En pidä miestäni enää haluttavana
On ihan saamaton laiskimus. Ei tee mitään kotitöitä eikä muutenkaan saa mitään aikaiseksi. Ei innostu mistään, jos ehdotan vaikka ravintolaillallista tai ystäväpariskunnan kutsumista kylään. On lihonut, röyhtäilee ja piereskelee lähes koko ajan. Elämä tuntuu hänellä pyörivän vaan työnsä ympärillä, jota tekee kotona. On jotenkin ällöttävä enkä halua häntä seksuaalisesti.
En tiedä pitääkö tällainen ottaa puheeksi... Kolmekymppisiä ollaan ja 4 vuotta yhdessä. Nyt etätyöt pahentanut tilannetta. Seksiä viimeksi kesäkuussa (silloinkin minä tein aloitteen).
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itselles rakastaja miehen selän takana. Tai vaadi mieheltäsi polyamorinen suhde, ja sitten hankit rakastajan avoimesti. Monogamia on surkea puritaaninen jäänne menneisyydestä, polyamoria on parasta just nyt!
En halua tuollaisia. Tykkään kyllä elämästäni, kun on hyvä työ, hyviä ystäviä ja harrastuksia, niin ei tarvitse hirveästi miehen pieremistä katsella/kuunnella. Ap
Silti olet uikuttamassa av:lla etkä pakkaamassa laukkujasi.
Miksi?
En tiedä. Ehkä odotan jotain muutosta, kun nämä etätyöt loppuu tai tulee ainakin joitain toimistopäiviä. Marraskuussa näin pitäisi olla. Minä olin keväällä etänä ja ainakin minä kaipasin päiviini muuta sisältöä, kuin työ ja koti. Nyt olen ollut toimistolla ja vain satunnaisia etäpäiviä. Mies on jotenkin jämähtänyt kotiin (mitä nyt käy jokusen kerran kaupassa, kun olen sanonut, että pitää käydä ja mitä sieltä pitää ostaa). Jos en sanoisi, niin ei hän sinne kauppaan menisi ja minä joutuisin hoitamaan senkin. Ap
Hän on saavuttanut miehen ultimaattisen tason, josta ei poistuta kuin kuoleman kautta.
Pahoitteluni.
Et ole ainoa, jota etoo kun näkee oman äijänsä. Naapurissa on namu, mutta valitettavasti naimisissa, harmi. Urheilullinen, siisti, kokkaustaitoinen ja avaa suunsa vain asian äärellä, minun miehellä on jatkuvasti suu auki vaikka ei olisi mitään kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen toimii tässä vähän eri tavalla kuin mies. Suurin ongelma tässä on, että hän ei tee niitä asioita, joita haluaisit hänen tekevän. Jos hän olisi tarmokas, pitäisi osaltaan kodin kunnossa jne, näkisit hänet haluttavana, vaikka hän näyttäisi tasan samalta kuin nyt.
Tottahan tuo on. Ei minua niinkään ne muutamat liikakilot haittaa, mutta kun koko olemus on muuttunut kotona töitä tehdessään. Tottakai lihoo, jos ei tee muuta, kuin kotona läppärillä töitä ja syö ja napostelee ja saunoo. Se, että herää 5 min ennen töiden alkua ja keittää kahvit ja tönöttää siinä klo 16 saakka välillä syöden ja sen jälkeen heittäytyy sohvalle, niin on aika passiivista. Ei hoida pyykkejä, ei likaisia astioita, ei imuroi tai mitään. Kaikki jää minulle. Olen esimerkiksi sanonut, että pistää vaikka pyykit pyörimään pari tuntia ennen työpäivän loppumista ja laittaa ne sitten kuivumaan, niin ei. Tai sitten ne pyykit on siellä koneessa ja äijä sohvalla ja minä laitan ne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 30n mies ole neljään kuukauteen koskenut niin sillä on toinen.
Ihan varmaan joo😀 Ukko, joka pyörii kotona velttona, syö, pieree ja puhuu vain töistä onkin varsinainen playboy ja vientiä riittää naismarkkinoilla.
-eri
Tää nyt on tän palstan tyypillinen vastaus kaikille! xD Mullekin joku vastasi että miehelläs on toinen, kun tänne kerran kirjoitin vähän samantyyppisen aloituksen. Aika samanlainen mieskin kuin ap:lla vielä :D Itse tiedän että mies löhöää sohvalla, eikä tapaa ketään.
Jätä mies. Hän ansaitsee parempaa kuin nalkuttavan ämmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän se toinen on, kun ei enää käy missään? Töitä tekee kotona eikä kiinnosta tavata ystäviä. Kaupassa käy pari kertaa viikossa. Ap
Miehesi on masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan joo😀 Ukko, joka pyörii kotona velttona, syö, pieree ja puhuu vain töistä onkin varsinainen playboy ja vientiä riittää naismarkkinoilla.
-eri
Tää nyt on tän palstan tyypillinen vastaus kaikille! xD Mullekin joku vastasi että miehelläs on toinen, kun tänne kerran kirjoitin vähän samantyyppisen aloituksen. Aika samanlainen mieskin kuin ap:lla vielä :D Itse tiedän että mies löhöää sohvalla, eikä tapaa ketään.
