Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä päin maailmaa tulee maailman paras ruoka?

Vierailija
12.10.2021 |

?

Kommentit (316)

Vierailija
221/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel, Kreikka, Turkki

Vierailija
222/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin monta maata ja saarivaltiota joilla on mahtava ruoka. Ei voi valita vaan yhtä. 

Yksi suosikeista on Kanarian saaret!

Thaimaa, Intia, Mexiko ..... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pysty sanomaan. Yli 40 maata nähty ja jokaisessa on jotain hyvää - ja jotain huonoa. Pahaa ruokaa en ole syönyt koskaan. Toki ruokamuistoihin liittyy myös se hetki ja tunnelma

Ranskassa en tilaa pihviä, liha leikataan väärinpäin eli pitkittäinsyin. Se tuntuu pehmeältä mutta on kuin purkkaa suussa. Pataruuat, keitot, äyriäiset jne taas erinomaisia

Italiassa rakastan pastoja ja pataruokia erityisesti. Ja vitello tonnatoa

Liettuasta yksi parhaista muistoista on lihaliemi ja sen kanssa muheva piirakanpala 

Venäläinen keittiö on osa lapsuuttani kun mummoni oli rajan takaa

Karibialla olen syönyt parhaat kalaruuat

Skotlannissa taivaallisia ostereita suoraan vuonosta

Aasian ruokien pään räjäyttävät maut, nam!

Mahdoton kysymys

Vierailija
224/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on ahdasmielistä porukkaa jos luulee että ravinnon prosessoinnin taito olisi kansalaisuudesta kiinni . Harmi muiden kannalta ettei kukaan osaa tehdä yhtä hyvää ruokaa kuin minä, missään päin maailmaa.

Vierailija
225/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta keittiösta oman ukon tekeleet. Hän osaa loihtia vaikka parin päivän takaisista jämistä loistavan aterian.

Silloin kun täytyy mennä lähityöhön, niin on tosi ihana tulla kotiin valmiiseen pöytään. 

Ei siihen arkeen sen kummempaa luksusta tarvita.

Vierailija
226/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat nyt eläinten raadot ja eritteet ravintoon mitä ne ei toki ole vaan nautintoaineita. Tapettujen eläinten raatojen ja niiden eritteiden syönti on sairas ja julma tapa tyydyttää himojaan, ei tarve kuten ravinnon saanti.

Vierailija
227/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalta . yh-iskän lihapullagratiini oli rakkaudella valmistettu. 

Vierailija
228/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akrasia kirjoitti:

Kyl on ahdasmielistä porukkaa jos luulee että ravinnon prosessoinnin taito olisi kansalaisuudesta kiinni . Harmi muiden kannalta ettei kukaan osaa tehdä yhtä hyvää ruokaa kuin minä, missään päin maailmaa.

Otan vastaan haasteen ja voitan.

Vierailija
229/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EläimetEivätOleRuokaa kirjoitti:

Sekoitat nyt eläinten raadot ja eritteet ravintoon mitä ne ei toki ole vaan nautintoaineita. Tapettujen eläinten raatojen ja niiden eritteiden syönti on sairas ja julma tapa tyydyttää himojaan, ei tarve kuten ravinnon saanti.

Minun käy sinua sääliksi.

Vierailija
230/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Euroopasta.

Vierailija
231/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin monta maata ja saarivaltiota joilla on mahtava ruoka. Ei voi valita vaan yhtä. 

Yksi suosikeista on Kanarian saaret!

Thaimaa, Intia, Mexiko ..... 

Kanariansaaret ja Meksiko kenties?

Vierailija
232/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa maailmaa se paras ruoka tuotetaan paikallisesti.

Lisää tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
233/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EläimetEivätOleRuokaa kirjoitti:

En ainakaan lähipiiristä tunne ketään, joka olisi syönyt elävää eläintä. Olen sitä mieltä, että eläin pitääkin olla lopetettu ja liha kypsennetty ennen syömistä. Eläinten virtsaa, ulostetta tai muita eritteitä en ole, enkä tule syömään - siitä olen samaa mieltä, että sellaisten syöminen on sairasta.

Vierailija
234/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia, Iran ja Thaimaa🤝

(Kaikissa maissa itse käyty joten turha tulla mussuttamaan mitään ”nönnönnöö, paikallinen ruoka ei ole samaa kuin täällä” soopaa)

Vierailija
235/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitin keittiöstä.

Juuri niin. Potikat ja soosi, sen parempaa ei ole.

Vierailija
236/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalasta

Vierailija
237/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta puhtaan luonnon antimista, peura  ,poro  , y.m. riistasta valmistettu .Suomalaiset marjat ovat herkullisia , vitamiinipitoisia. Kotimaiset juurekset , omenat , y.m itse valmistettuna tietää mitä syö ja mausteet oman maun mukaan.

Vierailija
238/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka, Turkki, Israel, Egypti jne

Vierailija
239/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta puhtaan luonnon antimista, peura  ,poro  , y.m. riistasta valmistettu .Suomalaiset marjat ovat herkullisia , vitamiinipitoisia. Kotimaiset juurekset , omenat , y.m itse valmistettuna tietää mitä syö ja mausteet oman maun mukaan.

Mitä vitamiineja Suomalaisissa marjoissa on enemmän kuin muissa? Marjat eivät paljoa niitä ylipäätään sisällä edes. Mustikassa on vähemmän vitamiineja, kuin HK-blöössä. Vihannekset ovat ulkomailla paremman makuisia kuin täällä, missä porkkanakin on kitkerää ja sitkeää.

Vierailija
240/316 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka ja Italia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän