken mahdollistamisen ensimmäisenä, niin joutuu sen pierevän ahterinsa raahaamaan kodin ulkopuolelle itsenäisesti kun nälkä yllättää.

Tiedän, että on vaikea sanoa suoraan, kun ei haluaisi loukata.. mutta kyllä epäaktiivisuus kostautuu terveydessä ihan oikeasti. Koittaa vaikka sitä kautta sitten sievästi vihjailla, että nyt lenkille.

Raha- ja työasioista on ainakin meidän tapauksessa turha vääntää. Tienataan kutakuinkin saman verran ja aikalailla samaa duunia tehdään sillä erotuksella, että mies on täysin etänä ja minä tällä hetkellä osittain omasta halustani. Ap

Eikö kantti kestä? Kukahan se tarvitsee miestään epätoivoisesti kun ei kykene elämään yksin?

Jaa a. V**uttaa vaan. Odottelen sitä marraskuuta, kun mies palaa toimistolle. Josko asiat sitten muuttuu. Jos ei, niin kyllä vakavasti harkitsen eroa. Ap

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa a. V**uttaa vaan. Odottelen sitä marraskuuta, kun mies palaa toimistolle. Josko asiat sitten muuttuu. Jos ei, niin kyllä vakavasti harkitsen eroa. Ap

Harkitse sitä jo nyt äläkä vingu siinä.

Sä et ole muuta kuin sen tarjoaman rahan perässä kun olet tuolla tasolla teksteinesi.

Kysy itseltäsi: kuinka suhtautuisit jos miehesi puhuisi noin sinusta kavereilleen?

Jos et pitäisi asiasta niin vedä siitä omat johtopäätöksesi.

Vierailija

Nukkuuko mies sohvalla vai jaksaako vääntäytyä siitä sänkyyn? 

Olisi kyllä tosi vaikea sietää tuollaista. Pyytäisin miestä käymään lääkärillä, että selviäisi, onko esim. jokin mielenterveyden ongelma tai fyysinen sairaus päällä. Tuskin tosin tuollainen sohvalle juuttunut mies suostuisi edes sinne lääkäriin. Onko teillä vuokra-asunto vai omistusasunto? Kun itse erosin vähän samantyylisesta miehestä, hän ei edes saanut aikaiseksi maksaa vuokraa, kun olin muuttanut pois ja vuokrasopimus oli muutettu hänen nimiinsä. Vuokraisäntä (söpö vanha pappa) soitteli minulle vielä puolen vuoden jälkeenkin, että saisinko mitenkään eksää maksamaan vuokriaan, kun niitä oli jäänyt rästiin. Eksällä oli rahaa kyllä, mutta ei motia nähdä vaivaa edes tuollaisen asian eteen.  Ihan hiton vaikeaa on olla ihmisen kanssa, jonka perse ei nouse sohvalta eikä hän puhu mitään. Oma elämä siinä menee hukkaan, jos liian kauan sellaista jää katselemaan. 

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä et ole muuta kuin sen tarjoaman rahan perässä kun olet tuolla tasolla teksteinesi.

Kysy itseltäsi: kuinka suhtautuisit jos miehesi puhuisi noin sinusta kavereilleen?

Täytyy tuottaa sinulle pettymys, että kyse ei ole rahasta. Jos toimisin samalla tavalla, kuin mieheni ja hän valittaisi siitä kavereilleen, niin kyllä saattaisi tulla jonkinlainen herätys ja itsetutkiskelun paikka. Ap

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautuisit itse, jos puolisosi haisisi kuukausi kaupalla sohvalla? Mitä hittoa tälllä on rahan kanssa tekemistä? Kyllä töissäkäyvä ihminen pystyy itsensä elättämään. Miten paljon sinulle pitäisi maksaa, että joutuisit kaikki illat toisen paskan ja hienhajua haistelemaan? 

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Jaahas. Vai täällä sinä minua haukut kaiken maailman palsta-mammoille. Tänään kuule saamasi pitää ja saatkin sitten kunnolla kullia! Kohta näet, miten perseposket hyllyy ja hetekka rytkyy.

