Rehellinen kiitollisuusketju ilman lässytystä ja kliseitä
Juuri tämänhetkisessä elämässäsi; mistä kiitollinen?
Minä sairastan etenevästi ja olen pohjattoman väsynyt, jaksan hädin tuskin ajatella. Tässä kohtaa olen kiitollisin siitä, että saan olla tk-eläkkeellä miettimättä mitään, vaikka sitten sängyssä 24/7. Toisekseen olen kiitollinen, että lapset ovat jo aikuisia eikä tarvitse kantaa enää vastuuta mistään. Jos kuolen iltaan mennessä, on asia ihan fine.
Kommentit (10)
Lopunajat etenevät. Olin onnellinen kronasulussa (oikeasti), ja nyt lähestymme sotaa. Minun näkökulmastani maailma ja ihmiskunta on ollut pilalla jo koko 2000-luvun. Etenkin länsimainen ihminen sukupuolisekoiluineen ja wokeineen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain älykäs ja rikas DI ja muut jäävät ilman... Katkeroituvat. Sama koskee myös naisia jotka eivät saa DI:n kosketusta kokea... Katkeria ihmisiä. Niin surullista ja ahdistavaa meille joilla tämä aateluuden taakka on. Jokainen nainen himoaa ja tarjoaa itseään. Oikein pahaa tekkee.
Kiitos
Oletko tästä siis kiitollinen?
Siitä, että alkaa olla kevät 😎
Vierailija kirjoitti:
Tahdon kiittää Putinia. Tervetuloa Suomeen!
Minäkin olen kyllästynyt wokeen. Vladimir laittaa wokettajat leirille.
Olen kiitollinen siitä, että minulla on töitä ja rahaa tilillä. Olen kiitollinen, että saan tehdä töitä freelancerina. Vakitöihin en halua.
Näyttäisi aurinko paistavan tänään pakkassäässä. Koiran kanssa pellolle.
En ole juonut alkoholia kahteen kuukauteen . Toivottavasti en retkahda kun terassikausi alkaa .
Tahdon kiittää Putinia. Tervetuloa Suomeen!