Mies! Oletko tajunnut tunteesi liian myöhään?
Tai ei välttämättä liian myöhään, mutta onko sinulle käynyt niin että olet ymmärtänyt haluamasi naisen omaksesi vasta kun olet menettänyt hänet? Nainenkin halunnut jotain enemmän ja olet luullut ettet itse halua mutta kun nainen on ottanut etäisyyttä/laittanut välit poikki, oletkin ymmärtänyt ettet voi elää ilman naista?
Kommentit (68)
se haluaa vastauksia, sun pitäisi tietää ne kysymykset.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:18"]
se haluaa vastauksia, sun pitäisi tietää ne kysymykset.
[/quote]
Ja mitähän vitun Paulo Coelhoa tää on? Se mies haluaa pillua, Ap haluaa suhteen.
Tai miehellä on estot, alhaiset testot. Ei hän taistelemaan kykene, ei epäröimään ehdi.
Tunteista suurimmat, ei niitä peitä naiset kuumimmat.
Yhden jos oisi omakseen saanut, oksitosiinilla toisen kyllästänyt. Kaikkensa olisi antanut, sinulle onnen viel näyttänyt.
Näinhän siinä kävi, ja sitten hän löysi toisen miehen ja minäkin ajauduin seurustelemaan. Nyt me molemmat olemme väärien ihmisten kanssa :(((
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:17"]
Ok selvä tämä :D nyt kuuluu heti heittää kirves kaivoon? -ap
[/quote]
Ei, vaan siirtää katse tulevaisuuteen ja miehiin, jotka tietävät mitä haluavat.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:30"]
Näinhän siinä kävi, ja sitten hän löysi toisen miehen ja minäkin ajauduin seurustelemaan. Nyt me molemmat olemme väärien ihmisten kanssa :(((
[/quote]
No voi voi, turha sitä on jälkeen päin itkeä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:30"]
[/quote]
No voi voi, turha sitä on jälkeen päin itkeä.
[/quote]
ai jaa?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:46"]
Kun siis näimme (melkein) viimeisen kerran. Huokaus.
[/quote]
Kuoliko hän, muutti toiselle puolelle maailmaa?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:08"]Aika usein on käynyt niin että jos olisin reagoinut naiseen toisin, niin olisi varmaan irronnut piparia.
Jos olisi enemmän (vieraan) pillun perään, niin varmaan sitä olisi oppinut käyttämään tilaisuudet hyväkseen.
Reissuhommissa sitä huomaa usein että uudet vieraat naiset ovat ensi alkuun kiinnostuneita, mutta kun eivät saa vastakaikua, niin jättävät piean rauhaan.
t.mies
[/quote]
No mutta sähän kuulostat unelmamieheltä.. Tai vävyn ketaleelta, ikäs? ;) Missä päin vaikutat? Annatko numeros?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:22"]
Tajuatteko te "en tiedä mitä haluan"-vässykät, että meillä naisilla ei ole aikaa eikä kiinnostusta odotella ensin puoli vuotta, että tiedät mitä haluat ja sitten toiset puoli vuotta, että saat suusi auki. Etenkin, kun onnistutte vielä kohtelemaan naista niin kuin nyt halpaa pillua kohdellaan eli huonosti. Kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu ei suostu tuohon ja sitten me sanotaan takaisin ja sitten taas itketään, kuinka julmia naiset on.
Mutta niinhän se on muillakin elämän osa-alueilla. Parhaiten menstyvät ne, jotka tietävät mitä haluavat.
[/quote]
Eli nainen tietää mitkä on oikea tahti. Jos mies haluaa jotain ennen naista se on liian aikaisin, tai jos mies haluaa harkita pidempään, se on liian myöhään.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:08"]Aika usein on käynyt niin että jos olisin reagoinut naiseen toisin, niin olisi varmaan irronnut piparia. Jos olisi enemmän (vieraan) pillun perään, niin varmaan sitä olisi oppinut käyttämään tilaisuudet hyväkseen. Reissuhommissa sitä huomaa usein että uudet vieraat naiset ovat ensi alkuun kiinnostuneita, mutta kun eivät saa vastakaikua, niin jättävät piean rauhaan. t.mies [/quote] No mutta sähän kuulostat unelmamieheltä.. Tai vävyn ketaleelta, ikäs? ;) Missä päin vaikutat? Annatko numeros?
[/quote]
Ikää yli 40 ja onnellisesti naimisissa. Numero löytyy numerotiedustelusta.
t.mies
Oikeasti, mä haluan sut takaisin mun elämään.
En ole kohdellut sua kaltoin, en vaan pystynyt kaikkeen.
Olisin halunnut antaa sinulle elämäni.
Muuttaa mitä tahansa tehdäkseni sinut onnelliseksi, miksi et puhunut?
Vielä ei ole myöhäistä...
EN, mutta en sanonut niitä ääneen, koska kärsit omien ajatustesi kierteessä, purkaat pahan olosi minuun, teet asioista minun syyn.
Sinun on parempi ilman minua, vaikka oletkin minulle täydellinen, et halua antaa itseäsi rakastettavaksi.
Onnea en enää etsi, olen rikottu.
En tiedä mitä teen ilman sinua.
En halua elää.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:16"]Minkä ikäinen?
[/quote]
Alle 30
-ap