Mies on vaan laiskistunut, kun on kotona. Tykkää kyllä töistään ja on töiden parissa hyvin ahkera ja tarkka. Kaikki muu on vaan unohtunut, kun on niin kivaa vaan olla kotona. Tasan 2 kertaa on käynyt tässä vuoden sisällä jossain kavereidensa kanssa ilman minua ja siinä se. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän se toinen on, kun ei enää käy missään? Töitä tekee kotona eikä kiinnosta tavata ystäviä. Kaupassa käy pari kertaa viikossa. Ap
Miehesi on masentunut.
Jaa a. Hirveästi hän kehuu töitään ja sitä, että saa työskennellä kotona ja kaikki on niin mukavaa ja rentoa omien sanojensa mukaan. Ap
Miksi ihmiset ovat parisuhteissa. Nämä menee aina saman kaavan mukaan. Nainen nostaa itsensä jalustalle. Ja morkkaa ukkoansa. Erotkaa perkele! Ja sitten hakemaan munaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies. Hän ansaitsee parempaa kuin nalkuttavan ämmän.
Nalkuttava? Ap
Ja tiedän kyllä, että etätyöt tekee joistain ihmisistä passiivisia eikä sieltä kotoa sitten poistuta kovin helposti. Esimerkiksi eräs naispuolinen työkaverini sanoi, että etätöissä ollessaan ei tehnyt juurikaan muuta, kuin työt ja sitten loppuillan kutoi ja katsoi telkkaria ja söi suklaata. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ovat parisuhteissa. Nämä menee aina saman kaavan mukaan. Nainen nostaa itsensä jalustalle. Ja morkkaa ukkoansa. Erotkaa perkele! Ja sitten hakemaan munaa.
Ei se nyt ihan aina niin mene...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan aina niin mene...
Kyllä se valitettavasti niin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on masentunut.
Sellainen masentunut olotila tulee siitä, kun ei ulkoile ja syö terveellisesti. Jos vaan päivät pitkät möllöttää sisällä läppärillä syöden, niin ihmekös, jos vähän on sumuinen pää eikä ehkä kovin pirteä fiilis.
Miehesi elämä kuulostaa todella helpolta ja rennolta.
Tuskin hän oma-aloitteisesti luopuu saavutetuista etuisuuksista (piika) ja koska sinusta on tullut piika, tuskin hän myöskään enää syttyy sinusta, jolloin on ihan sama vaikka päästelisi kaasuja taukoamatta lähelläsi.
Kyseessä ei ole red flag vaan varsinainen RED ALERT.
Onko mies masentunut? Terapiaa suosittelen. Tsemppiä, ja nosta kissa poydälle <3
Vierailija kirjoitti:
Hän on saavuttanut miehen ultimaattisen tason, josta ei poistuta kuin kuoleman kautta.
Pahoitteluni.
Kyllä. Mies on käytännöstä kehittynyt mega-tasolle 😆
Meillä oli toisinpäin. Mä huomasin esikoisen vauvavuonna että lihoin ja laiskistuin. Kävin kyllä vaunulenkeillä, ja hoidin vauvaa suurella rakkaudella, mutta muuten sohva & suklaa & sipsit iltaisin kelpasi. Seksi ei kiinnostanut ja kuljin venähtäneissä imetysvaatteissa kun muut ei mahtuneet päälle. Olin ennen raskautta ollut hoikka ja urheilullinen..
Onneksi jostain tuli "herätys" kun vauva oli noin 9-10 kk ikäinen, ja aloitin tauolle jääneen kuntosaliharrastuksen, kävin kampaajalla, ostin uusia kivoja vaatteita ja järjestettiin lapselle välillä hoitaja ja käytiin miehen kanssa treffeillä.
Mä piristyin kun huomasin että oon vieläkin "se sama tyyppi" mikä olin ennen lasta. Mutta, motivaatio tuli minusta itsestäni. Mies ei (onneksi) jurputtanut siitä että notkahdin aikamoiseksi sohvaperunaksi, mutta kun ehdotin että alan käymään salilla jos hän vahtii vauvaa niin hän melkein pakkasi salilaukun mun puolesta :D en missään vaiheessa ollut ylipainoinen mutta itsetunnolle teki hyvää kun kunto kohosi ja entisetkin vaatteet mahtuivat päälle. Seksielämäkin heräsi eloon kun koin oloni itsevarmemmaksi enkä enää torjunut "lähentely-yrityksiä". Oman muutokseni mahdollisti miehen lempeä kannustus.
Tulipas pitkä sepustus. Mutta: kannusta, ehdota yhteistä tekemistä (jos liikunta ei miestä kiinnosta, voisitteko esim pelata yhdessä lautapeliä, käydä leffassa, tms?). Ihan kotoa poistuminenkin auttaa ja piristää.
Niin ehkä. Olen ollut suhteen alusta se hieman halukkaampi osapuoli, mutta silloin mies olikin todella haluttava. Ap