Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni kertoi seurustelevansa irakilaisen kanssa

Vierailija
10.12.2014 |

Olimme koirien kanssa lenkillä ja hän kertoi, että on seurustellut jo 4kk. Käännyin takaisin kotiin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttäresi täysi-ikäinen? Jos on, niin etpä hänen seurustelulleen mitään voi, vaikka et sitä hyväksykkään.

Vierailija
2/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean mahtipontista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:13"]Onko tyttäresi täysi-ikäinen? Jos on, niin etpä hänen seurustelulleen mitään voi, vaikka et sitä hyväksykkään.
[/quote] Ei ole. Tämä poikaystävä on. Ap

Vierailija
4/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi on alaikäinen, tee kaikkesi , jotta saat tuon seurustelun loppumaan. Siitä ei tule muuta kuin vaikeuksia ja pahaa mieltä. Liian erilaiset kulttuurit, loppupeleissä tyttäresi tulee kärsimään. Vihellä peli poikki!

Vierailija
5/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö yhtään kysellyt minkälainen tämä kumppani on. Kannattais ottaa selvää, saatat yllättyä. Minä seurustelen ihanan turkkilaisen kanssa. Jo 5 vuotta ollaa yhes oltu. Tämä tosiaan kyllä syntynyt suomessa ja asunut koko ikänsä. Mutta ennakkoluulot pois ja tutustu tähän! Ei sitä ikinä tiedä kestääkö suhde edes. Ei ainakaan kannata sotkea välejä tyttäreen tommosen takia

Vierailija
6/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:17"]

Jos tyttäresi on alaikäinen, tee kaikkesi , jotta saat tuon seurustelun loppumaan. Siitä ei tule muuta kuin vaikeuksia ja pahaa mieltä. Liian erilaiset kulttuurit, loppupeleissä tyttäresi tulee kärsimään. Vihellä peli poikki!

[/quote]

Tollasee ryhtyessä ei kyllä tämä äiti onnistu ku sotkemaan välinsä tyttäreensä 

Vierailija
7/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistuisi tuommonen. Onneksi meidän likka ei vilkasekaan muslimeihin päin.

Vierailija
8/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiostasi päätellen en ihmettele, että tytär halusi pitää asian salassa. Menit ryssimään tilanteen pahimmalla mahdollisella tavalla. Tämän jälkeen tytär ei kerro sinulle enää koskaan mitään, tapahtuipa hänelle sitten hyvää tai pahaa.

Vierailija
9/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee äiti olet. Ei sillä synnyinmaalla väliä ole. Kamala ihminen olet.

Vierailija
10/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:20"]Meillä ei onnistuisi tuommonen. Onneksi meidän likka ei vilkasekaan muslimeihin päin.
[/quote]

Koska äiti on vajaa-aivoinen rasisti :)

Vierailija
11/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:20"]

Meillä ei onnistuisi tuommonen. Onneksi meidän likka ei vilkasekaan muslimeihin päin.

[/quote]

Niin sinun tietääksesi.

Vierailija
12/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa rasistisia kaikki! Se etta poikaystava on Irakilainen ei tee hanesta huonompaa. Sen sijaan tama aiti voisi katsoa peiliin ja miettia hieman. Mikali yritat kasvattaa lapsestasi suvaitsevaa, avarakatseista ja parjaavaa aikuista et ainakaan anna itse hyvaa esimerkkia hanelle. Miksi et kutsuisi tata poikaa kotiin illallisele? Irakilaisilla on yleisesti ottaen paljon paremmat kaytostavat kuin Suomalaisilla ja he osaavat myos kunnioittaa vanhempia. Jos sina kiellat tyttareltasi asioita, alkaa han vain kapinoimaan entista enemman sinua vastaan. Mielummin poikaystava kuin poikaystavia. Itse olen seurustellut nuoremapana ala-ikaisena muslimin kanssa ja minun aiti suhtautui asiaan hyvin. Han suhtautua haneen kuin ihmiseen, toisin kuin sina. Suomalaiset ovat kylla eniten rasisteja tassa maailmassa. Itse olen vasta reilu 20- vuotias, mutta olen asunut jo Euroopan eri maissa, Amerikassa ja nyt Englannissa ja olen menossa Englantilaisen kanssa naimisiin. Missaan en ole kokenut samanlaista rasismia kuin ulkomaalaiset ystavani ovat kokeneet suomessa. Minut otetaan aina avosylin vastaan ystavieni kotiin, tarjotaan ruokaa ja kysytaan kuulumisia. Olen ikuisesti kiitollinen aidilleni, joka opetti minulle inhimilisyytta, ihmisten hyvin kohtelua ja aina rohkaisi minua valinnoissani. En katsoisi aitiani ylospain jos han ei olisi kannustanut minua elamassani tulemaan vahvaksi, itsenaiseksi naiseksi. Saalin tavallaan lastasi, silla nolasit hanet kaantymalla takaisin kotiin. Sina jatit lapsesi yksin. Luuletko etta han uskaltaa ikina kertoa sinulle mitaan enaan? Han on varmaan miettinyt jo 4kk miten kertoa sinulle. Ja SINA kaannyit kannoiltasi. Onneton tapa osoittaa rakkautta.

