Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten vaikea löytää tasoistaan miestä?

Vierailija
10.12.2014 |

Usein kuulee tällaista valitusta. Näin miehenä oma kokemukseni on, että menet baariin, harrastuksiin, mihin tahansa, niin on helppo löytää kaikesta kitiseviä juorukellonaisia, jotka kuvittelevat että he ansaitsevat fiksun, koulutetun ja sosiaalisen alfauroksen. Kaikista pahinta on, jos tällainen nainen on opiskellut yliopistossa. Silloinhan hän vasta kuvitteleekin ettei voi kelpuuttaa ketään muuta kuin jonkun 185 cm pitkän lihaksikkaan lakimiehen. Ei, meitä miehiä ei kiinnosta sun koulutuksesi, ei ainakaan niin paljon että se peittäisi sun epälojaalin ja narisevan luonteesi tai pömpöttävän vatsasi. Ennemmin joku oikea laatunainen Siwan kassalta kuin tuollainen.

Ugh!

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on täynnä korkeakoulutettuja naisia ja jokaisella lukioluokalla, yliopiston vuosikurssilla yms. on monia kauniita naisia ja ainakin pari mallitason kaunotartakin. Kuinka monta filmitähtitason nuorta miestä tunnette? Niinpä. Nuoret naiset ovat paljon paremmannäköisiä kuin nuoret miehet, ja lisäksi alkavat olla koulutetumpiakin. Ne harvat komeat ja menestyvät miehet menevätkin sitten kuin kuumille kiville. Ei ihme että naisten on vaikea löytää tasoistaan...

Vierailija
42/153 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:20"]

Maa on täynnä korkeakoulutettuja naisia ja jokaisella lukioluokalla, yliopiston vuosikurssilla yms. on monia kauniita naisia ja ainakin pari mallitason kaunotartakin. Kuinka monta filmitähtitason nuorta miestä tunnette? Niinpä. Nuoret naiset ovat paljon paremmannäköisiä kuin nuoret miehet, ja lisäksi alkavat olla koulutetumpiakin. Ne harvat komeat ja menestyvät miehet menevätkin sitten kuin kuumille kiville. Ei ihme että naisten on vaikea löytää tasoistaan...

[/quote]

Sinä nyt vaan periaatteessa vahvistit nuo puheet, että naiset arvioi tasonsa liian korkealle. Se taso kun on suhteellista. Jos naisista kerran löytyy malleja ja paljon muuten vaan kauniita ja suurin osa vielä korkeakoulutettuja niin sellainen perusnätti korkeakoulutettukin on korkeintaan keskikastia. Jos miehistä vain harva on komea ja menestynyt, niin komea ja menestynyt mies ei tosiaan ole keskikastia, joten sen perusnätin mutta koulutetun on ihan turha valitella, ettei löydä tasoistaan seuraa jos ei miestä löydy sieltä miesten tasokkaimmasta desiilistä, kun on itse vain keskinkertainen tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:41"]

[/quote]

Sinä nyt vaan periaatteessa vahvistit nuo puheet, että naiset arvioi tasonsa liian korkealle. Se taso kun on suhteellista. Jos naisista kerran löytyy malleja ja paljon muuten vaan kauniita ja suurin osa vielä korkeakoulutettuja niin sellainen perusnätti korkeakoulutettukin on korkeintaan keskikastia. Jos miehistä vain harva on komea ja menestynyt, niin komea ja menestynyt mies ei tosiaan ole keskikastia, joten sen perusnätin mutta koulutetun on ihan turha valitella, ettei löydä tasoistaan seuraa jos ei miestä löydy sieltä miesten tasokkaimmasta desiilistä, kun on itse vain keskinkertainen tavis.

[/quote]

Juuri näin. Nättejä ja jotenkin elämässä pärjääviäkin naisia riittää vaikka kuinka. Moni nainen luulee suht nätillä naamalla ja korkeakoulututkinnolla olevansa oikeutettu johonkin top 5 % mieheen. Ei näin, koska nainen itse on lähinnä siellä top 70 %:ssa. Mutta kelpaako siellä 70:n paikkeilla oleva mies? No niin...

Vierailija
44/153 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:41"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin. Nättejä ja jotenkin elämässä pärjääviäkin naisia riittää vaikka kuinka. Moni nainen luulee suht nätillä naamalla ja korkeakoulututkinnolla olevansa oikeutettu johonkin top 5 % mieheen. Ei näin, koska nainen itse on lähinnä siellä top 70 %:ssa. Mutta kelpaako siellä 70:n paikkeilla oleva mies? No niin...

