En pidä miestäni enää haluttavana
On ihan saamaton laiskimus. Ei tee mitään kotitöitä eikä muutenkaan saa mitään aikaiseksi. Ei innostu mistään, jos ehdotan vaikka ravintolaillallista tai ystäväpariskunnan kutsumista kylään. On lihonut, röyhtäilee ja piereskelee lähes koko ajan. Elämä tuntuu hänellä pyörivän vaan työnsä ympärillä, jota tekee kotona. On jotenkin ällöttävä enkä halua häntä seksuaalisesti.
En tiedä pitääkö tällainen ottaa puheeksi... Kolmekymppisiä ollaan ja 4 vuotta yhdessä. Nyt etätyöt pahentanut tilannetta. Seksiä viimeksi kesäkuussa (silloinkin minä tein aloitteen).
Kommentit (92)
Nainen toimii tässä vähän eri tavalla kuin mies. Suurin ongelma tässä on, että hän ei tee niitä asioita, joita haluaisit hänen tekevän. Jos hän olisi tarmokas, pitäisi osaltaan kodin kunnossa jne, näkisit hänet haluttavana, vaikka hän näyttäisi tasan samalta kuin nyt.
Kannattaa tämä kolmen kopla sulkea pois ennen kuin eropapereita laittaa vetämään:
Masennus, Matalat testot & Sokeritauti
Eli eikun ukko lääkäriin, kyllä se siitä taas komistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 30n mies ole neljään kuukauteen koskenut niin sillä on toinen.
Ihan varmaan joo😀 Ukko, joka pyörii kotona velttona, syö, pieree ja puhuu vain töistä onkin varsinainen playboy ja vientiä riittää naismarkkinoilla.
-eri
Ei se töistä puhu ja piere hoitonsa luona.
Vierailija kirjoitti:
Etsi itselles rakastaja miehen selän takana. Tai vaadi mieheltäsi polyamorinen suhde, ja sitten hankit rakastajan avoimesti. Monogamia on surkea puritaaninen jäänne menneisyydestä, polyamoria on parasta just nyt!
En halua tuollaisia. Tykkään kyllä elämästäni, kun on hyvä työ, hyviä ystäviä ja harrastuksia, niin ei tarvitse hirveästi miehen pieremistä katsella/kuunnella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tämä kolmen kopla sulkea pois ennen kuin eropapereita laittaa vetämään:
Mahtaakohan lähteä sinne lääkäriin jos ei itse halua? Epäilen.
Sinä varmaan olet todella viehättävä, ei ihme että mies mieluummin uppoutuu duuneihinsa.
Ilmeisesti jos et ole tuossa iässä kyennyt parempaa löytämään niin se taso vaan laskee iän mukaan niin että seuraava voi olla vielä laiskempi. Ikää kun tulee enemmän ja enemmän niin lapsettoman miehen löytäminen on ihan mahdotonta ja huomaat olevasi kohta iki sinkku jolla ei kemiat ja ulkonäkövaatimukset kohtaa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 30n mies ole neljään kuukauteen koskenut niin sillä on toinen.
Ihan varmaan joo😀 Ukko, joka pyörii kotona velttona, syö, pieree ja puhuu vain töistä onkin varsinainen playboy ja vientiä riittää naismarkkinoilla.
-eri
Oletko miettinyt koskaan että vaikka joku mies ei kelpaa sinulle, se on sille hampaattomalle pubiruusulle suurikin aarre.
Vierailija kirjoitti:
Masennus ja sokerit suljen kyllä pois. Testoista en osaa sanoa. En tiedä kiinnostaakohan häntä itseäänkään selvittää onko jokin vialla? Yleensä kyllä kertoo voivansa hyvin ja on kyllä hyvin nauravainen ja iloinen - varsinkin, kun saa ruokaa tai istuu saunaolut kädessä terassilla vilvoittelemassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itselles rakastaja miehen selän takana. Tai vaadi mieheltäsi polyamorinen suhde, ja sitten hankit rakastajan avoimesti. Monogamia on surkea puritaaninen jäänne menneisyydestä, polyamoria on parasta just nyt!
En halua tuollaisia. Tykkään kyllä elämästäni, kun on hyvä työ, hyviä ystäviä ja harrastuksia, niin ei tarvitse hirveästi miehen pieremistä katsella/kuunnella. Ap
Silti olet uikuttamassa av:lla etkä pakkaamassa laukkujasi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cuplaton auttaa?
