Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni kertoi seurustelevansa irakilaisen kanssa

Vierailija
10.12.2014 |

Olimme koirien kanssa lenkillä ja hän kertoi, että on seurustellut jo 4kk. Käännyin takaisin kotiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:20"]Meillä ei onnistuisi tuommonen. Onneksi meidän likka ei vilkasekaan muslimeihin päin.
[/quote]

Koska äiti on vajaa-aivoinen rasisti :)
[/quote]

Enkä ole vajaa-aivoinen, vaan realisti. Minulla ja ystävilläni on turhan paljon huonoja kokemuksia nuista miehistä. Kokemukset tekevät viisaammaksi.

Vierailija
22/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:46"]

Harrasmuslimi ei seurustele! Ei vaikka olisi kuusta. Ja tekopyhä muslimi seurustelee siihen saakka kun päättää valaistua. Naimisiin, lapset ja sit ollaankin harrasmuslimi. Itse olen tämän kokenut, en väitä että kaikki toimii näin. Mutta en ikinä enää koskisi tikullakaan muslimiin enkä miehiin afrikan mantereelta.

[/quote]

Kaikki muslimit eivät ole hartaita ja miten tämä muutenkaan liittyy mihinkään, kun kukaan ei ole edes sanonut, että se jätkä on muslimi? Ei tuollaisessa tilanteessa auta kuin tutustua ja selvittää, mikä se tyyppi on miehiään. Ei ne kaikki naapurin Villetkään mitään unelmavävyjä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:27"]

Ei sillä synnyinmaalla väliä ole. 

[/quote]

No kyllä sillä käytännössä vaan on. Ei aina, mutta yleensä.

Vierailija
24/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:46"]

Harrasmuslimi ei seurustele! 

[/quote]

Ellei tavoitteena ole avioitumisen myötä saatava kansalaisuus.

Vierailija
25/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki irakilaiset joita tiedän täällä Suomessa olevan, ovat joko katolisia tai ortodokseja. Eli aivan kristittyjä, mutta vahvasti uskovaisia.

Vierailija
26/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:17"]No etkö yhtään kysellyt minkälainen tämä kumppani on. Kannattais ottaa selvää, saatat yllättyä. Minä seurustelen ihanan turkkilaisen kanssa. Jo 5 vuotta ollaa yhes oltu. Tämä tosiaan kyllä syntynyt suomessa ja asunut koko ikänsä. Mutta ennakkoluulot pois ja tutustu tähän! Ei sitä ikinä tiedä kestääkö suhde edes. Ei ainakaan kannata sotkea välejä tyttäreen tommosen takia
[/quote]

Korjaa jos olen väärässä mutta muten suomessa syntynyt voi olla turkkilainen?

Vierailija
27/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:35"]

Olettepa rasistisia kaikki! Se etta poikaystava on Irakilainen ei tee hanesta huonompaa. Sen sijaan tama aiti voisi katsoa peiliin ja miettia hieman. Mikali yritat kasvattaa lapsestasi suvaitsevaa, avarakatseista ja parjaavaa aikuista et ainakaan anna itse hyvaa esimerkkia hanelle. Miksi et kutsuisi tata poikaa kotiin illallisele? Irakilaisilla on yleisesti ottaen paljon paremmat kaytostavat kuin Suomalaisilla ja he osaavat myos kunnioittaa vanhempia. Jos sina kiellat tyttareltasi asioita, alkaa han vain kapinoimaan entista enemman sinua vastaan. Mielummin poikaystava kuin poikaystavia. Itse olen seurustellut nuoremapana ala-ikaisena muslimin kanssa ja minun aiti suhtautui asiaan hyvin. Han suhtautua haneen kuin ihmiseen, toisin kuin sina. Suomalaiset ovat kylla eniten rasisteja tassa maailmassa. Itse olen vasta reilu 20- vuotias, mutta olen asunut jo Euroopan eri maissa, Amerikassa ja nyt Englannissa ja olen menossa Englantilaisen kanssa naimisiin. Missaan en ole kokenut samanlaista rasismia kuin ulkomaalaiset ystavani ovat kokeneet suomessa. Minut otetaan aina avosylin vastaan ystavieni kotiin, tarjotaan ruokaa ja kysytaan kuulumisia. Olen ikuisesti kiitollinen aidilleni, joka opetti minulle inhimilisyytta, ihmisten hyvin kohtelua ja aina rohkaisi minua valinnoissani. En katsoisi aitiani ylospain jos han ei olisi kannustanut minua elamassani tulemaan vahvaksi, itsenaiseksi naiseksi. Saalin tavallaan lastasi, silla nolasit hanet kaantymalla takaisin kotiin. Sina jatit lapsesi yksin. Luuletko etta han uskaltaa ikina kertoa sinulle mitaan enaan? Han on varmaan miettinyt jo 4kk miten kertoa sinulle. Ja SINA kaannyit kannoiltasi. Onneton tapa osoittaa rakkautta.

[/quote]

Ymmärrän jos aihe kuohuttaa, mutta joku raja. Suomalaiset ovat yksi maailman vähiten rasistisia kansoja, ja se on fakta. Käytöstavoista en mene sanomaan, etkä voi sinäkään sanoa mitään - rikollisuus taas on suomalaisten joukossa paljon vähäisempää - ja se on taas fakta.

Jos kehotat ihmistä luopumaan tyhmistä ennakkoluuloista, olet suvaitsevainen, hyvä ihminen.

Jos kehotat ihmistä luopumaan faktoihin perustuvista ennakkoluuloista, olet "suvaitsevainen" hyysäri.

Mikään ei ole mustavalkoista, ei edes ennakkoluulot. Terveisin, realismi.

Vierailija
28/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:48"]

Korjaa jos olen väärässä mutta muten suomessa syntynyt voi olla turkkilainen?
[/quote]

Kysytkö ihan tosissasi? Esim. niin, että vanhemmat ovat turkkilaisia, jotka asuvat Suomessa.

Vierailija
29/29 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären poika seurustelee kurditytön kanssa tosi fiksutyttö.  On muslimi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi