Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko että maailmanloppu on jo lähellä?

Vierailija
13.10.2021 |

Olen miettinyt uskonasioita jo vuosia. Koronavirus ja etenkin nämä jatkuvat maailmanlaajuiset lockdownit ja tänään tullut uutinen ovat saaneet minut vakuuttuneeksi, että Ilmestyskirja todellakin ennustaa tulevaisuuden, jok kenties jo pian on täällä...Surettaa ihmiskunnan puolesta ja niiden läheisten puolesta, jotka eivät ymmärrä mitä on meneillään :/

Joskus nauroin follareille ja salaliittoteoreetikoille. Nyt olen alkanut ymmärää, että he taisivat sittenkin olla oikeassa. Miten muut uskossa olevat, pelottaako teitä tulevaisuus vai suhtaudutteko siihen rauhassa pelkäämättä ja luottaen Jeesukseen?

Ps. Kutsukaa vain hul_luksi, olen jo tottunut siihen...

Kommentit (580)

Vierailija
21/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lukija ei itse uskoisi mihinkään, hän voisi huomioida sen, että raamatussa puhutaan että ennen Jeesuksen takaisin tuloa, maailmassa tapahtuu ainakin seuraavia asioita:

-Paljon maanjäristyksiä, ja muita luonnon onnettomuuksia (Nämä ovat vähenemään päin viimeisen 2000 vuoden ajalta)

-Nälänhätää (Vähentynyt rajusti viimeisen 100 vuoden aikana)

-Kulkutautteja, kuten tämä koronavirus (Vähentynyt rajusti viimeisen 800 vuoden aikana)

-Sotia, kapinoita (Vähentynyt rajusti viimeisen 100 vuoden aikana)

-Merkkejä taivaalla, tarkoittaa kuuta ja avaruutta 

-Monet kansat hyökkäävät yhdessä Israelia vastaan (Vähentynyt rajusti viimeisen 40 vuoden aikana)

-Israelin Jerusalemin uuden temppelin rakentaminen

-Antikristus joka menee temppeliin ja vaatii palvontaa (Antikristus meni Los Angelesiin)

-Kristittyjen vainoa (Vähentynyt rajusti viimeisen 1900 vuoden aikana)

-Pedon merkki, käteen tai otsaan. Ilman merkkiä ei voi ostaa mitään.

Vierailija
22/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopun ennustajia on aina riittänyt. Ja paskat. Aamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uskovana pelkään, että kohta vainot alkavat, mitä jos minua kidu tetaan ja yritetään saada kieltämään Jeesus ja en kestä sitä kidu tusta ja kiellän Jeesuksen ja joudun kadotukseen...Tämä on se skenaario joka itseäni eniten pelottaa, tiedän nimittäin olevani heikko

Vierailija
24/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mailmanloppuun, nipeaan suomenloppuun kylläkin uskon.

Vierailija
25/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että jo kauan on ennustettu lopun aikoja, mutta kuten joku jo edellä totesi, koskaan ennen ihmiskunnan historiassa kaikki merkit eivät ole olleet samaan aikaan olemassa, mutta nyt ne valitettavasti ovat

Vierailija
26/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlopun ennustajia on aina riittänyt. Ja paskat. Aamen.

Se on aivan totta, sanoo tämä kristitty. Mailmanloppua on odotettu ja on jopa annettu määrättyjä

vuosia milloin se tapahtuisi. Eikä sitä ole kuitenkaan tullut.

Katsele ympärillesi, jos huomaat että maailmanloppu on tapahtumassa joskus,

niin voit muistaa mitä tapahtumia kristityt odottavat tapahtuvan maailmanlopun

koittaessa.

Vierailija
27/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO aloitettiin kun Kristuksen syntymästä kului 2000 v 2001.

