Mistä päin maailmaa tulee maailman paras ruoka?
Kommentit (316)
Avaruudesta, siellä on kasvatettu perunaa
Suomesta. Metsästä marjat, järvistä kalat. Vielä puhdas luonto mistä ammentaa.
Tanska, koska smörrebrödit ovat vain niin hyviä, niillä voisin elää..
Olen itse sitä mieltä, että maailman paras ruoka ja kauneimmat naiset tulevat maista joiden rantoja Välimeri huuhtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras ruoka tulee itlaliasta, koska italialaisia ruokia ovat hyvin kuuloisia maailmassa.
Nimenomaan kuuloista mutta itse Italiassa käyneenä siellä ei ole koskaan ollut kovin hyvää ruokaa kun olen käynyt ravintolassa syömässä. Suomestakin saa parempaa pizzaa ja pastaa.Toki voi olla itsellä myös huonoa tuuria.
Jos on tottunut syömään Suomessa niitä rasvalättyjä, mihin tungetaan kaikki maan ja taivaan väliltä, niin tuntuuhan se oudolta syödä tuoreista aineksista tehtyä vähäeleistä pizzaa Italiassa.
Italiasta. Erinomaiset raaka-aineet ja yksinkertaiset maut.
Kiinassa on myös todella hyvää ruokaa. Enkä tarkoita nyt suomalaiseen makuun lantrattuja kinukkeja joita meillä täällä on, vaan ihan oikeeta Kiinalaista ruokaa.
Italialainen ruoka persoonatonta ja sopuleille sopivaa.
Ranskalainen yliarvostettua.
Minun mielestä parhaat Eurooppalaiset ruuat tulevat Kreikasta, eri saarilta hieman eri tyyppistä jopa, ja Euroopan ulkopuolelta Marokosta ja Koreasta.
Parhaat kala- ja äyriäisruuat olen syönyt Kreikassa. Olen matkustellut 63 eri maassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on myös todella hyvää ruokaa. Enkä tarkoita nyt suomalaiseen makuun lantrattuja kinukkeja joita meillä täällä on, vaan ihan oikeeta Kiinalaista ruokaa.
Kiinassakin taisi olla 5 eri keittiötä, eli 4 eri ilmansuuntien mukaan ja sitten se yleinen peruskiinalainen jossa ei niin paljon makuja, joka käy myös turisteille ja joka meillä päin tunnetaan.
Itse pidän Sichuanin alueen ruuasta.
Keski-Aasiasta. Kebab, suolakurkut yms
Suomalaiset metsämarjat on superfoodia. Porukka ostaa kaikenmaailman pas..... jotka tuotettu ties missä, en ymmärrä.
Suomesta,tiältä Pohjois-Karjalasta : karjalanpiirakat,marjat ja sienet ynnä muut herkut <3
Omasta keittiöstä oman kasvimaan sadosta.
Japanista, Iranista, Turkista, Georgiasta, Intiasta, Indonesiasta, Marokosta, Italiasta, Kreikasta.
Ranskasta. Italialainen keittiö on maalaiskeittiö verrattuna hienostuneempaan Ranskalaiseen keittiöön.
Aasialaiset ruoat, niitä voisin syödä vaikka joka päivä eri maista ja kantoneista, nam :P
Maasta, metsästä, pellosta joskus jopa ilmasta, jos saa vaikkapa sorsa- tai pyypaistin. Miten niitä osaa käsitellä ja niistä maukasta ruokaa tehdä ei riipu valtiosta vaan ihan itsestään.