T: Se muka niin surkea ukkosi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko mies sohvalla vai jaksaako vääntäytyä siitä sänkyyn? 

Olisi kyllä tosi vaikea sietää tuollaista. Pyytäisin miestä käymään lääkärillä, että selviäisi, onko esim. jokin mielenterveyden ongelma tai fyysinen sairaus päällä. Tuskin tosin tuollainen sohvalle juuttunut mies suostuisi edes sinne lääkäriin. Onko teillä vuokra-asunto vai omistusasunto? Kun itse erosin vähän samantyylisesta miehestä, hän ei edes saanut aikaiseksi maksaa vuokraa, kun olin muuttanut pois ja vuokrasopimus oli muutettu hänen nimiinsä. Vuokraisäntä (söpö vanha pappa) soitteli minulle vielä puolen vuoden jälkeenkin, että saisinko mitenkään eksää maksamaan vuokriaan, kun niitä oli jäänyt rästiin. Eksällä oli rahaa kyllä, mutta ei motia nähdä vaivaa edes tuollaisen asian eteen.  Ihan hiton vaikeaa on olla ihmisen kanssa, jonka perse ei nouse sohvalta eikä hän puhu mitään. Oma elämä siinä menee hukkaan, jos liian kauan sellaista jää katselemaan. 

Kyllä hän sängyssä nukkuu ja on omakotitalo. Päivät on sitä, että herää 5 min ennen töiden alkua, laittaa kahvin tulemaan ja avaa läppärin. Tekee sitten vaan töitä ja syö. Kun työt loppuu, niin menee sinne sohvalle ja/tai laittaa saunan ja paljuilee ja istuskelee terassilla (ellei ole sovittu, että hän menee kauppaan). Saattaa myös illalla tehdä vielä jotain työhommia. Oikeastaan tätä hänen elämänsä on nyt ollut tämän vuoden. Ei häntä kiinnosta kotityöt, parisuhdeaika, liikunta, ystävät tai hyvin harvoin. Ja hän on kaiketi ihan tyytyväinen tähän kaikkeen. Ap

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Vai täällä sinä minua haukut kaiken maailman palsta-mammoille. Tänään kuule saamasi pitää ja saatkin sitten kunnolla kullia! Kohta näet, miten perseposket hyllyy ja hetekka rytkyy.

T: Se muka niin surkea ukkosi

Meni jo sänkyyn nukkumaan. Ap

Vierailija

Aloittaja voisi nyt keskittyä omaan elämään ja omaan tekemiseen. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä eikä varmasti tuosta muutu. Mies saa jatkossa pestä itse pyykkinsä yms henkilökohtaiset asiat.,
Millaista elämää sinä ap haluat? Haluatko kenties lapsia? Jos haluat, sinulla on kiire etsiä virkeämpi mies, sellainen jonka kanssa voit perustaa perheen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itselles rakastaja miehen selän takana. Tai vaadi mieheltäsi polyamorinen suhde, ja sitten hankit rakastajan avoimesti. Monogamia on surkea puritaaninen jäänne menneisyydestä, polyamoria on parasta just nyt!

En halua tuollaisia. Tykkään kyllä elämästäni, kun on hyvä työ, hyviä ystäviä ja harrastuksia, niin ei tarvitse hirveästi miehen pieremistä katsella/kuunnella. Ap

No sitten olette molemmat kuivettuneet. Kun et halua miestäsi, etkä ketään muutakaan seksikumppania, eikä miehesikään halua sinua tai ketään muutakaan seksikumppania.

Joten mitä ihmettä valitat?

Vierailija

Rehellisesti sanottuna, on aika raskasta ja rasittavaa meidän(kin) avioliitto.
Välillä tuntuu että haluan etäisyyttä nyt ja heti.
Ahdistavaa olla "jatkuvasti" saman katon alla.
Oon alkanut käydä monissa harrastuksissa ihan vaan siksi että tarvitsen oikeesti tilaa hänestä.
Tunteet ovat toki joskus lämpimämmät, mut just nyt taas , ei kiinnosta.

Sivut