Mitä ajattelisir, jos kaverisi alkaisi puunata tiskipöytää yms kodissasi?
Oltiin tässä viikonloppuna yhden kaverintyönä toisen kaverin kanssa ja tää kaveri alkoi pyyhkiä sellaisella sienellä tiskipöydän niitä pieniä kalkkijälkiä mitkä tulee vedestä.
Samainen kaveri saattaa huomauttaa myös muutamasta villakoirasta, jotka on johtojen välissä.
Outo ristiriitä sillä tää siistijä ei pese paskallakäymisen jälkeen käsiä....
mies siis kyseessä.
Tän toisen kaverin työnä oli muuten ihan ok siistiä
Kommentit (8)
Mä tapailin joskus miestä jonka asunto oli niin hirvee läävä että mulla oikein teki mieli alkaa siivota siellä. Ja keittiössä en viitsinyt edes kahvia keittää ennenkuin putsasin keittimen ( säiliön myös) En käsitä eikö jotkut nää niitä sotkuja vai mikä on.
Mä oon ajatellu että siinäpä siivoaa jos huvittaa :D eipähän tarvitse ite siivota!
En tykkää. Toisen reviirille tuppautumista.
riippuu ystävästä, jos läheinen ystävä siivoaa niin tiedän, että haluaa vain auttaa(sanoo, että muiden kotona on kivempi siivota), mutta muiden motiiveja kun ei tiedä, niin ottaisin asian niin, että luulee olevansa parempi, tai pitää asuntoani saastaisena.
ärsyttäisi kyllä. Siivotkoon oman kämppänsä.
Jos kaveri on yökylässä, olisin kiitollinen ja otettu. Meillä on laajassa kaveripiirissä vähän tapana muutenkin, että esim. illanvieton isäntäväelle ilmaistaan kiitollisuus kyläilystä tiskaamalla.
Kritiikkinä en ottaisi. Tiedän itsekin, että tiskipöytäni on kaameassa kunnossa. Jos joku tulisi vain tyhjän päiten huomauttelemaan, pahastuisin tietysti, mutta jos kaveri alkaisi konkreettisesti auttaa, ottaisin palveluksen ilolla vastaan.
Jos aika läheinen ystävä niin ok jos sellainen ei niin tuttu niin ihmettelisin vähän.
Minua ärsyttäisi. Yksi tuttu saattaa ottaa rätit käteen, tekee sen auttaakseen, mutta otan sen kritiikkinä (etenkin kun meillä aina siistiä). Sama nainen toki vihjannut että meidänkin pitäisi heillä siivota (aina kuin sikolätti) mutta minusta se vain on epäkohteliasta