[/quote]

Tietenkin jokaisen naisen kuuluu tavoitella niin hyvää miestä kuin vain saa. Naiselle kumppanin laadukkuudella on ihan toisenlainen merkitys kuin miehelle. Ps. Olen mies ja havainnoin vain mitä ympärilläni näen.

Vierailija
45/153 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ininää koko aloitus. Tilastollisesti sinkuksi jäävät korkeakoulutetut kaupunkilaisnaiset ja maaseudun peräkammarinpojat. Voin hyvin kuvitella, että näitä kahta ryhmää on keskimäärin erittäin vaikeaa yhdistää. Mitä puhuttavaa heillä on? En ymmärrä kenen etu se sitten on pakottaa korkeakoulutettua naista suhteeseen, johon hän ei halua. Ilmeisesti tätä kuitenkin toivoo joku pillunkipeä duunarimies jossain. Joku jolle se nainen on kuitenkin loppujenlopuksi vain reikä, koulutuksesta ja henkisistä ominaisuuksista viis.

t: akateeminen nainen, joka on naimisissa peruskoulun käyneen, älykkään miehen kanssa

Vierailija
46/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olis sellainen fiksu laatunainen jolla voi olla koulutusta muttei miesmäisiä pyrkijän kyynerpäitä.

Vierailija
47/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu minä koulutettuna kulttuuriantropologiaa opiskelleena sivistyneenä naisena suostu ottamaan mitään saatanan kiroilevaa karjalalippispäistä hitsaajaa. Etsiköön runkkari tasoistaan seuraa.

Vierailija
48/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:17"]

Vittu minä koulutettuna kulttuuriantropologiaa opiskelleena sivistyneenä naisena suostu ottamaan mitään saatanan kiroilevaa karjalalippispäistä hitsaajaa. Etsiköön runkkari tasoistaan seuraa.

[/quote]

Vaikka oletkin trolli niin sinunlaisesi "naiset" löytävät oman turkkilaisen "karjalalippiksen ;)

Vierailija
49/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkin olet palstalla? Luuletko, että poikuudesta eroon pääseminen olisi ihan hitusen todennäköisempää, jos et kirjoittelisi provoja vauvapalstalle kuutta päivää putkeen? Tosin tuolla luonteella, eipä taitaisi olla. Joo ei, jatka vain! 

Vierailija
50/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:17"]

[/quote]

Vaikka oletkin trolli niin sinunlaisesi "naiset" löytävät oman turkkilaisen "karjalalippiksen ;)

[/quote]

Ja se on vitusti hienompi ja sivistyneempi kuin mikään persuja äänestävä naisia alistava konservatiivijuntti. Nih!

Vierailija
51/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:24"]

Ja vieläkin olet palstalla? Luuletko, että poikuudesta eroon pääseminen olisi ihan hitusen todennäköisempää, jos et kirjoittelisi provoja vauvapalstalle kuutta päivää putkeen? Tosin tuolla luonteella, eipä taitaisi olla. Joo ei, jatka vain! 

[/quote]

Kaikesta päätellen osui ja upposi!

Vierailija
52/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Olet säälittävä. 

Vierailija
53/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

Olet säälittävä. 

[/quote]

Säälittävä kun en anna kaltaisesi, tuntemattomia kirjoittajia haukkuvien idioottien riehua ihan miten haluavat? Juu...

Vierailija
54/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on vaikeaa kun kuvittelee olevansa jotain niin täydellistä.

Vierailija
55/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:41"]

[/quote]

[/quote]

Olet säälittävä. 

[/quote]

Säälittävä kun en anna kaltaisesi, tuntemattomia kirjoittajia haukkuvien idioottien riehua ihan miten haluavat? Juu...

[/quote]

"Riehua ihan miten haluavat?" Sinä olet kirjoittanut näitä kypsiä vanhoja provoja kuusi päivää putkeen!!! 

Oikeasti, tee jotain muuta, ei nämä sinun oloasi paranna. Me nauramme sinulle hetken ja väittelemme kanssasi vitsinä, mutta huomenna emme edes muista, mitä ne tämänpäiväiset provosi taas koskivatkaan. Ainoa mahdollisuutesi löytää nainen on päästä eroon katkeruudesta ja ensimmäinen askel on sulkea nämä nettikeskustelut. Muuten vietät lopunkin elämääsi kirjoittaen sata kertaa kuultuja provoja nettiin. Valinta on tietysti sinun. 

