Mies! Oletko tajunnut tunteesi liian myöhään?
Tai ei välttämättä liian myöhään, mutta onko sinulle käynyt niin että olet ymmärtänyt haluamasi naisen omaksesi vasta kun olet menettänyt hänet? Nainenkin halunnut jotain enemmän ja olet luullut ettet itse halua mutta kun nainen on ottanut etäisyyttä/laittanut välit poikki, oletkin ymmärtänyt ettet voi elää ilman naista?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:22"]
Tajuatteko te "en tiedä mitä haluan"-vässykät, että meillä naisilla ei ole aikaa eikä kiinnostusta odotella ensin puoli vuotta, että tiedät mitä haluat ja sitten toiset puoli vuotta, että saat suusi auki. Etenkin, kun onnistutte vielä kohtelemaan naista niin kuin nyt halpaa pillua kohdellaan eli huonosti. Kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu ei suostu tuohon ja sitten me sanotaan takaisin ja sitten taas itketään, kuinka julmia naiset on.
Mutta niinhän se on muillakin elämän osa-alueilla. Parhaiten menstyvät ne, jotka tietävät mitä haluavat.
[/quote]
No, mihin on kiire kuin ei voi odottaa puolivuotta?, toki monesti tuntuu että aikahaarukka on muutaman päivän tai viikkoja, ei kuukausia. Muutama viikko voi mennä vaikka töitä tehden jne. Kerran olin sairaalassa kun sain sydänkohtauksen 25-vuotiaana, niin muija oli jo lähtenyt karkuun. Kai se kuvitteli että olin jossian, eihän noin nuoret voi kohtauksia saada.
Melkein, kun aloin seurustelemaan, niin samaan aikaan ihastukseni muutti muualle asumaan; varmaksi en tiedä halusiko hän enemmän, ikuisesti jäin miettimään ja vieläkin kaipaan.
Toisaalta, en tiedä olisimmeko sitten sopineet toisillemme, mistäpä sitä tietää, ja nämä jutut muuttuu vain oman pään sisällä ihanteellisiksi kun arjen ongelmia ei tarvitse koskaan kohdata.
Tarkennusta: Ymmärsin siis olevani yhä ihastunut, ehkä rakastunutkin, vasta myöhemmin. Tai ehkä ymmärsin jo silloin, mutta yritin irtautua, kun en uskonut hänen kuitenkaan haluavan enempää. Vaikka ehkä juuri siitä hän olisi halunnut puhua kanssani - jos en olisikaan ollut jo toisen kainalossa ja yrittänyt olla onnellinen.
Kun siis näimme (melkein) viimeisen kerran. Huokaus.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:19"]Kyllä ja se vituttaa päivittäin.
[/quote]
Kerro enemmän?
-ap
Helpoimmalla ap pääset, kun kysyt siltä nimenomaiselta mieheltä suoraan että onko hän nyt aivan varma.
Voi saattans, onks täällä uus palstahullu? Tunteidenliianmyöhääntajuamis-hullu. Ap, uutta matoa koukkuun vaan!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:24"]Helpoimmalla ap pääset, kun kysyt siltä nimenomaiselta mieheltä suoraan että onko hän nyt aivan varma.
[/quote]
Olen kysynyt jo.
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:24"]Helpoimmalla ap pääset, kun kysyt siltä nimenomaiselta mieheltä suoraan että onko hän nyt aivan varma. [/quote] Olen kysynyt jo. -ap
[/quote]
No mitä vastasi?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:47"]
No ettei tiedä mitä haluaa. -ap
[/quote]
Game over.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:19"]Kyllä ja se vituttaa päivittäin.
[/quote]
Kerro enemmän?
-ap
[/quote]
En, liian kipeä asia.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:47"]
[/quote]
No niin, taitaa olla varattu. Lopeta roikkuminen ja laita uusi mato koukkuun!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:47"]
[/quote]
No niin, taitaa olla varattu. Lopeta roikkuminen ja laita uusi mato koukkuun!
[/quote]
Ei ole varattu.
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:47"] No ettei tiedä mitä haluaa. -ap [/quote] No niin, taitaa olla varattu. Lopeta roikkuminen ja laita uusi mato koukkuun! [/quote] Ei ole varattu. -ap
[/quote]
Ei se kyllä suakaan halua.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:47"]No ettei tiedä mitä haluaa.
-ap
[/quote]
Se haluaa pitää sut holdissa kunnes jotain parempaa tulee
Ok selvä tämä :D nyt kuuluu heti heittää kirves kaivoon?
-ap
Kyllä kaduttaa, että luovutin erossa ilman taistelua.. Nainen jollaista en koskaan tapaa.
Mahdollisuuskin oli, mutta en osannut avata suutani, koko aiheesta.
Jäi hyvästelemättäkin.
Olen pahoillani.