Kannattaisi ottaa puheeksi mikäli itse tahdot jatkaa suhdettanne ja saada sen toimimaan. Tää voi kuulostaa karulta mutta sanoin miehelleni, jota syvästi rakastan ja kunnioitan, että minun mielenkiinto kärsii jos minua aletaan pitämään itsestäänselvyytenä. Eli just se että loppuu kaikki panostus hygieniaan ja käytökseen. Ei sillä ettei rentoja päiviä sais olla mutta jos totaallinen loppu tulee niin minä lähden. Sama pätee toiseen suuntaan. Minä ainakin haluan ilahduttaa miestäni istuvilla vaatteilla ja kauniisti laittautuneena vaikka viettäisimme koti-iltaa, jotta hän kokisi olevansa tärkeä eikä itsestäänselvyys. Muistan kun menimme naimisiin niin minulle todettiin että : Noni nyt voit alkaa lihoa ku mies on rengastettu. Paskan marjat, nyt pidän itsestäni enemmän huolta että mies on onnellinen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tehän sovitte toisillenne hyvin kun libidot tuntuu olevan samaa tasoa.
AP kai kuvittelee ettei piereskele ollenkaan. Todennäköisesti yöllä tulee sellaiset ilotulitukset peiton alla, ei ihme ettei miestä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ottaa puheeksi mikäli itse tahdot jatkaa suhdettanne ja saada sen toimimaan. Tää voi kuulostaa karulta mutta sanoin miehelleni, jota syvästi rakastan ja kunnioitan, että minun mielenkiinto kärsii jos minua aletaan pitämään itsestäänselvyytenä. Eli just se että loppuu kaikki panostus hygieniaan ja käytökseen. Ei sillä ettei rentoja päiviä sais olla mutta jos totaallinen loppu tulee niin minä lähden. Sama pätee toiseen suuntaan. Minä ainakin haluan ilahduttaa miestäni istuvilla vaatteilla ja kauniisti laittautuneena vaikka viettäisimme koti-iltaa, jotta hän kokisi olevansa tärkeä eikä itsestäänselvyys. Muistan kun menimme naimisiin niin minulle todettiin että : Noni nyt voit alkaa lihoa ku mies on rengastettu. Paskan marjat, nyt pidän itsestäni enemmän huolta että mies on onnellinen kanssani.
Sehän se. Näistä kommenteista ja aloituksesta saa sellaisen kuvan ettei kumpikaan panosta lainkaan mihinkään. Asuvat vaan saman katon alla ja sillä hyvä. Voin olla väärässä kun en ole ollut katsomassa mutta tuolta se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
AP kai kuvittelee ettei piereskele ollenkaan. Todennäköisesti yöllä tulee sellaiset ilotulitukset peiton alla, ei ihme ettei miestä kiinnosta.
Näissä on aina se oletus että kaikki ihmiset eivät pidä piereskelyä viehättävänä. On todella paljon naisia jotka kiihottuvat miehen piereskelystä ja alkavat kiehnätä miehen takamuksen ympärillä.
Sama pätee miehiin toisinpäin.
Piereskely on joillekin eroottinen kutsuhuuto. Ehkä ap ei ole ymmärtänyt miestään.
Oma vaimoni ilmoittaa piereskelyllä haluavansa tulppaa takapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se. Näistä kommenteista ja aloituksesta saa sellaisen kuvan ettei kumpikaan panosta lainkaan mihinkään. Asuvat vaan saman katon alla ja sillä hyvä. Voin olla väärässä kun en ole ollut katsomassa mutta tuolta se vaikuttaa.
Voin ihan rehellisesti sanoa, että olen kyllä yrittänyt panostaa enemmän, kuin mies. Mies ei ole ainakaan viimeisen vuoden aikana tehnyt YHTÄÄN mitään suhteemme eteen tai kotimme eteen. Arki menee työläppärillä piereskelemiseen. Ei tule esimerkiksi etätyöpäivän jälkeen fiilistä, että lähtisi vaikka ulos lenkille, vaan pistää saunan päälle ja heittäytyy sohvalle.
Hirveästi jaksaa kyllä kehua, kuinka mukavaa on tehdä kotona töitä, kun ei tarvitse tehdä aamulla muuta, kuin napsauttaa kahvinkeittimen ja avata läppärin. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole missään vaiheessa kieltänyt piereskeleväni. Kyllä piereskelen esimerkiksi wc-käyntien yhteydessä ja silloin, kun pierettää. Jostain syystä minua ei pieretä, kun katson telkkaria, siivoan, laitan ruokaa tms. Mies piereskelee todella paljon ja syynä napostelu, kalja ja liikkumattomuus. Ap
Ihanaa. Pian taas uusi profiili jossain deittisaitilla, kategoriassa "seikkailu" tai "en tiedä".
Ja syöt kädestä kunhan heti ensimmäiseksi tekee selväksi että sinut huomataan ja huomioidaan.
M