Hyvää yötä! :)

Vierailija
56/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:41"]

[/quote]

[/quote]

Olet säälittävä. 

[/quote]

[/quote]

"Riehua ihan miten haluavat?" Sinä olet kirjoittanut näitä kypsiä vanhoja provoja kuusi päivää putkeen!!! 

Oikeasti, tee jotain muuta, ei nämä sinun oloasi paranna. Me nauramme sinulle hetken ja väittelemme kanssasi vitsinä, mutta huomenna emme edes muista, mitä ne tämänpäiväiset provosi taas koskivatkaan. Ainoa mahdollisuutesi löytää nainen on päästä eroon katkeruudesta ja ensimmäinen askel on sulkea nämä nettikeskustelut. Muuten vietät lopunkin elämääsi kirjoittaen sata kertaa kuultuja provoja nettiin. Valinta on tietysti sinun. 

Hyvää yötä! :)

[/quote]

En ole kirjoittanut tänne viime päivinä yhtään mitään. Kannattaisi hankkia jotain muuta tekemistä kuin keskustelupalstoilla pyöriminen, kun kerran tekee mieli tuollaista juttua suoltaa tuntemattomalle ihmiselle, josta et voi mitenkään tietää että mitä tämä on aiemmin kirjoittanut mihinkin. Ei toi oo enää tervettä.

Vierailija
57/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa jossen ihan alfan, niin ainakin laadukkaan betan, kanssa. Kirjoitan silti mielipiteeni.

Mielestäni naisilla on ihan yhtäläinen oikeus yrittää tasoistaan miestä kuin miehellä tasoistaan naista. Jos mies voi vaatia tietynlaista kroppaa, koulutusta jne. olematta edes mikään alfa, eiköhän sama päde naisiinkin? Tilastojen mukaan naiset on miehiä kouluttautuneempia, hoikempia (uskokaa tai älkää) ja elämäniloisempia. Hukkaan menee hyvä nainen junttimiehen kanssa, ja yhteiskunnalle tulee helvetin kalliiksi jos jokainen akateemisen koulutuksen saanut nainen jää kotiin lasten kanssa tai alkaa lähäriksi miehen toivomuksesta.

Vierailija
58/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:02"]

Olen itse naimisissa jossen ihan alfan, niin ainakin laadukkaan betan, kanssa. Kirjoitan silti mielipiteeni.

Mielestäni naisilla on ihan yhtäläinen oikeus yrittää tasoistaan miestä kuin miehellä tasoistaan naista. Jos mies voi vaatia tietynlaista kroppaa, koulutusta jne. olematta edes mikään alfa, eiköhän sama päde naisiinkin? Tilastojen mukaan naiset on miehiä kouluttautuneempia, hoikempia (uskokaa tai älkää) ja elämäniloisempia. Hukkaan menee hyvä nainen junttimiehen kanssa, ja yhteiskunnalle tulee helvetin kalliiksi jos jokainen akateemisen koulutuksen saanut nainen jää kotiin lasten kanssa tai alkaa lähäriksi miehen toivomuksesta.

[/quote]

Aivan, mutta katsopa... koko ajanhan siitä valitetaan, että miehillä on naisille ihme vaatimuksia. Ujo ja säikky mies luulee kelpaavansa primadonnalle ja valittaa kun ei naisille tavallinen mies kelpaa, mutta naiset ovat itse ihan yhtä pimeitä. Moni nainen luulee akateemisuuden ja kulttuuriharrastusten tekevän hänestä jotain kovinkin erikoista miehen silmissä, vaikka tosiasiassa olisi vain kuivalla huumorilla varustettu snobi.

Vierailija
59/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä haluan miesseuraa, en mieti, onko se mun tasoinen huonompi vai parempi. Mä hakeudun sen seuraan, jos mä pidän siitä. Enhän mä edes tiedä omaa tasoani. Jokainen määrittelee "tasot" omin kriteerein.

Vierailija
60/153 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:02"]

[/quote]

Ja juttuhan on juuri niin, että akateeminen, ulkonäöltään keskinkertainen juoruakka sopii täydellisesti karkeapuheiselle duunarijuntille. Ainoa juttu vain, että edellinen ei sitä yleensä ymmärrä ja miettii vain että milloin se alfa lakimies tulee iskemään silmää.