Vierailija
28/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään katsoin että "vesi liian kallista" että onko joku käsikirjoitus taustalla mitä toteutetaan, että oikein ahdistetaan. Tämä viha ja paine rokotteella tuntuu sellaiselta treeniltä oikeastaan. Harmittaa tälläkin palstalla ihmiset, jotka oikein lähtevät vainoon mukaan. No, Jumala valmistaa ihmeellisellä tavalla tietä, olen saanut kokea. Kiitos Jeesus. <3

Vierailija
29/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma kai ei varsinaiseti lopu, vaan luodaan uusi maa ja uudet taivaat. Toki siirtymävaihe siihen on aika moni polvinen: ylöstempaus, vaivan ajat, 1000-vuotinen valtakunta, viimeinen tuomio, noin pääpiirteissään

Vierailija
30/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hindujen pyhien kirjoitusten mukaan ei voi ole tulossa.

Vierailija
31/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ja Jeesusta ei ole olemassa.

Vierailija
32/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistien mukaan ei ole tulossa. Ateismi on paljo kivempaa.

Vierailija
33/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin uskovana pelkään, että kohta vainot alkavat, mitä jos minua kidu tetaan ja yritetään saada kieltämään Jeesus ja en kestä sitä kidu tusta ja kiellän Jeesuksen ja joudun kadotukseen...Tämä on se skenaario joka itseäni eniten pelottaa, tiedän nimittäin olevani heikko

Voi elämän kevät...ja jos noin kävisikin, niin se olisi ihan oikein. Te uskovaiset olette joskus kaikkein pahimpia ja tämä uskonnosta riippumatta. Aina olette muita tuomitsemassa ja kertomassa millainen ihmisen tulee olla. Vääränlaisia hyljeksitään ja heidän oikeuksiaan yritetään rajata. Mitä enemmän uskontoja miettii, sitä vahvemmin tulee ajatus, että kyse on tietyllä tapaa mielen sairaudesta. Toki ihmiseen on sisäänkirjattu jonkinlainen henkisyys, mutta itse uskonnot ovat hölynpölyä ja aikuisten satuja, jotka ovat kummunneet tuosta henkisyyden kokemuksesta sekä siitä, ettei ammoisina aikoina tiedetty maailmasta paljoakaan. Elettiin pitkälti uskomusten ja vaistojen varassa, joten tietenkin kertomukset olivat kaikenlaisia sepitteitä. Mutta toki turvattomuutta kokeva ihminen takertuu helposti johonkin ja joillakin se on sitten muinaiset sadut jumalista ja muista.

Vierailija
34/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään usko! Mikä älytön ajatus. Miksi se nyt juuri muka loppuisi? Siksikö, että teitä niin kovasti ahistaa korona? Mikäs tässä on ollessa. Kaksi rokotetta otettu, aurinko paistaa ja joulu lähenee.

Vierailija
35/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tänään tullut uutinen on siis Yleltä :"On mahdollista, että koronarokotukset jatkuvat vielä vuosia"

Ap

Montakos vuotta poliorokotukset on jatkuneet? Mites on influenssarokotteiden kanssa, meinaatko että ne jatkuu vai vielä vuosia?

Vierailija
36/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Älä pelkää, ei kukaan taida vaivautua.

Vierailija
37/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateistien mukaan ei ole tulossa. Ateismi on paljo kivempaa.

Näin on. Eikä vie läheskään niin paljon aikaakaan tuo uskonnollisissa uhkakuvissa rypeminen näyttää vievän.

Vierailija
38/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aliarvioida pahojen verenhimoa :) Alkuperäinen kommentoija, rukoile asian takia. Siunausta!

Vierailija
39/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aliarvioida pahojen verenhimoa :) Alkuperäinen kommentoija, rukoile asian takia. Siunausta!

Älä rukoile. Hukkaan heitettyä aikaa. Mene mieluummin ulos aurinkoon, vaikka haravoimaan lehtiä tai kävelylle. Juttele jonkun täyspäisen ihmisen kanssa niitä näitä, niin saat vähän perspektiiviä.

Vierailija
40/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rukoile. Hukkaan heitettyä aikaa. Mene mieluummin ulos aurinkoon, vaikka haravoimaan lehtiä tai kävelylle. Juttele jonkun täyspäisen ihmisen kanssa niitä näitä, niin saat vähän perspektiiviä.

Harmi, jos sinua ei Jumala kuule.  Vai että perspektiiviä vauvapalstan vihaajalta... :D