Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkonäköseikastasi olet saanut kuulla nälvimistä?

Vierailija
10.12.2014 |

Ja keneltä?

Mä oon saanu kuulla mun siskolta, miten hassun näköiset mun pienet kippurapikkuvarpaat on.

Joskus kun olin nuorempi ja käytin lyhyempiä hameita, niin muistan kerran, että äiti sanoi, että ei noin lyhyt hame sovi sinulle, koska sinulla on länkisääret. :-/

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:55"]Ja keneltä?

Mä oon saanu kuulla mun siskolta, miten hassun näköiset mun pienet kippurapikkuvarpaat on.

Joskus kun olin nuorempi ja käytin lyhyempiä hameita, niin muistan kerran, että äiti sanoi, että ei noin lyhyt hame sovi sinulle, koska sinulla on länkisääret. :-/
[/quote]
Nämä muistan ainakin. Ehkä muitakin on ollut, mutta ei nyt muistu mieleen. Ap

Vierailija
42/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuudesta, tisseistä (joskus murkkuiän alussa kun alkoivat kasvaa aiemmin kuin muilla, silloin häpesin rintojani), nenästä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoistani, olen hoikka ja pieni mutta löytyy H- kupin tissit! Miksetsä tee noille rinnoille jotain? nuorempana haukuttiin että käytän toppauksia jotta olisivat niin isot :(

Vierailija
44/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni saanut kuulla kommentteja kalpeasta läpikuultavasta ihostani; sukulaisilta, tuttavilta, vanhempien työkavereilta, vierailta. "Valkoisuuteni" on ollut melkein kuin luvallinen kummastelun aihe. Ala-asteikäisenä jouduin käymään paljon verikokeissa kalpeuteni takia, koska tottakai minussa oli oltava jotain vikaa.

Vierailija
45/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, läski, läski. 

Vierailija
46/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut kuulla läheisiltäni ulkonäöstäni koska he sattuvat olemaan hyvin töksäytteleviä persoonia. Viimeisin oli parhaalta ystävältäni, joka näki pitkästä aikaa pakarani ja reiteni paljaina saunassa, hän katsoi silmät lautasen kokoisina ja sanoi "No et kyllä tuolta näyttänyt yläasteella! Voi että sulla on paljon tuota selluliittia". Onhan sitä ja oli sitä myös yläkoulussa mutta siitä on nyt 7 vuotta ja aika tekee työtänsä koko ajan vaikka nuori olenkin. Tuohon perään ystäväni sanoi vielä kuinka hänellä itsellään ei ole laisinkaan selluliittia... No hippahei.

Äitini kommentoi todella usein luontaisesti rasvaisia hiuksiani, vaikka pesisin ne aamulla niin illalla ne ovat jo likaisen näköiset ja näin on ollut lapsesta saakka eikä muuksi muutu. Lisäksi kasvatan tukkaa puoleen väliin selkää ja samalla haluan takaisin oman värini ja sekös on kamalaa. "On sulla kyllä taas niin rasvainen tukka, koska oot viimeksi pessyt" ja "Huh kuinka sun tyvikasvusi pistää silmään".

Ärsyttävää.

Vierailija
47/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:55"]

Ja keneltä? Mä oon saanu kuulla mun siskolta, miten hassun näköiset mun pienet kippurapikkuvarpaat on. Joskus kun olin nuorempi ja käytin lyhyempiä hameita, niin muistan kerran, että äiti sanoi, että ei noin lyhyt hame sovi sinulle, koska sinulla on länkisääret. :-/

[/quote]

Aika ilkeä ja epäreilu äiti. :( Kun siis ne sääresi voisivat olla "länkisääret" juuri hänen takiaan, jos hän ei ole antanut sinulle vauvana riittävän säntillisesti D-vitamiinitippoja. Toisin sanoen lapsen länkisääret ovat yleensä kyllä huolimattomien ja itsekkäiden vanhempien vika, jotka eivät ole antaneet D-vitamiinia, ulkoiluttaneet aurinkoisella säällä ja antaneet tarpeeksi kalsiumpitoista ravintoa (esim. maitotuotteita jne.). Muutenkin omaa lastaan solvaava äiti on kyllä aika outo. :(

Vierailija
48/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 02:24"]