Vierailija
13/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin että äitinä et paljon muuta voi tehdä kun hyväksyä tilanteen ja antaa neuvoja jos tilanne vaatii. Todennäköisesti tyttäresi kuitenkin tekee mielensä mukaan. Itse olen kohta naimisissa muslimin kanssa enkä nyt koe että tämä niin erilaista ja kummallista ole. Tosin en ole enää mikään teini joka tahtoo bilettää vaan mukaudun vaimon rooliin enkä vahingossakaan vilkaise muita miehiä. Siksi vaan sanon koska muslimimiehet on usein melko mustasukkaisia ja omistushaluisia eikä hyväksy meidän eurooppalaisten "kevytkenkäistä" käytöstä.

Vierailija
14/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboko ois parempi? Haha

Vierailija
15/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattanee selvittää onko tytön poikaystävä muslimi ja kuinka harras on. Kaikki irakilaiset eivät ole oikeasti ole hartaita muslimeita, vaikka omassa maasaan pitää sitä esittää.

Mutta jos tosiaan on harras muslimi, yrittäisin kaikin keinoin yrittää selittää tyttärelleni millaisten asioiden kanssa on tekemisissä (naisen asema, ym.)

Itselläni on ystäviä ympäri maailman, kaiken värisiä, näköisiä, eri uskontokuntien edustajia, ateisteja, homoja ja heteroita. (Ääri)Muslimimiehet kuitenkin on semmoinen ryhmä, mitä en lähipiiriini päästä. Heidän maailmankatsomuksensa on vain liian kaukana omastani, etten halua olla heidän kanssaan vapaaehtoisesti missään tekemisissä. Työssä tietysti käyttäydyn asiallisesti heitä kohtaan, jos he niin käyttäytyvät minua kohtaan. Voi olla että olen tämän vuoksi rasisti, mutta en vain pysty, enkä halua!

Vierailija
16/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaiset: 0,1% Suomen väestöstä. 5% raiskauksista. Hyvinkin voi päättyä, mutta riskit ovat isot. Luulisi löytyvän ihan eurooppalainen mies, jonka kanssa seurustella, kun kuitenkin pohjoismaassa asutaan. 

Vierailija
17/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Ei rakkautta voi estää. Ja jos siihen ryhtyy, niin osapuolet haluavat pitää entistä kovempaa toisistaan kiinni ja suhde voimistuu.

Vierailija
18/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasmuslimi ei seurustele!
Ei vaikka olisi kuusta. Ja tekopyhä muslimi seurustelee siihen saakka kun päättää valaistua. Naimisiin, lapset ja sit ollaankin harrasmuslimi.
Itse olen tämän kokenut, en väitä että kaikki toimii näin. Mutta en ikinä enää koskisi tikullakaan muslimiin enkä miehiin afrikan mantereelta.

Vierailija
19/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:20"]Meillä ei onnistuisi tuommonen. Onneksi meidän likka ei vilkasekaan muslimeihin päin.
[/quote]

Monet Irakista länsimaihin muuttaneet ovat kristittyjä. Toki heidänkin kultttuurinsa poikkeaa huomattavasti Suomen luterilaisista.

Vierailija
20/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:20"]

[/quote]

Niin sinun tietääksesi.
[/quote]

Ei, koska on samaa mieltä kuin minä, että liian suuret kulttuurierot eivät vain tule toimimaan jos ne laitetaan samankaton alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme