Mistä ulkonäköseikastasi olet saanut kuulla nälvimistä?
Ja keneltä?
Mä oon saanu kuulla mun siskolta, miten hassun näköiset mun pienet kippurapikkuvarpaat on.
Joskus kun olin nuorempi ja käytin lyhyempiä hameita, niin muistan kerran, että äiti sanoi, että ei noin lyhyt hame sovi sinulle, koska sinulla on länkisääret. :-/
Kommentit (72)
Eniten mua on kiusattu ja haukuttu hampaiden takia. Mulla oli lapsena paha ylipurenta ja ns pupun hampaat. Ihme kyllä mua ei kiusattu kun lihoin 12-vuotiaana pulleaksi.
Äitini mielestä luonnonkihara tukkani oli varsinainen"huosio". Ihmetteli aina miten opettajat jaksoivat katsella sitä.(No pakkohan niiden oli:) )Pituudestani olen saanut kuulla koko ikäni. Kokonaista 168cm ja aina saa kuulla taivasteluja kuinka pitkä olen. Joskus nuorempana myös laihuudestani.
Lyhyydestä (160cm), tisseistä ja pusuhuulista. Noi huulet oli varmasti ahdistavin asia, koska niitä et pystynyt piilottaan. Nyt aikuisena niistä saa kuulla edelleen, mutta nyt jo positiivista. Meni kyllä vuosia, että aloin itse olemaan niiden kanssa sinut..
Lyhyys ja leveät hartiat. Mä oon hobitin ja teletapin risteytys, hurjat 157cm pitkä, ja varsinkin peruskouluaikoina siitä kuittailtiin. Lukiossa alkoi kuulua leveästä selästä, joka on osittain sukuvika, mutta kyllähän kilpauinti teki osansa. No, nykyään selkä on entistä leveämpi, kun lasten tulon myötä vaihdoin kilpauinnin kehonrakennukseen :D nykyään kuulen vain aina väsyneen näköisistä silmistäni - totuus kyllä on, että yleensä olenkin väsynyt näitä kommentteja kuullessani.
Babyfacesta. Olen 25v ja töissä asiakkaat usein kysyvät, että olenko edes täysikäinen. Viimeksi kysyttiin, että siis miten sä voit olla alan x ammattilainen, sähän oot jotain kymmenen. Toki myös muilta kuin asiakkailta saan kuulla asiasta.
Mulla on etuhampaiden välissä rako, ja mun mielestä mun hampaat on muutenkin rumat ja oudon pienet. Ala-asteella tästä sai kuulla paljon (sanottiin peikoksi jne). Siitä jäi pitkäksi aikaa sellainen olo etten kehdannut hymyillä tai nauraa suu auki. Mies nykyisin kehuu kovasti että mulla on kaunis hymy, enkä enää niin häpeäkään hampaita vaan alan olla sujut itseni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:32"]Äitini mielestä luonnonkihara tukkani oli varsinainen"huosio". Ihmetteli aina miten opettajat jaksoivat katsella sitä.(No pakkohan niiden oli:) )Pituudestani olen saanut kuulla koko ikäni. Kokonaista 168cm ja aina saa kuulla taivasteluja kuinka pitkä olen. Joskus nuorempana myös laihuudestani.
[/quote]
Eihän 168 edes ole pitkä? Apua. Mitähän itse olisin kuullu 180 cm pituudella. Missä päin asut?
Mulla on lyhyet sääret ja sellaiset aika paksut. Kunnon emännän pohkeet, näistä kesäisin kuulee kuittailua tuttavilta jos on vaikka mekko päällä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 02:09"]
Olen ikäni saanut kuulla kommentteja kalpeasta läpikuultavasta ihostani; sukulaisilta, tuttavilta, vanhempien työkavereilta, vierailta. "Valkoisuuteni" on ollut melkein kuin luvallinen kummastelun aihe. Ala-asteikäisenä jouduin käymään paljon verikokeissa kalpeuteni takia, koska tottakai minussa oli oltava jotain vikaa.
Lapsellani sama juttu. Opettajat ja lastentarhan tädit eivät millään uskoneet, että hän nyt vain on niin vaalea, turhia verikokeita ja syyttelyä etten syötä lapselleni kunnon ruokaa.
[/quote]
Meidän miesten mielestä lyhyet tytöt on sööttejä! Eikä 160cm edes oo niin kauheen lyhyt, keskimittainen.Jotkut miehethän seurustelee lyhyiden tyttöjen kanssa pumpatakseen omaa egoaan, mutta ei puhuta niistä