Olen aina saanut kuulla läheisiltäni ulkonäöstäni koska he sattuvat olemaan hyvin töksäytteleviä persoonia. Viimeisin oli parhaalta ystävältäni, joka näki pitkästä aikaa pakarani ja reiteni paljaina saunassa, hän katsoi silmät lautasen kokoisina ja sanoi "No et kyllä tuolta näyttänyt yläasteella! Voi että sulla on paljon tuota selluliittia". Onhan sitä ja oli sitä myös yläkoulussa mutta siitä on nyt 7 vuotta ja aika tekee työtänsä koko ajan vaikka nuori olenkin. Tuohon perään ystäväni sanoi vielä kuinka hänellä itsellään ei ole laisinkaan selluliittia... No hippahei. Äitini kommentoi todella usein luontaisesti rasvaisia hiuksiani, vaikka pesisin ne aamulla niin illalla ne ovat jo likaisen näköiset ja näin on ollut lapsesta saakka eikä muuksi muutu. Lisäksi kasvatan tukkaa puoleen väliin selkää ja samalla haluan takaisin oman värini ja sekös on kamalaa. "On sulla kyllä taas niin rasvainen tukka, koska oot viimeksi pessyt" ja "Huh kuinka sun tyvikasvusi pistää silmään". Ärsyttävää.

[/quote]

Sinulla on kyllä todella ajattelemattomia läheisiä. Tuntuu kyllä pahalta puolestasi, kun he ovat noin moukkamaisia. :( Itseäni inhottaa töksäyttelevät ja moukkamaiset ihmiset.

Vierailija
49/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuasta. On ihan järkytytty siitä miten leveä leuka minulla on. Kaikki poikakaverit aikanaan, siis vain kaverit, sanoivat ettei tykkää mun leveestä naamasta. Tottahan se on ettei mulla ole leukaa ollenkaan kuten kaikilla muilla, menee viivasuorasti "leuan" kohdalta ja leukaperien reunat vaan näkyy, siis neliö.Ja vielä jos lihon, olen omituisen näköinen.Mutta nykyinen aviopuolisoni sanoi että on aina haaveillu mun näkösestä eikä niitä taho olla. Kehuu jatkuvasti miten kaunis olen. Nimenomaan piirteiltäni.

Vierailija
50/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosta nenästäni oon saanut kuulla ii2:ssa aikoinaan, sekä entisen poikaystäväni kaveri. Sanoi että olen ruma kun runkattu rullatuoli ja ruma kun ryssä. Siskoni arvostelee millon mitenkin.

Vierailija
51/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisenä sain kuulla rintojen puuttumisesta ihan tarpeeksi. Nyt minulla on silikonirinnat. Onko kysyttäväää?

Vierailija
52/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta nenästä  huomauteltiin nenäleikkaukseen asti. Ei enää.

Vierailija
53/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrasta huomattaa joku usein, vaimo valittaa siitä lähes viikottain..jne

Vierailija
54/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valitettavasti rumat sormet. Käsien iho vanhannäköistä ollu vuosia (veljellä sama), sormet lyhyet nakkisormet ja ryppyiset. Joku miehen kaveri sanoi kerran, että vanhan naisen kädet. Ne tosiaan on.

Lisäksi varpaat ovat erittäin lyhyet. Kerran olen kohdannut kohtalotoverin niiden suhteen :)

Muuten mielestäni olen normaalin näköinen, kokoinen.

Vierailija
55/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyydestä. Se ei hetkauta minua mihinkään suuntaan, sillä en ymmärrä, miten lisäpituus minua tai elämääni parantaisi. 160cm riittää aivan hyvin. :)

Vierailija
56/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, pitsanaama, erilaisia isoon leukaan liittyviä haukkumasanoja on kuultu. Jostain syystä isosta perunanenästä, epätasaisesta hammasrivistä ja rilleistä ei kiusattu, ehkä sitä materiaalia riitti noissa ensin mainituissa jo riittämiin. Tosiasia on, että olen ihmiseksi ruma ja kiloja lukuun ottamatta näitä virheitä ei korjattaisi täysin edes isoilla kauneusleikkauksilla. Aknearvetkin menee niin syvälle, että mikään hionta ei auttaisi.

Vierailija
57/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat.

Vierailija
58/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 05:45"]

sillä en ymmärrä, miten lisäpituus minua tai elämääni parantaisi.

[/quote]

Ei se pituus ulkonäköä paranna, mutta helpottaa esim. yläkaapeista/hyllyiltä ottamista.

Vierailija
59/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koostani

Vierailija
60/72 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 02:09"]Olen ikäni saanut kuulla kommentteja kalpeasta läpikuultavasta ihostani; sukulaisilta, tuttavilta, vanhempien työkavereilta, vierailta. "Valkoisuuteni" on ollut melkein kuin luvallinen kummastelun aihe. Ala-asteikäisenä jouduin käymään paljon verikokeissa kalpeuteni takia, koska tottakai minussa oli oltava jotain vikaa.
[/quote]

Sama...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi